Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet :P viser ikke nok kjærlighet. 

blir veldig trist å selge bilen hvertfall 

Hvorfor skal du selge ?? Far din betaler bilen så klarer du deg med å betale litt diesel og service sjøl om du skal bo borte.

Skrevet

Hvorfor skal du selge ?? Far din betaler bilen så klarer du deg med å betale litt diesel og service sjøl om du skal bo borte.

har tatt over alle regninger på bilen selv men pga studier må jeg trappe ned på jobb og selge bilen :P

for de som vil se bilen så kan dere adde meg på snapchat, tar sjelden bilder av bilen, mest snaps. 

PM hvis du vil adde meg på snapchat xD 

Skrevet

har tatt over alle regninger på bilen selv men pga studier må jeg trappe ned på jobb og selge bilen :P

for de som vil se bilen så kan dere adde meg på snapchat, tar sjelden bilder av bilen, mest snaps. 

PM hvis du vil adde meg på snapchat xD 

Egentlig så tror jeg dette er et forsøk på å sjekke opp noen bilinterresserte karer   :P

Skrevet

Noen kule racingrelaterte sitater jeg kom over, som jeg tenkte er kult å dele... :)

“Gotta work the nut behind the wheel before you start fixing bolts on the car"

“Racing makes heroin addiction look like a vague wish for something salty” – Peter Egan

“The best way to make a small fortune in racing is to start with a large one and work down from there”

“It’s not a throttle, it’s a detonator”

“Aerodynamics are for people who can’t build engines” – Enzo Ferrari

“Racing is the best way to convert money into noise”

“It is useless to put your brakes on when you’re upside down” Paul Newman

“If the car feels like it is on rails, you are probably driving too slow” – Ross Bently

“Cheap, fast and reliable. Pick two”

“Racing… because golf, football and baseball only require one ball”

“Racing cost today exactly the same as it did twenty years ago…it takes every penny you have”

“It would be cheaper to spend our money on cocaine & hookers”

“You’ll know you've made it when you wear out your rear tires…before your front tires”

“I know I’m the slowest part of the car” – B. Wright

“Never run out of real estate, ideas and traction at the same time”

“Poverty is owning a racecar”

“Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in one pretty and well preserved piece, but to skid in broadside, thoroughly used up, worn out, and defiantly shouting ‘Wow, what a ride’”

“Wide open until you see God, then brake”

“Racing is the constant search for the weakest link” –Duane Bailey

”Guys, you can date whomever you want, but marry a girl that can back up a trailer” – Michael Martin

“Duct tape is ‘The Force’: it has a light side and a dark side, and it holds the universe together”

“The ideal racecar will expire 100 yards past the finish line”

“You can’t make a racehorse out of a pig. But, if you work hard enough at it you can make a mighty fast pig” – Bob Akin

“If I had all the money I spent on cars…I’d spend it all on cars” – Scott Fisher

“Driver has no cash” (lettered under the driver’s window on a racecar)

Skrevet

Det der med å bare hive reklame fra postkassa på gulvet i bilen er en uting kvinnfolk har... Skulle ut å ha meg en kveldstur i Originalwagen og møter dette, strider mot mine petimeterprinsipper :P

post-47692-0-20535500-1405711539_thumb.j

Skrevet

Haha, eldre folk <3 I går så jeg en megasjarmerende gammel og superkort (160 cm?) mann i beige klær (bukse og matchende jakke) med svære briller med tjukk ramme. Han gikk saaaakte rundt i lokale Kiwien mens jeg også  var der og handlet. Plukket opp to grønnsaker i løpet av tiden jeg hadde fylt hele vogna mi, og når han kom frem til kassa skulle han vite hva prisen på den ene (blomkål elns?) var før han vurderte i en liten stundt og kjøpte den. Duden i kassa spurte om han ville ha pose, gamlingen hørte det ikke, gikk til varene foran kassa og tok ut den mest pent brettede posen jeg har sett i mitt liv. Jeg kommer ikke hvor pen den Rema 1000 posen han tok frem var, lol

Noen gamlinger er så jævlig awesome.

Skrevet

Biltema matter fredrik? fyfy :P

Begynner å bli en smule lei av de tørrvittgie kommentarene dine nå.... Selvsagt har jeg Biltema matter i 20 år gammel bil, sparer heller inn der enn på slitedeler og vedlikehold.

Skrevet
Haha, eldre folk <3 I går så jeg en megasjarmerende gammel og superkort (160 cm?) mann i beige klær (bukse og matchende jakke) med svære briller med tjukk ramme. Han gikk saaaakte rundt i lokale Kiwien mens jeg også var der og handlet. Plukket opp to grønnsaker i løpet av tiden jeg hadde fylt hele vogna mi, og når han kom frem til kassa skulle han vite hva prisen på den ene (blomkål elns?) var før han vurderte i en liten stundt og kjøpte den. Duden i kassa spurte om han ville ha pose, gamlingen hørte det ikke, gikk til varene foran kassa og tok ut den mest pent brettede posen jeg har sett i mitt liv. Jeg kommer ikke hvor pen den Rema 1000 posen han tok frem var, lol

Noen gamlinger er så jævlig awesome.

Selfølgelig hadde han beige jakke (pensjonistjakke) hehe

Skrevet

Noen som har vært borti at tempnålen ligger på rødt, uten at den lyser rødt? Trodde den kokte, så kjørte til side og slo av motoren. Nå er det gått 40min og nålen flytter seg ikke fra rødt.

Skrevet

Det er et sånn par i Elverum også. Dama kjører, en E30 316 (2-døra). Det som er interessant er at de har to garasjer på huset, jeg har kun sett en bil... Hmmm... Lurer fælt på hva som eventuelt står i den andre...

Skrevet

Noen som har vært borti at tempnålen ligger på rødt, uten at den lyser rødt? Trodde den kokte, så kjørte til side og slo av motoren. Nå er det gått 40min og nålen flytter seg ikke fra rødt.

Kom akk hjem fra Lillehammer og jeg fikk av en eller annen grunn luft i kjøesystemet så måtte lufte osv fordi radiator kokte.

Nå har jeg kjørt over 20 mil alt fungerer som det skal, men trodde toppakning/topp var defekt 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...