turbina10 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 1. Lær deg multisitat. 2. Skal du sitere, kan du fjerne , så ikke innlegget ditt blir så jævlig svært 3. Hva med å skrive noe i innlegget ditt? (Erik95 altså) Nei nei det pcn klikka skulle ikke skrive 2 ganger -.- Eller kanskje litt lite søvn Nytt profilbilde! Breaking bad (Beste tv serie som er lagd min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Verd å kjøpe seg H&R fjærer istedenfor supersport til min e92? Er det så mye forskjell som noen påstår? Er jo ikke allverden prisforskjell da. 1200 får supersport på koed og 2100 elns får H&R på koed. Men de hadde uansett ingen av delene på lager(får de ikke før neste uke og da er jeg på jobb, så er det e30meet) så på gs koster de jo 2600, og supersport koster 1700 på P&R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 http://www.tv2.no/2014/06/22/nyheter/bil-og-trafikk/5712948 Hallo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Hehe, var jo ikke avslørende di spora der nei... Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Da var F10en levert til lakkpleie, får den igjen å morgen ettermiddag så jeg er spent på resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Verd å kjøpe seg H&R fjærer istedenfor supersport til min e92? Er det så mye forskjell som noen påstår? Er jo ikke allverden prisforskjell da. 1200 får supersport på koed og 2100 elns får H&R på koed. Men de hadde uansett ingen av delene på lager(får de ikke før neste uke og da er jeg på jobb, så er det e30meet) så på gs koster de jo 2600, og supersport koster 1700 på P&R Jeg har Supersport på E46en og syns de er ypperlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Jeg og, men blir nok h&r. Blir bare 600-700 ekstra og senker mer og er i teorien bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Folk er altså så klønete bak rattet at .. http://www.an.no/nyheter/article7435429.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Blir nytt senkesett på 328en. Supersport som er tingen? Siden dere allerede snakka om testikkel.. til e36 ja.. Maks 10k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Blir nytt senkesett på 328en. Supersport som er tingen? Siden dere allerede snakka om testikkel.. til e36 ja.. Maks 10k Testikkel-prat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Siden dere allerede var inne på temaet senkesett, så sier vi slikt på Sunnmøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Aha.. Lærte noe nytt i dag og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Noen som har tips på diagnose i Bergen. Gjelder 2006 e90. Privat eller billig verksted? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Loki: hvorfor er det mer rett og ta en ungdom som kjører ti over fartagrensen enn en 40 år gammel mann? Statistikken tilsier at menn mellom 35 og 50 får flest fartsbøter. Alså den desidert største farts synderen! Ja, ungdomer er mest med i alvorlige ulykker men det skylder alvorlig høy fart. Ikke ti km/t over fartagrensen. Ikke nok med det så får ungdomer dobbelt så streng straff om di kjører litt for kjapt. Selvom di gjerne knapt har jobb. Og hvem følger ikke trafikken Spent på svaret ditt nå Hvis menn mellom 35 og 50 får flest fartsbøter, og det er argumentasjonen din, hvorfor føler du deg forfulgt om du blir tatt når du er ung? Det er jo tydelig at de stopper flere gamlinger.. Å tro at "alvorlig høy fart" kun er skyld i ulykker er vel i overkant naivt - har du sett noen av kampanjefilmene om hvor mye det utgjør for stoppestrekningen din å øke farten med 10 km/t? Og ja, dere får dobbelt så streng straff, nettopp fordi dere ikke er tørre bak øra og ikke kan kjøre bil enda. Ingenting er farligere i trafikken enn en 19 år gammel verdensmester. At dere knapt har jobb er vel irrelevant, skal man basere straffene på inntekten? Uansett bunner dette ut i at du kjørte for fort, dvs du brøt loven, og du syter fordi du ble tatt. Og det blir for dumt. Jeg har fått to fartsbøter, og jeg tok begge med et smil - for jeg har bare meg selv å takke. Ja, men budsjettet brukt på UP går utover budsjettet brukt på beredskap og patruljer i bybildet. Det må gå ann å kritisere systemet uten å bli møtt med "de gjør bare jobben sin". Nazi-offiserene i tyskland gjorde også bare jobben sin. Fritar det dem for ansvar? NEI. Det går ann å bruke skjønn ( les: huet) Det er systemet som er problemet, ikke den enkelte tjenestemann. Greit å se litt lengre enn nesa rekker. Og jeg gjentar - om du ikke er kriminell, så får du ikke politiet på nakken. Saltkjelen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Juni 23, 2014 Share Skrevet Juni 23, 2014 Noen andre enn bare meg som lå merke til at bilen gikk fra å være en 325i til noe helt annet? :PPP Jeg har sett reklamen på TV flere ganger før, men har aldri lagt merke til at regnr forandret seg turbina10 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg