Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Synes egentlig jeg og fredrik90 burde vært moderatorer...

Hehe, du sier noe der ja ;)

Hysj, bmw er aller best, ingen ting måler seg!! spessielt E34 og alle de andre bilene jeg har hatt :D:D:D

Du har vel ikke hatt så mange biler vel? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde bytta navnet på forumet til Quattroporte.no… 

haha hadde vært no as :P Men er i tenkeboksen angående maserati... Quattroporten er vel ingen fornuftig bil å bruke som hverdags bil...så jeg må ha en ekstra bil uansett hva... Så jeg har begynt så vidt å snuse på 3200GT 1.gen.... pen bil, nok hester, samt coupe som kan brukes til banekjøring og kosekjøring i helgene... og en mer fordøyelig pris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3200 har jeg lest mye dritt om, regninger skrevet med (Maserati)gaffel...

Har vært nede i tollbugata og tittet på rødboka, går fint å få inn en 2007 Audi S6 V10 til 250.000 Wicky..stasjonsvogn og greier...

Endret av Saltkjelen
Redigert sammen dobbeltposter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Må vel i banken, men det kan jo bli litt komplisert. Har ikke lappen og er ferdig på jobb 15.30. Banken stenger 15.30.. Yay..

Så post i butikk kan ta ut så store mengder penger? Står på 2 kort når jeg tenker meg om, 30 på ett og 10 på ett.

Post i butikk har ikke maksgrense tror jeg? Var ikke noe problem å ta ut 30k iallefall, men de tar ikke Mastercard. Ikke i Tromsø ihvertfall.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post i butikk hadde 5k maksgrense ifølge nettet :(

tok ut 30 000 i post i butikk i sommer, vet ikke om det går noe høyere enn det , men virka som han sjekka hvor mye han hadde i "kassa" også spørte han meg hvor mye jeg ville ha , så sa jeg 30k , og da var det greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3200 har jeg lest mye dritt om, regninger skrevet med (Maserati)gaffel...

Har vært nede i tollbugata og tittet på rødboka, går fint å få inn en 2007 Audi S6 V10 til 250.000 Wicky..stasjonsvogn og greier...

3200GT liker jeg godt så få problemer kan jeg overleve..De er iallefall mindre utsatt for dyre girkasse problemer enn Quattroporte...

Ser forresten ikke hvordan du får en 07 S6 til norge for 250k... link til annonse / utregning? 

Sexy babe:

maserati-3200-gt-10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cash uten avtale avhenger helt av banken på tidspunktet du trenger pengene. Av og til går det, av og til ikke. Samme med størrelsen av svenske penger.

Nå har DNB sluttet med kontanthåndtering i mange filialer og enda verre; de har lagt ned mange filialer og.

Fysiske penger adjø, ekstrem overvåkingssamfunn, hallo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg egentlig har vært aktiv her. Ble ny bil på meg igjen nå. Trodde jeg endelig skulle tilbake til BMW...

Det stod mellom flere biler, BMW E91, BMW X1, BMW 1-serie, Audi A4, Audi A5 og Audi A3. Mye frem og tilbake og diskutering og prøvekjøring og høre om erfaringer hadde vi peilet oss inn på 1-serie BMW eller Audi A5 4-dørs.

Jo, vi endte opp med en Hyundai Veloster  \:D/ Hittil meget fornøyd! Morsom bil med 2 dører på passasjersiden og 1 dør på førersiden.10601936_1445602639053354_1832750452_n.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Post i butikk hadde 5k maksgrense ifølge nettet :(

Har selv overbevist en selger ved privatsalg av sin bil om at en tur til bank i butikk gjør susen. Han oppgir sitt kontonummer, den ansatte slår inn beløpet på terminalen. Du drar kortet og betaler beløpet. Selger får kvittering på at overføringen har funnet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg egentlig har vært aktiv her. Ble ny bil på meg igjen nå. Trodde jeg endelig skulle tilbake til BMW...

Det stod mellom flere biler, BMW E91, BMW X1, BMW 1-serie, Audi A4, Audi A5 og Audi A3. Mye frem og tilbake og diskutering og prøvekjøring og høre om erfaringer hadde vi peilet oss inn på 1-serie BMW eller Audi A5 4-dørs.

Jo, vi endte opp med en Hyundai Veloster  \:D/ Hittil meget fornøyd! Morsom bil med 2 dører på passasjersiden og 1 dør på førersiden.10601936_1445602639053354_1832750452_n.j

Gratulerer med spenstig valg, artig at noen tør å tenke utenfor boksen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...