axept Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 hoho, høres tungt ut kvalmen har gitt seg men fortsatt svimmel gikk på antibiotika fram til fredags kveld og drakk på lørdag, kan det ha noen innvirkning? fikk helt nedpå endel mer enn normalt... trodde at om antibiotika skulle ha noe å si for kroppen når du drekker, så var det at du tåler mindre jeg? Antibiotika har vel ikke så mye å si. Det at en ikke kan drikke når man er på en slik kur er vel og en liten myte. Alle doktorer jeg har snakket med sier at det ikke er noe problem med alkohol i seg selv, problemet er at kuren blir utsatt en dag. Har ikke noe å si på kroppen og toleranse for alkohyler.. Dette kan jo være forskjellig etter hvilke leger du spør. Men bare å kjøre på. La det stå til osv... Skål!:unsure::ph34r: adne95 reagerte på dette 1
Haukefer Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Husker en gang jeg begynte på antibiotika samme dagen jeg sku på fest, aldri vert så dårlig dagen derpå. Spydde i ett sett, sikkert en tilfeldighet men Sent from my iPad using Tapatalk
adne95 Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Antibiotika har vel ikke så mye å si. Det at en ikke kan drikke når man er på en slik kur er vel og en liten myte. Alle doktorer jeg har snakket med sier at det ikke er noe problem med alkohol i seg selv, problemet er at kuren blir utsatt en dag. Har ikke noe å si på kroppen og toleranse for alkohyler.. Dette kan jo være forskjellig etter hvilke leger du spør. Men bare å kjøre på. La det stå til osv... Skål! hm, nei synes bare det var litt rart for jeg har ikke vert ute på ukesvis men likevel gikk det unna mye til meg å være.. ca 4 liter 5,3% øl, en halvliter sheridans, en halvliter koskenkorva 37,5%, og en rest 60% på 1-2dl som jeg tok reint pluss noe div shotter/drammer som ble spandert ila kvelden axept reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 har aldri opplevd dagen der på xD ikke under russetiden engang xD
Shattered Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 hm, nei synes bare det var litt rart for jeg har ikke vert ute på ukesvis men likevel gikk det unna mye til meg å være.. ca 4 liter 5,3% øl, en halvliter sheridans, en halvliter koskenkorva 37,5%, og en rest 60% på 1-2dl som jeg tok reint pluss noe div shotter/drammer som ble spandert ila kvelden Oppkast overalt på badet + våkner med trynet nedi alt sammen, og smelt ei dame på tjukka? Hørtes ut som at du har hatt det gøy. Hva slags øl drakk du med 5.3%?
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 har aldri opplevd dagen der på xD ikke under russetiden engang xD Ikke jeg heller, er avholdsmann Nytern og Skårholen reagerte på dette 2
Shattered Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Ikke jeg heller, er avholdsmann Har du aldri drukket for å prøve det ut?
Gjest Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Har du aldri drukket for å prøve det ut? joa drikker med venner og slikt noen ganger. Fikk jo direkte blackout 1 mai på tryvann, men var helt frisk dagen etter og dro å trente uten problemer
Shattered Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 joa drikker med venner og slikt noen ganger. Fikk jo direkte blackout 1 mai på tryvann, men var helt frisk dagen etter og dro å trente uten problemer Heter du Fredrik? thbrekke og Haukefer reagerte på dette 2
Gjest Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Heter du Fredrik? ja, hans fredrik arnesen xD sorry, leste helt feil heheeh Edit: øl er noe av det verste jeg har drukket.
axept Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Skikkelig øl er meget godt. Ikke mye som slår det en varm sommerdag.. Iskald øl. Mmmm.. nam! Shattered og adne95 reagerte på dette 2
Gjest Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Skikkelig øl er meget godt. Ikke mye som slår det en varm sommerdag.. Iskald øl. Mmmm.. nam! kan godt være sant, men mine opplevelser med øl har vært forferdelig så langt xD
RS-Heggem Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Dere må teste ut øl fra de nyere microbryggeriene som stadig popper opp. Ingenting som slår en god og lunken ølflaske på kvelden. Førsteplass hos meg går til st. Bernaduis abt 12. Andre går til norske Ægir sin sumbel. (Mørk porter, smaker mørk sjokolade og kaffe).
Fredrik 90 Skrevet Juni 29, 2014 Skrevet Juni 29, 2014 Har du aldri drukket for å prøve det ut? Nei det har jeg faktisk ikke Og det er heller ingen spesiell grunn til det, det blei bare sånn og jeg tror det er like greit
Anbefalte innlegg