Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber fra 08.30-16.30 man, tirs,ons, fred, 08.30-19.00 på tors og 10-14.00 på lørdager så har mine timer eg.

Skrevet

Kan vi legge fra oss Kebab-snakket nå? Dritt lei.

Skraper bunnen i bøtta når det gjelder innleggskvalitet…. 

Virker som enkelte her inne gjør hva som helst for å få opp postantallet, er det fordi de har en moderator i magen eller noe?

Hvis du ikke har noe fornuftig på hjertet, SLUTT Å POST.

Isåfall burde jeg vært moderator for lengelenge siden...nest flest innlegg og høyest antall likes her på forumet...

Jeg tror du bare ønsker å smiske med deg selv og virke bedre enn du selv er..

Nå skal jeg faktisk spise knekkebrød! Ingen kebab på meg idag gitt :(

Skrevet

Er det relevant å si ifra om en bil er kollosjonskadet og reparert hvis man skal selge det? 

og hvor mye tap må jeg forvente på bimmeren hvis hele bakfangeren og delene er kollisjonskadet og reparert? Tenker å prissette den omkring 450-510k med tanke på at den har veldig mye utstyr og bare kjørt 28tusen km sålangt. 

Skrevet

Er det relevant å si ifra om en bil er kollosjonskadet og reparert hvis man skal selge det? 

og hvor mye tap må jeg forvente på bimmeren hvis hele bakfangeren og delene er kollisjonskadet og reparert? Tenker å prissette den omkring 450-510k med tanke på at den har veldig mye utstyr og bare kjørt 28tusen km sålangt. 

Ja det er relevant. Er en grunn til at det er et eget felt i NAF-kontrakten.

Skrevet

Er bilen reparert og det er gjort ordentlig så er ikke det noe voldsomt tap. Men det er veldig relevant, jeg holdt på å kjøpe en E61 som det aldri hadde vært noe galt med og som ikke hadde vært utsatt for noe ifg. bilbutikken. Fant ut at den hadde vært smelt så hardt i ræva at den egentlig var vrak.

Skrevet

Er bilen reparert og det er gjort ordentlig så er ikke det noe voldsomt tap.

blir reparert av forsikringsselskapet så da forventer jeg at det blir gjort skikkelig :P utrolig kjedelig å få den smellen nå som jeg har fått motivasjon til å kjøre bilen igjen xD 

lånte bort bilen vet du xD plutselig blir jeg ringt opp midt i arbeidstiden min og får beskjed om at en eldre kvinne har kjørt den opp i rumpa på bilen. litt utrolig at det koster 66k å fikse bare bakdelen, hun kunne like godt gassa på litt mer og sørget for at den hadde blitt kondemnert :P 

Ja det er relevant. Er en grunn til at det er et eget felt i NAF-kontrakten.

er redd hvis jeg skriver at den har vært gjennom en krasj så vil ikke interessen være så stor :P

Skrevet
Men over til noe annet:Jeg var dritfornøyd når jeg fikk meg 4 skjermer på jobb. Det er i overkant massivt med 4x27", men for meg som jobber med mye samtidig så er det himmelen.Problemet er å finne igjen musepekeren. Kaster nok bort 3-4 minutter per dag fordi jeg ikke finner den :(
I wondows kan legge inn sånn "musepeker-finner", trykk på ctrl så lager pila ringer :) kan skru den på via instillinger for musepeker såvidt jeg husker ;)
Noen som har 530d diff (automat) liggende på Østlandet?? Trenger i går.
Så på bmw kjøp&salg på facebook at det var en i Drammen/Lier som solgte ett par slike differ, han drifteren med hvit e46 med blå og grønn dekor, Ismail Salih trur jeg han heter :)Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
Skrevet

Noen som har erfaringer med stabling av biltema spacere? ska space framhjulene 10mm, tenkte å bruke to 5mm utenpå hverandre :)

Skrevet

Noen som har erfaringer med stabling av biltema spacere? ska space framhjulene 10mm, tenkte å bruke to 5mm utenpå hverandre :)

Biltema spacere er crap.... har det på e30'n min nå. Vanskelig nok å sentrere 1 stk :/ ville kjøpt noen i 10 mm med riktig navdim. Og boltsirkel :) det er nok værdt penga ;)
Skrevet

Jeg har erfaring med det, IKKE gjør det ;)

Annenhver hump jeg kjørte i var det vibrasjon og ikke :P Får å si det sånn, turen gikk rett til gs får å kjøpe skikkelig 10mm spacer.

Skrevet

er redd hvis jeg skriver at den har vært gjennom en krasj så vil ikke interessen være så stor :P

Så da foretrekker du å ljuge om det?

Venter spent på dagen du sier noe som viser at du har et snev av karakter, integritet og moral.

Skrevet

Så da foretrekker du å ljuge om det?

Venter spent på dagen du sier noe som viser at du har et snev av karakter, integritet og moral.

så unødvendig kommentar av deg.

hvor står det at jeg skal lyve om det? jeg skrev bare at jeg er redd for at interessen vil være dårlig mtp på at den har vært innom en kollisjon. Idiot!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...