Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Økern Bilauksjon: Har aldri opplevd dårligere kundeservice. Kommer inn døra og blir ikke tatt imot selv om lokalet var TOMT og de ansatte stod inne på kontoret. De ansatte stod rundt og snakket med hverandre om irrelevante ting. "Jeg har en sønn... bla bla bla" Har aldri følt meg så usynlig. Hallo!? JEG HAR LOMMEBOKA FULL AV $$$$?! VIL DERE HA SALG SÅ KOM OG HJELP MEG? Beklager ordbruket, men hva faen driver dem med på jobb? Men Ok tenkte jeg. Gikk bort til første mann jeg så og spurte om bilen jeg var på utkikk etter: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46939058 Jeg ble bedt om å lete etter bilen selv (blant 100 andre biler. det tok sin tid ...). For en gjeng med latsabber. Men jaja tenkte jeg, jeg skal se på bilen og ikke de ansatte. Etter å ha tittet litt på bilen bestemte jeg meg for å gå inn til lokalet igjen for å spørre om jeg fikk prøvekjøre bilen (synes faktisk bilen var super grei!), men hva ser jeg? De ansatte står flokket rundt en pc og driver med tullball istedet for å hjelpe kunden. Dem så meg komme inn, men velger å stå foran en pc og sikle av en 1,5 liter 150hk skoda." Jah den ryker lappen med" Hva kjører du til daglig kompis? en 1,0 liter polo? Så plutselig drar alle vekk, og jeg blir stående alene i lokalet i flere minutter. Igjen måtte jeg løpe rundt for å lete etter de ansatte. Fant endelig en, spør om å få prøvekjøre, men han sier jeg ikke kan fordi han er den eneste på lokalet. "Jasså, hva skjedde med de andre ansatte?" Spurte jeg. " Jo fordi jeg er den eneste her (de andre stod rett utenfor), og fordi vi stenger snart". I´m sorry, men klokka er rundt 16 ish. dere stenger 18?! Makan til useriøse folk. Fin bil og alt det der, noe rust her og der, men grei mtp at prisen er kjempelav. Alt går ann å fikse for en billig krone. Men etter den kundeservicen skjer det ikke at jeg kjøper bilen. Merrushe, Skulebollen og M|Fjeld reagerte på dette 3
noekult Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Niiice Shattered, Skulebollen og Kattlikzm reagerte på dette 3
awt Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Jeg har fått med Snapchat! anfth om noen skulle føle for det.
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Jah den ryker lappen med Hahah. De ansatte + kanskje et par kompiser av de ansatte stod foran pcen da jeg kom tilbake inn på kontoret igjen. Hørte bare "ja den rykker lappen med". Trodde dem snakka om en brutal bil med minst +200 hester og stor motor. Dem glemte å skru av pc skjermen før dem forlot lokalet, så jeg fikk ta en titt på bilen de så på. Litt usikker på om det var en skoda (ligna veldig! Blå farga kombi), men i overskriften stod det "1,5 150hk". Lo godt for å si det sånn haha .
Fredrik 90 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Skrudde på Bavaria skiltplater på F10en i dag, synes de ser bedre ut enn de fra forhandleren som importerte bilen. Ville egentelig hatt BMWCCN sine skiltplater med de nye er ikke mye pene, vil ha de gamle de hadde før
noekult Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Skrudde på Bavaria skiltplater på F10en i dag, synes de ser bedre ut enn de fra forhandleren som importerte bilen. Ville egentelig hatt BMWCCN sine skiltplater med de nye er ikke mye pene, vil ha de gamle de hadde før Blir det ikke litt feil hvis du ikke kjøpte bil fra Bavaria? 2 cents...
316 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Økern Bilauksjon: Har aldri opplevd dårligere kundeservice. Kommer inn døra og blir ikke tatt imot selv om lokalet var TOMT og de ansatte stod inne på kontoret. De ansatte stod rundt og snakket med hverandre om irrelevante ting. "Jeg har en sønn... bla bla bla" Har aldri følt meg så usynlig. Hallo!? JEG HAR LOMMEBOKA FULL AV $$$$?! VIL DERE HA SALG SÅ KOM OG HJELP MEG? Beklager ordbruket, men hva faen driver dem med på jobb? Men Ok tenkte jeg. Gikk bort til første mann jeg så og spurte om bilen jeg var på utkikk etter: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=46939058 Jeg ble bedt om å lete etter bilen selv (blant 100 andre biler. det tok sin tid ...). For en gjeng med latsabber. Men jaja tenkte jeg, jeg skal se på bilen og ikke de ansatte. Etter å ha tittet litt på bilen bestemte jeg meg for å gå inn til lokalet igjen for å spørre om jeg fikk prøvekjøre bilen (synes faktisk bilen var super grei!), men hva ser jeg? De ansatte står flokket rundt en pc og driver med tullball istedet for å hjelpe kunden. Dem så meg komme inn, men velger å stå foran en pc og sikle av en 1,5 liter 150hk skoda." Jah den ryker lappen med" Hva kjører du til daglig kompis? en 1,0 liter polo? Så plutselig drar alle vekk, og jeg blir stående alene i lokalet i flere minutter. Igjen måtte jeg løpe rundt for å lete etter de ansatte. Fant endelig en, spør om å få prøvekjøre, men han sier jeg ikke kan fordi han er den eneste på lokalet. "Jasså, hva skjedde med de andre ansatte?" Spurte jeg. " Jo fordi jeg er den eneste her (de andre stod rett utenfor), og fordi vi stenger snart". I´m sorry, men klokka er rundt 16 ish. dere stenger 18?! Makan til useriøse folk. Fin bil og alt det der, noe rust her og der, men grei mtp at prisen er kjempelav. Alt går ann å fikse for en billig krone. Men etter den kundeservicen skjer det ikke at jeg kjøper bilen. Ikke kjøp bil der. Mongolid sjappe, selger mye snusk der ! Kattlikzm reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Blir det ikke litt feil hvis du ikke kjøpte bil fra Bavaria? 2 cents... Hvorfor skulle det bli feil, de ser jo bedre ut. Dessuten så er jeg jo kunde der med hensyn til service og deler
noekult Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Vel, det går jo Men nevermind, din bil selvsagt, du setter jo ikke på Biltema-vinge akkurat flonoen og Fredrik 90 reagerte på dette 2
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Ikke kjøp bil der. Mongolid sjappe, selger mye snusk der ! Hehe var bare innom for å titte. Synes den var overraskende billig. Mulig den er prisa billig fordi de som driver stedet mister alle kundene pga dårlig kundeservice. Kjøper aldri gamle bruktbiler fra forhandlere. "jajajajjajaj, den er kjempe fin. Nydelig lakk, lite skader.. Ingen feil som jeg har sett" sier dem over telefonen. Og når du kommer til stedet: Dashbordet lyser opp som et juletre med varselslamper, tikking fra motor, små steinsprut over hele panseret, flassing av lakk her og der, evig skjult rust og ikke for å glemme: fylt på med 1 milliliter bensin. Bruktbilselgere er de jeg har minst tillit til her i verden, spesielt de i Økern/Ensjø området. Jeg er nesten sikker på at ved salg sier eierne "jadaa, da har vi lurt nok en idiot til å kjøpe vrak! Go us!"
janerik171187 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 må være noen andre som har tenkt på dette http://bimmers.no/topic/787534-mulig-%C3%A5-bruke-m21-blokk-med-resta-m20-deler-som-bensin-motor/
Kattlikzm Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 haha må innrømme at jeg lo litt der Haukefer og Shattered reagerte på dette 2
316 Skrevet August 7, 2014 Skrevet August 7, 2014 Hehe var bare innom for å titte. Synes den var overraskende billig. Mulig den er prisa billig fordi de som driver stedet mister alle kundene pga dårlig kundeservice. Kjøper aldri gamle bruktbiler fra forhandlere. "jajajajjajaj, den er kjempe fin. Nydelig lakk, lite skader.. Ingen feil som jeg har sett" sier dem over telefonen. Og når du kommer til stedet: Dashbordet lyser opp som et juletre med varselslamper, tikking fra motor, små steinsprut over hele panseret, flassing av lakk her og der, evig skjult rust og ikke for å glemme: fylt på med 1 milliliter bensin. Bruktbilselgere er de jeg har minst tillit til her i verden, spesielt de i Økern/Ensjø området. Jeg er nesten sikker på at ved salg sier eierne "jadaa, da har vi lurt nok en idiot til å kjøpe vrak! Go us!" Ja! Men fy fader så mye jalla hvitvaskingssjapper det finnes i Oslo. En kollega skulle på død og liv ha tak i en høggammel Pajero, og vi skulle selvfølgelig besøke de største negerbutikkene i Oslo for å prøvekjøre gjennomrustede gamle slitere. Du vil ikke tro hvor jævlig det ser ut hos enkelte av disse Abdulla Mohammed-folka, her snakker vi 2-300 vrak som står henslengt uten skilt, møkkete og jævlige, kontoret består av en Moelvenbrakke uten tak, og med vegg til veggteppe som lukter en blanding av gammel sur neger og kebab (hva lukter det?). Han skulle prøvekjøre en Opel Frontera (fant ingen Pajero) på en SKIKKELIG shabby plass, jeg er den dag i dag glad for at vi kom der i fra med livet i behold... Noen uker etterpå leste vi VG om hvitvasking i bruktbilbutikker i Oslo med bilde fra nettopp den "butikken". Fredrik 90 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg