Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, du er en habil detektiv ser jeg ;) har ikke sett så mye gromt langs veien her enda ... Men det går en 911 fra 80 tallet her på Tromøya som jeg tok følge med innover , litt tuting og blinking ble det ;)

Skrevet

Er det noe å å klage på? noen kjører originalbil med Nexen dekk og Biltema matter mens andre kjører E92 uten Navi, HIFI og PDC  :P

...hvordan i H er det der en burn? :P Utstyrsnissene på Bimmers slutter aldri å overraske :P

Skrevet

Fremme i München nå! Vært litt av en etappe i dag fra Hamburg !

Postet bildePostet bilde

Postet bildePostet bilde

Temperaturene har ligget på mellom 32 og 34 varmegrader. Jeg rakk ikke å fylle gass på AC før tur! Blir derfor greit varm på en slik etappe! Bilen har prestert perfekt og har vist seg å gå som et uvær, dagens spontane toppfart ble 180 km/h.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Skrevet

Hehe, du er en habil detektiv ser jeg ;) har ikke sett så mye gromt langs veien her enda ... Men det går en 911 fra 80 tallet her på Tromøya som jeg tok følge med innover , litt tuting og blinking ble det ;)

Sett for mye på Derrick vet du ;) Neida, Arendal er en veldig liten by ser du :) Går en del fine biler rundt her, men når det gjelder eldre biler så går det mest i Amcars. Men det finnes bla to stykker på Tromøya som har 458 Italia, samt noen 997 Porscher. Ellers så går det mest i Cayenner, X6, Tesla og andre hverdags grombiler som ikke stikker seg så mye ut.

Skrevet

etenavab.jpgyja3e2us.jpg

dejepenu.jpg9upubu7e.jpg

Temperaturene har ligget på mellom 32 og 34 varmegrader. Jeg rakk ikke å fylle gass på AC før tur! Blir derfor greit varm på en slik etappe! Bilen har prestert perfekt og har vist seg å gå som et uvær, dagens spontane toppfart ble 180 km/h.

Anbefaler deg å stoppe og fylle gass ett sted i tyskland...tro meg...du vil ikke angre når du er lenger sør og sola steiker delux...

Skrevet

...hvordan i H er det der en burn? :P Utstyrsnissene på Bimmers slutter aldri å overraske :P

Lurer jeg og på :P Har forsåvidt pdc bak(kunne like godt vært uten for min del), navi ser jeg på som ubrukelig(ser tøft ut da..)  og jeg skal garantere jeg snart har bedre anlegg enn hifi er :D liten oppgradering på gang der. 

sparer heller på utstyr enn sikkerheten  O:)

Burde fikse ac ja :) kjørte w124 300d fra stavanger til rudskogen og tilbake i over 20+ uten ac, blir bra sliten i hode av vindstøy ja!

hamburg-munchen er passe strekning da :) vi kjørte lyngdal-munchen i et strekk tidligere i sommer :P det var litt langt. Riktignok i e92n min da, noe mer egnet bil hehe :)

Skrevet

Munchen - Hamburg er ikke det 70-80-90 mil et sted? Riktignok så holder man sikkert et gjennomsnitt på over 100km/t men man opplever vel ikke alt man kanskje ville gjort om man kjørte den strekningen i to etapper? Men varmt hørtes det ut, og jeg sier som Wicky fyll på AC-gass er nok mye billigere der nede enn her uansett.

Skrevet

Kjørte selv Arendal-München på en dag, da var vi fremme på hotellet i München 17 timer etter at vi kjørte ut av garasjen hjemme. Det er ett veldig langt stykke å kjøre men gikk forsåvidt greit, men stopp og spisepauser anbefales for å få litt frisk luft og slappet av :)

Skrevet

Jepp, bestefar har bursdag og vi skal til sviger på Hamar/Furnes, så da svingte vi innom.

Men det holder nå.

Haha. Varmt og fint her nå. Synd det nye serveringsstedet ikke har fått åpnet enda ellers burde du sjekket ut det, skal etter ryktene bli helt rått :)!

Skrevet

la oss si jeg får lyst til å prøve ut leiebilen sin akkselrasjon, hvordan oppnår jeg 0-100 fortest mulig mtp på giring og turtall. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...