Kvasi Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 dessverre jeg er svigermorsdrøm så jeg kan ikke bli med på sånt Pft, hun forguder deg garantert når hun ser deg med denne
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Pft, hun forguder deg garantert når hun ser deg med denne fantastisk våpen traff en mynt med denne på ca 100 meters avstand. vurderer å skaffe meg en slik en som selvforsvarsvåpen mot nordmenn (irony/sarkasme) NEDERLAND!! <3
adne95 Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Var det med mynt på 100 meter også ironi? Eller åssen sikte brukte du? Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Var det med mynt på 100 meter også ironi? Eller åssen sikte brukte du? Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk den var ikke irony, men var en svær mint, litt større enn 20kroningen vår, tror det var standard sikte med en hvit dot eller noe xD har ikke peil på våpen.
Nytern Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Åååååå takke meg til min gode fantasi sa budeia da hu dreit oppi lia! (Synges)
TRF Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Fantastisk våpen faktisk... En sann kriger med god greie på våpen her Og om du traff en mynt på 100meter så bør du enten spille mer lotto, eller så var den mynten unormalt stor. Og for øvrig, til de siste sidene her så kan jeg informere om at "alle" liker skandinaviske jenter, det er nok ikke noe særegent for deg. Videre vil jeg påstå at jøder er kjent for å være flinke med penger, ikke griske.
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Fantastisk våpen faktisk... En sann kriger med god greie på våpen her Og om du traff en mynt på 100meter så bør du enten spille mer lotto, eller så var den mynten unormalt stor. Og for øvrig, til de siste sidene her så kan jeg informere om at "alle" liker skandinaviske jenter, det er nok ikke noe særegent for deg. Videre vil jeg påstå at jøder er kjent for å være flinke med penger, ikke griske. herregud mann, jeg har aldri skutt med våpen, selvfølgelig syns jeg det er fantastisk når jeg treffer en mynt med den. skal dog sies at jeg brukte i overkant av 2 magasiner for å treffe mynten. Men fortsett å kritiser og gjør narr folk må roe seg ned betraktelig her på forumet
Nytern Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Jeg har eid bilversjonen av AK47, den var driftsikker og solid men presisjon? Nei.. Ettersom jeg har forstått ligger disse to litt på samme linje sånn sett. noekult og TRF reagerte på dette 2
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 det var en hyggelig vibe ved denne tråden på de siste sidene, men nå ble den ødelagt av TRF sin kommentar.. hvilken bil sikter du til nytern?
TRF Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Nei, det var en aura av bmwsauce tripp her innne. At du ble _SÅ_ støtt av det jeg påpekte får være helt opp til deg. At du ikke har skutt så mye sa seg på en måte helt selv utifra ditt innlegg. Videre at du greide å treffe mynten med ca 70 skudds innsats kan jeg dog tro på, og det er noe helt annet (og ikke minst plausibelt mtp våpenets egenspredning og skytteren). Mitt innlegg var egentlig en del lengre, med en litt hyggelig dog formanende bit. Tror det var like greit å kutte den delen.
Kvasi Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 den var ikke irony, men var en svær mint, litt større enn 20kroningen vår, tror det var standard sikte med en hvit dot eller noe xD har ikke peil på våpen. Takkatakkatakk ned i en haug med mynter så må du nesten ha truffet en av de til slutt ja. Men det gjør deg fremdeles til en mindre skremmende ambassadør for disse kompisene dine som har planer om å hijacke landet må jeg si..
Gjest Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Takkatakkatakk ned i en haug med mynter så må du nesten ha truffet en av de til slutt ja. Men det gjør deg fremdeles til en mindre skremmende ambassadør for disse kompisene dine som har planer om å hijacke landet må jeg si.. helgdigvis er jeg en kurder og ikke araber, og det er kurderne som har tatt opp kampen mot disse sausehodene som vil innføre en islamistisk stat der nede. If you try enough you will eventually succed xD skulle gjerne dratt ned dit for å kjempe mot disse idiotene jeg, men er ikke irakisk statsborger dessverre xD
Fredrik 90 Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 Eller man kan gjøre som resten av verden, sitte å se på at de dreper hverandre der nede. Orker ikke å engasjere meg i de krisene som er i Midtøsten, ja det er jævlig synd at uskyldige dør men det er intet nytt under solen der nede dessverre
Nytern Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 det var en hyggelig vibe ved denne tråden på de siste sidene, men nå ble den ødelagt av TRF sin kommentar.. hvilken bil sikter du til nytern? Denne! Diiesel, Skårholen og majuz reagerte på dette 3
Kvasi Skrevet Juli 5, 2014 Skrevet Juli 5, 2014 If you try enough you will eventually succed Der er jeg 100% og heelt sikker på at du tar feil, en shitload of folk som tror de er kule kommer garantert til å å våkne opp til en hverdag de ikke forutså.
Anbefalte innlegg