Steinhar Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Hva står i kontrakten? Hva ble sagt og avtalt ved kontraktsinngåelse? la nå mannen hente boden sin! Står ingenting i kontrakten, skulle hente den en uke etterpå, har ikke svart på tlf eller sms, den er svær å stygg der den står under en presseing spikret fast i garasjen ned mot veien. Om det dukker opp noe så bor jeg 500m ifra han som bygde huset.
M|Fjeld Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Fant noen M4 her eriksen76, Thundercoil, Nytern og 2 andre reagerte på dette 5
Steinhar Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Lurte altså på om noen visste noen regler på dette? Ikke hva dere mener og syns
wicky124 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Er vel bare å ta kontakt med meglern? tror ikke det sitter så mange eiendomsmeglere her på forumet...som regel er det bedre å bare søke opp slik info andre steder e30_joakim reagerte på dette 1
FredrikE24 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Lurte altså på om noen visste noen regler på dette? Ikke hva dere mener og syns Er det fast montasje? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk
Skårholen Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Noen som vet om noe steder som er verdt å besøke mellom sunndalsøra og hamar? Gjerne et sted det går ann og bade. Helst varmere enn Driva da den var litt kald i dag.
flobben Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Blæææh etter tre timers venting så kom endelig action service og fikk fyra actrosen. Makan til rot fra Viking som har sentralbordet, jaja hyggelig kar som til slutt kom når vi til slutt havnet rikitg. Og alt dette bare for å få starthjelp på tomt batteri. Ellers så har jeg akkurat prøvd en uke gammel Volvo xc70, med veldig mange kryss på utstyrslisten. må si du får veldig mye mer utstyr for samme prisen som F11n min koster.
K-E Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Det blir jo som å sminke en gris. Ekstrautstyret endrer jo ikke faktumet at det er en Volvo, hehe
flobben Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Nuja, svart xc70 med sotaruter er ikke så galt å se på. Med four-c aktiv understell ikke så ille å kjøre heller. Skal kjøre den fra oslo til Holmestrand i morgen så får prøvd den litt mer. Der skal jeg hente min nyinnkjøpte 2012 v70, som skal fungere som konebil.
Steinhar Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Er det fast montasje? Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Nei
316 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 En ting som er helt sikkert er at jeg skal installere varmepumpe i den nye kåken til neste vår... Akkurat nå er det varmere i Elverum enn Ayia Napa... Klokken 15 i morgen er det 30 varmegrader i skyggen her...
Fredrik 90 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Nuja, svart xc70 med sotaruter er ikke så galt å se på. Med four-c aktiv understell ikke så ille å kjøre heller. Skal kjøre den fra oslo til Holmestrand i morgen så får prøvd den litt mer. Der skal jeg hente min nyinnkjøpte 2012 v70, som skal fungere som konebil. Jeg liker Volvo, det har jeg alltid gjort igrunnen. De er utrolig comfortable, ser bra ut og har god plass. Men de lager ikke gode Automatkasser og kjøreegenskapene er KUN komfortable, ikke sporty eller dynamiske på noen som helst måte Volvo er suverene biler, helt til du sammenlikner de med en BMW En ting som er helt sikkert er at jeg skal installere varmepumpe i den nye kåken til neste vår... Akkurat nå er det varmere i Elverum enn Ayia Napa... Klokken 15 i morgen er det 30 varmegrader i skyggen her... Det skal jeg også ha.. Jeg skal ha en på soverommet og en i stua, slik som det er nå gidder jeg ikke mer.... Vi får mer og mer tropisk klima her i Norge og husene er rett og slett ikke bygget for slik varme, de er kun bygget for å holde kulda ute om vinteren. Iallfall her sørpå så er det flere dager i året med temperaturer over 20 grader enn der er dager med temperaturer under -10 vinterstid, da burde de bygge husene deretter. Mitt hus er bygget i 2012 etter tek 10 forskriften og det innebærer 20 cm isolasjon i veggene og 30 cm i taket, er jo helt på trynet spør du meg..
Skårholen Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Jeg ligger i ei campinghytte på sunndalsøra og den er veldig uisolert og veldig varm.
316 Skrevet Juli 9, 2014 Skrevet Juli 9, 2014 Huff... Ja... Er ikke greit, føles rart å glede seg til høsten! 25 varmegrader i stua her nå, skal snart gå å legge meg, der har AC stått på noen timer så det er noe kaldere... Må bare svette ferdig mens jeg ser om Nederland klarer å sørpe seg til finalen!
Anbefalte innlegg