Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er vel ikke så mye å lure på akkurat i denne saken, hvor bilde er vist og UP sjefen bekrefter episoden og legger seg flat.

Innsendt sak :P Mente egentlig at media blåser opp ca 90% av alt, ikke sånt som dette.

Vegar: jepp! Men ikke med bensin :P

Skrevet

Noe liv i kristiansand da? Ingen som er ute å kjører? Kom her til i går, hardt å sette seg på skolebenken igjen kjente eg….

Skrevet

Hvordan har jeg 5 gullstjerner på profilen min, når ingen andre jeg har sett har det? Bortsett fra Wicky, han har 3 stjerner, sikkert tråkket noen på tærne  :P

Er vel noen som har lagt igjen tilbakemelding etter kjøp/salg av noe på forumet.

Har en knapp på profilen din som heter "Gi tilbakemelding"

Skrevet

Er vel noen som har lagt igjen tilbakemelding etter kjøp/salg av noe på forumet.

Har en knapp på profilen din som heter "Gi tilbakemelding"

Aha. Nei, jeg har såvidt jeg husker ikke solgt noe på forumet siden det ble oppgradert... Whatever, I guess :)

Skrevet

Man kan gå inn på andre sine profiler og gi de stjerner. Fra en til fem. De som viser der er gjennomsnittet. Med deg er det sikkert bare en person som har vært innom og gitt deg fem stjerner.

Skrevet

Man kan gå inn på andre sine profiler og gi de stjerner. Fra en til fem. De som viser der er gjennomsnittet. Med deg er det sikkert bare en person som har vært innom og gitt deg fem stjerner.

Skjønner! Fint at noen ikke anser meg som et useriøst troll  :P

Skrevet

Jeg har vel en del advarsler....men jeg har flest likes... burde vært sånn "oooo wicky er best" tråd her på forumet egentlig...

Har du ført statistikk på hvem som har flest likes? :P

Skrevet

Jeg har vel en del advarsler....men jeg har flest likes... burde vært sånn "oooo wicky er best" tråd her på forumet egentlig...

Hvem har nest flest likes? ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...