Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han skrev jo bare "by på sjuern min"... hadde han satt en minste pris så hadde jeg igjen bydd mindre... haha :P Men jeg vet hva han vil ha for den så det budet var nok bare ment som en spøk :)

Sto "pris: 59 000" i tråden ;) Men siden du kjenner han regner jeg med du vet dette alt ;)

Skrevet

Noen her som vet om det er noen lure regler som hjelper en ved haglskade på bilen? (kasko), eller er det bonustap som ved trafikkuhell?

Skrevet

Føler jeg blir sint når jeg ser videoen

http://www.carthrottle.com/every-petrolheads-nightmare-realised-watch-a-mechanic-mistreat-a-customers-mustang/

Har opplevd noe lignende. Leverte bilen til Mekonomen Storo for å fikse en lekkasje i kjølesystemet ifjor. Da jeg fikk tilbake bilen så jeg at dem hadde kjørt 30 km, og at interiøret var super møkkete. Greit at dem kjørte bilen for å lufte systemet, men dem kunne i det minste la vær å møkke til hele skinninteriøret. 

Skrevet

Første dagen etter ferien blir ikke noe kort slapp av dag ser det ut som, fikk denne på mail...

post-45412-0-36963600-1407226639_thumb.p

Blir hardt å komme seg dit til kl 7 i mårra, damn.

Skrevet

Takk for bud! Nytern, du har høyest bud hittil! hahaha  :P

I dag starter jobb igjen, har ikke vært på jobb siden 27 mai, vært sykmeldt + hatt ferie etter sykmeldingen.

Kunne egentlig tatt ny sykmelding nå, men skal forsøke å jobbe igjen og se hvordan det går. Skolen starter om 2 uker ish også, så greit å komme seg på bena, og se om dem holder meg oppe. Sliter med prolapser og betennelse i hoftene og smerter hver eneste dag siden november 2013, har fått diagnosen "kroniske ryggsmerter", men nå begynner det å gå utover bena med nervesmerter, betennelser i hoftene ++++

God tirsdag! :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...