Mattae Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Du skriver viss du skriver det ikke at NÅR du skriver det. anyways, går dette som en større reperason da? Er vell ikke pliktig til å oppgi med mindre bilen nærmest har vært kondemnert? 60k i skade er da ikke store skaden somregel. e90'n min var skader i ræva på over 120k liksom. Den ble kondemnert da.
Thomaz Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Fader som bagasjen på V70'n svelger Fin fin brukis noekult reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Du skriver viss du skriver det ikke at NÅR du skriver det. anyways, går dette som en større reperason da? Er vell ikke pliktig til å oppgi med mindre bilen nærmest har vært kondemnert? 60k i skade er da ikke store skaden somregel. e90'n min var skader i ræva på over 120k liksom. Den ble kondemnert da. har jo bare fått beskjed om at bakdelen må fikses og skaden er takstert til 66k mistenker at sensorene har blitt ødelagt, eller kameraet xD
Kjennern Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Hør på denne, og reflekter litt over det http://movie-sounds.org/cartoon-samples/shrek-2-2004/oh-stop-being-such-a-drama-king LoKi reagerte på dette 1
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Hør på denne, og reflekter litt over det http://movie-sounds.org/cartoon-samples/shrek-2-2004/oh-stop-being-such-a-drama-king Herlig
316 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 blir reparert av forsikringsselskapet så da forventer jeg at det blir gjort skikkelig utrolig kjedelig å få den smellen nå som jeg har fått motivasjon til å kjøre bilen igjen xD lånte bort bilen vet du xD plutselig blir jeg ringt opp midt i arbeidstiden min og får beskjed om at en eldre kvinne har kjørt den opp i rumpa på bilen. litt utrolig at det koster 66k å fikse bare bakdelen, hun kunne like godt gassa på litt mer og sørget for at den hadde blitt kondemnert er redd hvis jeg skriver at den har vært gjennom en krasj så vil ikke interessen være så stor Motivasjon til å kjøre bilen? Hva mener du?
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Motivasjon til å kjøre bilen? Hva mener du? jeg er rett og slett blitt lei bilen, hadde det ikke like morsomt bak rattet de siste månedene og blodpris på diesel i det siste har gjort meg fattig xD hadde vært gøy å prøvd og gjøre et byttehandel mot en tesla, men føler at teslaen blir ubrukelig for meg mtp at jeg ikke kjører så mye inntil byen og driver ofte med langkjøring.
Poppy Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 hadde vært gøy å prøvd og gjøre et byttehandel mot en tesla, men tesla er så og si ubrukelig Det der ga ingen mening..
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Tesla ubrukelig? jeg vet, sjokkerende ikke sant? tesla passer ikke for alle sammen
Shattered Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 så unødvendig kommentar av deg. hvor står det at jeg skal lyve om det? jeg skrev bare at jeg er redd for at interessen vil være dårlig mtp på at den har vært innom en kollisjon. Idiot!
Gjest Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 fan av det selv xD spesielt morsom når folk gjør det på facebook
adne95 Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 på en måte enig, på en annen side så blir det bestandig skrivd så forjævli mye dumt og tankeløst, så blir ofte frustrert og oppgitt av å lese sånna facebook-krangler
Shattered Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 på en måte enig, på en annen side så blir det bestandig skrivd så forjævli mye dumt og tankeløst, så blir ofte frustrert og oppgitt av å lese sånna facebook-krangler Haha, jepp. Men sånn er det jo her på forumet også, alle skriver om noe, 50% av de som ikke skriver om kebab, klager på dem som gjør det. Tesla ubrukelig? Eneste ulempen jeg ser med elbiler bortsett fra prisen, er at man må lade de hele tida. Kunne tenkt meg å prøve en Tesla, men tror likevel ikke det er bil for meg.
Tzunami Skrevet Juli 3, 2014 Skrevet Juli 3, 2014 Fikk nettopp en klage fra en kunde som har Leaf, hun sa at det er så mange hurtigladestasjoner som ikke fungerer... Greit å vite at bensinstasjonen sjeldent slutter å funke, og gjør den det så er det sjeldent langt til neste
Anbefalte innlegg