K-E Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Velkommen til mopedhandelen. Slik er de fleste. Dagens ungdommer har blitt alt for late. (Nå følte jeg meg gammel og vis!) Shattered reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Velkommen til mopedhandelen. Slik er de fleste. Dagens ungdommer har blitt alt for late. (Nå følte jeg meg gammel og vis!) Også angående pris da, så svarer de "får komme med et godt bud". Så utrolig frustrerende, hvor lett er det UTEN BILDER?
316 Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Sant... Skal by 1500 kroner på pur faenskap, blir tydeligvis ikke noe av uansett når det er så forbaska vanskelig.
noekult Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Sagt det før og sier det igjen... Kjøp og salg av kjøretøy involverer aaaltfor mange useriøse personer. Energitappende...
Fredrik Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Som andre har vært inne på kan man kategorisere Alfa Romeo i den samme litt sære klassen som SAAB, Citroën og kanskje til og med Triumph. Interessante biler med mange spesielle løsninger som gjør det hele mer interessant for bilentusiaster. Spesielle løsninger betyr ikke nødvendigvis dårlige løsninger og i min verden er det en stor misforståelse når folk tror at bl.a BMW har de beste løsningene på alt. Jeg elsker Citroën for at de tør tenke annerledes. Ikke alt er like vellykket, men det aller meste fungerer ganske så bra med litt tilvenning. Poenget er naturligvis at mangfold i bilbransjen er av det gode. Tenk så kjedelig biler generelt ville bli dersom alle bilprodusentene forsøkte å lage deres modeller mest mulig like BMW's modeller. Nei... da vil jeg heller kjøre en Citroën og etter over 4500 Km i en C5 nå i sommer vet jeg at det faktisk er OK. SAAB er konkurs og Triumph befinner seg i BMW's arkiver. Ergo er Alfa Romeo en sjelden fugl som vi bør ta vare på... ssabidaa, noekult og Merrushe reagerte på dette 3
316 Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Fikk bilde nå, hadde vært like greit om jeg aldri fikk det... 99 prosent strøken, ja vel... Lukter skambud her!
noekult Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Har han gnagd på setet? majuz reagerte på dette 1
316 Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Er ei dame, vet ikke hva slags gnukking hu har foretatt seg på setet... Får håpe på bedre lykke neste gang. evi, Haukefer og M|Fjeld reagerte på dette 3
Fredrik 90 Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Da har jeg bada for første gang i år også, ikke dårlig Men når man må ha 22 grader i vannet for å hoppe uti så blir det sånn
Tzunami Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 snakker om bading... den siste mnd er den mnd jeg har badet minst i år, forruten når det omtrent ligger is i oslofjorden da badet mer i april/mai enn jeg har gjort i juli!
M|Fjeld Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Har ikke vært i sjøen en gang hverken i juni eller juli. Men i april/mai var det mye ute i sjøen, trives bedre i litt kjølig vann Eller nei.. Ble utfordret i hytt og pine, så ble noen kalde opplevelser i våres Men så tar ikke jeg en utfordring så tungt heller da
ssabidaa Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Som jeg hater folk som later som de skal selge noe, for så å la være å svare meg... 2 stk med mopeder, som har brukt 4 DAGER på å ta bilder av de... "Blir ikke i dag i alle fall" x 4 dager... \:D/ Ahh...jeg møtte en selger som ikke opplyste meg om bilens tilstand enda jeg spurte relativt spesifikt. Irriterende når en ikke er ærlig eller gjør det en lover. Det første jeg legger merket til er hvor mye rust bilen har og når jeg starter den lyser det opp 4-5 varsellamper. Hjelper heller ikke at den rister ved nedbremsing, har den mest løse girkassen jeg noen gang har giret med og en motorlyd som får meg trist. Det kjedelig er at jeg spurte ham spesifikt om dette på telefon og han sa det kun var noe overflate rust rundt hjulbuene, men at bilen var i ellers meget god stand. Dette var rett og slett et kupp!
Nytern Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Bedre å være nedslående ærlig, nesten litt borderline uærlig i negativitetens favør
ssabidaa Skrevet Juli 28, 2014 Skrevet Juli 28, 2014 Som andre har vært inne på kan man kategorisere Alfa Romeo i den samme litt sære klassen som SAAB, Citroën og kanskje til og med Triumph. Interessante biler med mange spesielle løsninger som gjør det hele mer interessant for bilentusiaster. Spesielle løsninger betyr ikke nødvendigvis dårlige løsninger og i min verden er det en stor misforståelse når folk tror at bl.a BMW har de beste løsningene på alt. Jeg elsker Citroën for at de tør tenke annerledes. Ikke alt er like vellykket, men det aller meste fungerer ganske så bra med litt tilvenning. Poenget er naturligvis at mangfold i bilbransjen er av det gode. Tenk så kjedelig biler generelt ville bli dersom alle bilprodusentene forsøkte å lage deres modeller mest mulig like BMW's modeller. Nei... da vil jeg heller kjøre en Citroën og etter over 4500 Km i en C5 nå i sommer vet jeg at det faktisk er OK. SAAB er konkurs og Triumph befinner seg i BMW's arkiver. Ergo er Alfa Romeo en sjelden fugl som vi bør ta vare på... Absolutt! Saab skal vel snart gjenstarte produksjonen under det nye firmaet som kjøpte dem opp? Jeg bare håper de får fortsette å være Saab. I første omgang handler det vel kun om en begrenset produksjon av 9-3. Jeg håper de får fortsette med utviklingen av nye 9-3 som skal dele en del av designet med Saab Pheonix Bedre å være nedslående ærlig, nesten litt borderline uærlig i negativitetens favør Absolutt (:. Da blir det enklere å godta ventuelle feil/mangler og man vet hvor man har hverandre hen . Forresten Nytern: du har jo eid flere e39-er hva er din erfaring med forbruket på 20i og 23i. Jeg har blitt fortalt at de bruker omtrent like mye, men det høres litt rart med tanke på at den ene er en 2-liter mens den andre er en 2,5-liter.
Anbefalte innlegg