Fredrik 90 Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Nosk politi, hva forventer du av dem egentlig? Som jeg skrev, at de bruker litt sunn fornuft av og til. Det innebærer at skal man gjøre en forbikjøring på ett forbilfelt med 80 sone så må man opp i over 100 for å trygt kunne passere ett par vogntog som ligger i 75 km/t. De kunne i det miste ha benyttet seg av gjennomsnittsmåling i stede for dønn presis laser, med det er klart at da får de jo mer penger i kassa og flere førerkort beslag de kan gå ut med i avisa og skryte av (gjerne dårlig kamuflert bak en alvorlig mine)
wicky124 Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Jeg mista lappeeeen Kjipern as... så det på snap... ville ikke si noe ________________________________ Merrusche : Porscha
Merrushe Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Og hva synes kebabpanelet? HPVL reagerte på dette 1
spruddel Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Smøre lister med silikon-spray. Evt ta av dørtrekk og smøre opp overføring. Siste løsning er å skifte pakningen rundt vinduet Prøvde med silikonspray i listen hvor vinduet kommer opp, i tillegg sprutet jeg en del på det hjulet nederst i døra hvor wire-en går. Hjalp ingenting. Prøvde å hjelpe vinduet litt opp og ned mens jeg kjørte det, i tillegg til å bevege det litt sideveis, men piper like herlig.
HPVL Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Dette bilde passer bra her! Bilde er tatt fra en BMW og han som dummer seg ut er eier av den gråe BMWen Hva skal man si? ..Never go full retard! Haahaha Shattered, M|Fjeld og Fredrik 90 reagerte på dette 3
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Hva gjore han som var så ille da? Som jeg skrev, at de bruker litt sunn fornuft av og til. Det innebærer at skal man gjøre en forbikjøring på ett forbilfelt med 80 sone så må man opp i over 100 for å trygt kunne passere ett par vogntog som ligger i 75 km/t. De kunne i det miste ha benyttet seg av gjennomsnittsmåling i stede for dønn presis laser, med det er klart at da får de jo mer penger i kassa og flere førerkort beslag de kan gå ut med i avisa og skryte av (gjerne dårlig kamuflert bak en alvorlig mine) Nå er det mye politi som skal gjøre alt etter boka. Og som liker og skryte av å ha tatt flest forbrytere Man skal jo ikke bryte fartsgrensen selv under forbikjøring. Klarer man ikke å passere i fartsgrensen, så har man ikke behov for å passere heter det seg. De som ligger under fartsgrensen skaper farlige situasjoner. Og i slike tilfeller burde politi egentlig lese litt trafikk og kanskje gi han trege en smekk istede.
Thundercoil Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Drive in,og går ut av bilen? HPVL reagerte på dette 1
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Åja. Ja da er jeg dreti ut også. Var kø ut døra et sted jeg skulle innom. Da ble det drive in istede. Ruta mi var nettopp sota, så kunne ikke åpne vinduet. Da brukte jeg døra. Hadde jeg vist det var ukult så hadde jeg bare blitt i bilen og skreki til ho i luka at ho bare skulle stappa maten inn i rillene på panseret. Så kunne jeg bare ha fiska ut maten i dysene på dashbordet majuz reagerte på dette 1
majuz Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Politiet sin holdning sånn generelt fikk meg til å tenke på en episode av simpsons.http://www.ingeniouspress.com/2014/04/27/chief-wiggum-law-powerless-help-punish/
Shattered Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Nosk politi, hva forventer du av dem egentlig? Det står ingenting i innlegget til Julian om at det skjedde i Norge. Hva forventer du da, at vi skal ha det helt fritt uten regler å leve etter? Det hadde blitt totalt kaos, du hadde ikke kunnet gå utenfor døra uten fare for å bli drept.. . med det er klart at da får de jo mer penger i kassa og flere førerkort beslag de kan gå ut med i avisa og skryte av (gjerne dårlig kamuflert bak en alvorlig mine) Tror folk virkelig at bøter og sånt går til julebord?
Skulebollen Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Det står ingenting i innlegget til Julian om at det skjedde i Norge. Hva forventer du da, at vi skal ha det helt fritt uten regler å leve etter? Det hadde blitt totalt kaos, du hadde ikke kunnet gå utenfor døra uten fare for å bli drept.. . Man forventer at politiet kan slå av 1 km/t. Når man kjører forbi på en trygg og oversiktlig måte. Fordi føreren fremfor kjører uforsvarlig sent.
316 Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Jeg er enig i at politiet burde brukt hodet og slått av en kilometer eller to, men jeg vet ærlig talt ikke om de har lov til det eller om det gjør de til kriminelle... Klart det er irriterende, men det er tross alt gitte grenser som alle vet om.
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 trekkes somregel fra 3 km/t pga feilmargin i speedometer og måleutstyr. For alt vi vet kan de allere ha slått av 10 km/t for å være greie mot han.
Gjest Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 Man forventer at politiet kan slå av 1 km/t. Når man kjører forbi på en trygg og oversiktlig måte. Fordi føreren fremfor kjører uforsvarlig sent. man forventer at de er rimelige og forstår situajonen. har opplevd politibiler fyke forbi meg på E6, hvorfor får ikke de bøter og straff?
Sjøbuse Skrevet Juli 12, 2014 Skrevet Juli 12, 2014 man forventer at de er rimelige og forstår situajonen. har opplevd politibiler fyke forbi meg på E6, hvorfor får ikke de bøter og straff? Fordi ingen tok de i en kontroll eller laser.
Anbefalte innlegg