Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom du så og klarte å stoppe for en pappeske regnet jeg ned at sikten var ok.

Ja for jeg følger med, det er ikke sikkert de som kommer bak gjør det. Det er mildt sagt jævlig kinkig å stoppe der og jeg er glad jeg ikke hadde biler bak meg, jeg kan stoppe alle andre plasser men ikke på motorveien. Men uansett når jeg hadde kjørt videre så kom det ett vogntog lengere bak og tok med seg hele dritten ;)

Men iallflall så var poenget at jeg ble overrasket over hvor gode og effektive bremsene var, jeg trodde E90en hadde gode bremser men disse beit hakket bedre :)

Skrevet

Kommer dem ikke inn på Svinesund og ut i Töcksfors? :P

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Nope...starter i stockholm, inn til Oslo og deretter til amster...

Skrevet

Nope...starter i stockholm, inn til Oslo og deretter til amster...

ja se der ja, hehe, såg ikke hvor dem startet og stoppet..

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Skrevet

Tungvindt og måtte ta fly? Hvordan frakte alt av biler??

Trør de ombord på et par tre fly, alt etter hvor mange biler det er. :)

Gjorde det samme i årets Gumball som var nå nettopp.

Skrevet

Ja for jeg følger med, det er ikke sikkert de som kommer bak gjør det. Det er mildt sagt jævlig kinkig å stoppe der og jeg er glad jeg ikke hadde biler bak meg, jeg kan stoppe alle andre plasser men ikke på motorveien. Men uansett når jeg hadde kjørt videre så kom det ett vogntog lengere bak og tok med seg hele dritten ;)

Men iallflall så var poenget at jeg ble overrasket over hvor gode og effektive bremsene var, jeg trodde E90en hadde gode bremser men disse beit hakker bedre :)

bremsene på f10 er godkjent de, innvollene mine fikk seg et skikkelig trøkk da jeg måtte nødbremse selv i 100km i timen xD 

Skrevet

ser ut som at ovnen der har brent sin mengde med støv :P

Hehe, ja. Virkelig lyst på de plakatene der men skal la være. De hører hjemme der :)

Skrevet

Men iallflall så var poenget at jeg ble overrasket over hvor gode og effektive bremsene var, jeg trodde E90en hadde gode bremser men disse beit hakket bedre :)

Er det standardbremsene eller M-bremsene?

Skrevet

Er det standardbremsene eller M-bremsene?

Det er såvidt jeg vet standard, står ikke noe i utstyrslista iallfall :) Er solide dimensjoner på skivene og kaliperene når jeg hadde av hjulet og kikka for en stund siden ;)

Skrevet

2NH M-sport-bremser er ikke tilgjengelig på 5-serie, så den saken er grei nok. :)

Tror uansett bremsene på en 530d gjør jobben sin, selv M-sport-bremsene ser hakket bedre ut. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...