noekult Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 India og Pakistan er kulturelt både like og ulike. Men på ingen måte samme, hvis man skal generalisere grovt. Å si at Ganges ligger i Pakistan er vel som å si Lofoten ligger ved Malmø, LITT geografisk forskjell Naboland, ja, men likevel masse forskjell på mange områder.
Fredrik Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Jeg tør nesten påstå at Pakistan, India og Afghanistan deler deres historie på en måte som ikke er alt for ulik Norge, Sverige og Danmarks historie (grovt generalisert). Det er vel først og fremst religionen og skriftspråkene som skiller Pakistan og India. Pakistan ble først muslimsk i moderne forstand etter at mogulene invaderte landet på 1500 tallet. Før denne tiden var det sufismen (en eldre pre-islamsk religion i slekt med bl.a zoroastrismen som var den dominerende religionen i det gamle persiske riket) som var den primære religionen i området. Britene invaderte området som idag er Pakistan på 1800 tallet og i 1947 ble dagens Pakistan etablert som en egen muslimsk stat.
Fredrik Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Tipo V12 motoren i Ferrari 250 GTO tror jeg er motoren med det beste lydbildet av alle motorer... fantastisk... Jada... 60 millioner Euro eller en halv milliard svenske kroner og en av de aller første Ferrari 250 GTO' ene kan bli din... vanvittig... http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20140729/ferrari-250-gto-62-kan-bli-varldens-dyraste-bil-48-miljoner-euro adne95 og Shattered reagerte på dette 2
ssabidaa Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Jada... 60 millioner Euro eller en halv milliard svenske kroner og en av de aller første Ferrari 250 GTO' ene kan bli din... vanvittig... http://www.automotorsport.se/artiklar/nyheter/20140729/ferrari-250-gto-62-kan-bli-varldens-dyraste-bil-48-miljoner-euro Å...den fronten er slående vakker. Har aldri sett interiøret eller hørt historien bak den. Siden vi snakker om lyd: Alfa Romeo 8c - For et lydspor..
wicky124 Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 "jeg hadde heller kjøpt e30 as" veldig mange på e30meet....
Halvor_nor Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 "jeg hadde heller kjøpt e30 as" veldig mange på e30meet.... Mulig jeg er treig og ikke har fattet det, men hva har du egentlig imot e30 Wicky? Og før det bikker over for noen her inne, så er IKKE dette innlegget laget for å skape kvalme! venter et seriøst svar Wicky Merrushe reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Mulig jeg er treig og ikke har fattet det, men hva har du egentlig imot e30 Wicky? Og før det bikker over for noen her inne, så er IKKE dette innlegget laget for å skape kvalme! venter et seriøst svar Wicky Jeg hiver meg på denne Hva er det som er så galt med E30, Wicky? Det har jeg alltid lurt på Halvor_nor reagerte på dette 1
Nytern Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Kanskje han har vonde minner fra baksetet i en litt sliten 320i? :D Kattlikzm reagerte på dette 1
Dirty Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Lurer på å plastidippe chromelistene på bøssa. men siden den er så godt som dønn orignal burde jeg kanskje bare ha de chrome eller?
Nytern Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Er jeg storforlangende hvis jeg nekter å selge denne under 25? http://bimmers.no/topic/786544-ryddig-523i-mmanuell-selges/page-2 Den er jo nylig eu ok, AC funker herlig, det gjør alt annet og forsåvidt.. Noe rust som bildene viser, men den er ikke noe rustholk i mine øyne.. Påkostet 25ish siden Januar.
Fredrik 90 Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Er jeg storforlangende hvis jeg nekter å selge denne under 25? http://bimmers.no/topic/786544-ryddig-523i-mmanuell-selges/page-2 Den er jo nylig eu ok, AC funker herlig, det gjør alt annet og forsåvidt.. Noe rust som bildene viser, men den er ikke noe rustholk i mine øyne.. Påkostet 25ish siden Januar. Skal du selge denne? Ikke gjør det da, skal jeg nok en gang bli alene i stiftelsen "original 5-seriens venner" Jeg personlig synes iallfall det er en fair pris for denne bilen, særlig med tanke på hva som er fikset opp i det siste. Men det kan hende det kommer en annen kar fra forumet her og mener bilen er overprisa, fullt fungerende E39er er vist ikke verd bensinen på tanken en gang om man skal tro ham Nytern reagerte på dette 1
Thundercoil Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Jeg lette etter E39 i denne prisklassen, i vinteren som var. Fant bare dritt som var uaktelt. Så etter min mening er din riktig priset, men er jo markedet som bestemmer De jeg fant hadde skumle skavanker, skjulte feil, småkollidert eller var rusthauger. I tillegg var det nesten bare stasjonsvogner eller ombygde biler som sto avskiltet på steder som Sogn og Fjordane. Og de fleste med automat og null utstyr. Var derfor jeg kjøpte Audien. Så at jeg fikk mye mer for pengene der, i denne prisklassen. Greit med utstyr, skinninteriør, motorvarmer, 4wd med sperre, setevarme, 2-soner klima/varme. Veldig behagelig vinterbil mao At den er nylig EU godkjent trekker mye opp, i denne prisklassen. Jeg ville bruke så lite som mulig på billigbilen, og da er det greit at man kan kjøre så mye som mulig, før man må fikse alt av småfeil og rusk, eller ta seg bryet med EU selv Hadde din vært tilsalgs i vinteren som var, så hadde jeg ikke hatt Audi nå. Nytern reagerte på dette 1
pautomagi Skrevet Juli 29, 2014 Skrevet Juli 29, 2014 Noen som vet hva bavaria tar for fjerning av pæresjekk ? (evt. noen på sørlandet som kan fikse) Nye led grøftelys, ser jo ut som UP når jeg starter bilen...
Anbefalte innlegg