Shattered Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Hvorfor greier jeg ikke å få den under .6 liter per mil sitter en 1.0 liters under den også Bruker den 6l på mila, er det helt klart noe med kjøringa di
Gjest Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Bruker den 6l på mila, er det helt klart noe med kjøringa di o.67 på langkjøring, irriterer meg at jeg ikke greier å få den under o.6
Shattered Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 o.67 på langkjøring, irriterer meg at jeg ikke greier å få den under o.6 Mangla altså en null Tenkte meg det. Prøvd å kjøre under fartsgrensene?
Gjest Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Mangla altså en null Tenkte meg det. Prøvd å kjøre under fartsgrensene? Ja, tror det er giringen min xD har ikke kjørt manuell gir siden jeg fikk lappen ifjor august
FredrikE24 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Mangla altså en null Tenkte meg det. Prøvd å kjøre under fartsgrensene?6,7 liter på 100km og ikke 10km Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
Erik89 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Selger unna no greier jeg har liggende, si ifra til noen du tror trenger eller kunne tenkt seg en god deal:) e36 m3 innstegslister til hbo 50kr http://bimmers.no/topic/765118-selges-e36-m3-innstegslister-hbo-50kr/ div annet til anlegg http://bimmers.no/topic/769433-selges-billig-pioneer-subwoofer-pioneer-diskant-og-amp-kit/
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Nettopp vasket F10en, så nå sitter jeg inne og slapper av litt før madammen kommer hjem fra jobb med E34en. Da er det på an igjen Blir ikke bedre av at det er overskyet, tett på 30 varmegrader og så klam og fuktig luft som man skulle tro man var i Florida...
Gjest Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Altså jeg hater ikke, men dette er en av grunnen til at jeg tok avstand fra religion. Må også legge til at jeg har sett latterligere spørsmål enn det der og jeg har opplevd at flere folk på denne siden støtter de tullingene ned ei irak. PST må få ræva i gir og stoppe unge menn som er medlem på den siden fra i å bli radikale eller ekstremister.
M|Fjeld Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Z2 er helt konge. Har hatt min i et halvt år og er kjempefornøyd Har hatt den med i oljete bilskruing, mistet den i bakken i løpefart og duppa den i vann uheldigvis. Ja telefonene mine har et hardt liv, men denne holder stand fortsatt Er veldig bra batteritid på den og telefonen er like rask som når jeg fikk den. Kamera tar utrolig bra bilder, så jeg sier kjøp kjøp noekult reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Nettopp vasket F10en, så nå sitter jeg inne og slapper av litt før madammen kommer hjem fra jobb med E34en. Da er det på an igjen Blir ikke bedre av at det er overskyet, tett på 30 varmegrader og så klam og fuktig luft som man skulle tro man var i Florida...Sånn, da var begge bilene rene og tørket. Blanke og fine.....Så som bestilt så begynte det å lyne og tordne, samt regne noe helt jævlig Også blåser det med storm i kastene som virvler opp all mulig dritt, så nå ser bilen slik ut..... ....noen ganger skulle jeg ønske jeg ikke var bilinteressert og bare kjørte en gammel Corolla...
FredrikE24 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Er bilinteressert, sist jeg vasket bilen, var i påsken Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Shattered reagerte på dette 1
Shattered Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Er bilinteressert, sist jeg vasket bilen, var i påsken Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Noe sånt her og... De gangene jeg endelig har tid, er det skitvær.
adne95 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Nå er jeg drittlei Iphonen! så hva ville folk anbefalt av Samsung Galaxy S5, HTC One (M8) og Sony Xperia Z2? Syntes egentlig Sonyen frister mest, selvom jeg alltid har likt samsung, så greit med noen innspill Kan anbefale Galaxy S5 hvis du har litt store hender (for å rekke opp i venstre hjørne med tommeln) og ikke har problemer med at den tar litt plass i lomma veit ikke åssen strl er i forhold til de to andre, har ikke prøvd noen av de, så kan ikke argumentere for at S5'n er bedre enn One eller Z2... Bruker den 6l på mila, er det helt klart noe med kjøringa di så du ikke kommaet? (jada, jada, skulle strengt tatt vert en null der men alle skjønner det) Er bilinteressert, sist jeg vasket bilen, var i påsken Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Har dårlig samvittighet på det der, spyler av bilen med forvask, skum (ikke børste, bare sånn såpe som ligger på 3 min) og høytrykk ca 2 ganger i uka, men blir fort lenge mellom hver skikkelige vask :/
FredrikE24 Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Tja, har aldri vasket bilen med berøring jeg så tar det hele med et smil! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
Fredrik Skrevet Juli 8, 2014 Skrevet Juli 8, 2014 Puh... 23 varmegrader utenfor her i Århus nå... etter en dag med 27-28 varmegrader og en luftfuktighet på over 90%. I morgen er det varslet 28-30 varmegrader og skyfritt. Folkevognen er akkurat vasket og støvsuget...
Anbefalte innlegg