Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså... Sperre av alt nå? Hvor lenge skal vi ha det slik? Det kunne smelle om et par dager, par måneder eller par år... Eller aldri.

Skrevet

Mest sannsynlig aldri...og i så fall..hva skal de bombe? Frognerparken? jaujau...håper som sagt ikke at det skjer...

Det morsomme er jo at Breivik var en høyreekstremist...mens muslimen er en terrorist....

Skrevet

sånn går det når man lar folk dra ned til midtøsten for å delta i "hellig Krig", ender opp med at de tar med seg jævelskapen tilbake hit. 

Skrevet

Statistisk sett så er det flere høyreekstremister enn islamister som utfører terrorhandlinger i europa.

Når det gjelder personer som drar til utlandet for å delta krig eller konflikter, så synes jeg disse burde fått inndratt statsborgerskapet sitt.

Skrevet

Tenk på alle afrikanerne i afrika som ikke har AC.... tenk på de stakkars eskimoene som ikke har varmepumpe i igloen...

Kan slenge inn at vi har sjekket temperaturen inne, og den viser 31C! det er ALTFOR VARMT for min del...

Skrevet

Vi har for øyeblikket 30 grader med AC på full guff.. Skrudde den av i 10 min i sted og da hoppet den til 35 grader. 

JEG VIL PÅ STRANDEN OG DRIKKE ØL!

Skrevet

Hadde vi bare holdt oss for oss selv så hadde ikke dette skjedd. Men for å si det sånn, ta det med ro. Vi har en del store verdensnasjoner som dekker ryggen vår om noe skjer... :) Husk, alt kan skje, alltid... Det er farlig å leve. Det kan like gjerne skje uten forvarsel, så slapp av og nyt varmen!

Skrevet

Kan telle flere venner som driver med jakt. Overraskende mange, mtp hvor få man antar besitter våpen i hjemmet sitt i Norge.

Geværer finnes det masse av, men pistoler har jeg ikke sett mer enn et par stk av og eierne var aktive i skyteklubber.

Vurderer selv å "begynne med jakt", men det er egentlig ikke for spenning eller noe sånt, bare fordi det er vanvittig gøy å skyte leirduer med venner :P Litt sånn som at jeg ikke er fan av sporten golf, men har det dritgøy når vi drar på en drive range (eller hva det het, lenge siden sist) for å slå så langt vi klarer.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...