Fredrik 90 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Havnet ikke disse 190 EVOene litt i skyggen M3 Sport Evo på de alle fleste punkter, mener å ha lest noen gamle biltester på disse to som viser det E30 M3 har jo liksom alle hørt om men nevner du 190E 2,5-16 EVO så er det stor fare for at folk sier "hæ" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Hva tror folk om disse? Noen som kjenner til mercedes 190e 2.5-16? De er vel direkte konkurrenter til e30 m3? Hva er forskjell på de uten Evo og de med? Kommet over en strøken sånn, men med automat da. Kun gått 57.000km... Ikke bilen på bilde men lik image.jpg Eide en 2,3 16v for en del år siden..utrolig morsom bil! Men en Evo1 med 57k på teller nærmer seg vel 3 400 tusen kr...minst... Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Evo 1? Det er vel den med den ville plastikken på. Var vel ikke den han mente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Havnet ikke disse 190 EVOene litt i skyggen M3 Sport Evo på de alle fleste punkter, mener å ha lest noen gamle biltester på disse to som viser det E30 M3 har jo liksom alle hørt om men nevner du 190E 2,5-16 EVO så er det stor fare for at folk sier "hæ" Ja hadde jo vært krise om BMW ikke var bedre enn Mercedes.. mange vil nå mene at merca er litt bedre men. Er man BMW frelst som deg og skylapper store som låvedører så er jo merca bare dritten. Noen som har en tanke eller to om VW passat 96' modell som vinterbil? Får tak i en billig typ 6-7k, som blir eu-ok i løpet av uken tenker jeg. Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Ja hadde jo vært krise om BMW ikke var bedre enn Mercedes.. mange vil nå mene at merca er litt bedre men. Er man BMW frelst som deg og skylapper store som låvedører så er jo merca bare dritten. Skjerp deg a, drittunge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Takk, BMW er vel og bra det synes jeg også. Men de har sine feil akkurat som alle andre merker, BMW har topper som vrir seg, Saab har oilsludge, VW har rust osv. Den ultimate bil er den eieren syns er mest kos og sette seg inn i og dulle med. Men det er vel bare sånn verden er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Takk, BMW er vel og bra det synes jeg også. Men de har sine feil akkurat som alle andre merker, BMW har topper som vrir seg, Saab har oilsludge, VW har rust osv. Den ultimate bil er den eieren syns er mest kos og sette seg inn i og dulle med. Men det er vel bare sånn verden er. Værsågod! Alle bilmerker har sine feil og jeg har heller aldri sagt noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Størrelse messig så er jeg enig i at tre og fem er ganske like. Opplevd kvalitet der i mot er veldig forskjellig. Treern kjennes ut som den billigere bilen den er, og for meg så er det minst like viktig som stor motor. 520d jeg har er ikke verdens raskeste, men holder i massevis i Norge. Enig, syns 5-serien har bedre interiørkvalitet. Men, kan ikke få i både pose og sekk, som det heter... Liker størrelsen på 3-ern samt den lavere vekta. 3-ern føles også sportsligere, noe som egentlig er hele grunnen til at BMW har spesiell plass i hjertet. Thundercoil reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Noen som har en tanke eller to om VW passat 96' modell som vinterbil? Får tak i en billig typ 6-7k, som blir eu-ok i løpet av uken tenker jeg. Jo altså Passat som vinterbil er sikkert greit, men det er uansett alltid mye bedre med en e39 eller en e36, mener jeg har lest noen tester der disse blåser passat av banen. Sier man e36 vet jo folk hva man mener men sier man passat er det liksom bare "hæ?" Skulebollen og noekult reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Værsågod! Alle bilmerker har sine feil og jeg har heller aldri sagt noe annet. Men uansett hva noen kommer opp med så har BMW lagd bedre. flonoen, on 31 Aug 2014 - 22:23, said: Jo altså Passat som vinterbil er sikkert greit, men det er uansett alltid mye bedre med en e39 eller en e36, mener jeg har lest noen tester der disse blåser passat av banen. Sier man e36 vet jo folk hva man mener men sier man passat er det liksom bare "hæ?" Jo men det er vanskelig og finne en EU-ok e36/39 for under 10k som holder gjennom vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Jo altså Passat som vinterbil er sikkert greit, men det er uansett alltid mye bedre med en e39 eller en e36, mener jeg har lest noen tester der disse blåser passat av banen. Sier man e36 vet jo folk hva man mener men sier man passat er det liksom bare "hæ?" Du er vittig altså! Har hatt Passat jeg, en 2000 model og den synes jeg egentelig var veldig grei. 1,8 turbomotoren var litt glad i olje men ellers kvikk og fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Noen her som var på cars and coffee på lagunen i dag? Bra oppmøte (kvalitetsmessig, kanskje ikke kvantitetsmessig, men helt grei mengde). Seff måtte det komme en noldus i amerikapikkup på slutten og børne når alle andre til da har oppført seg, men man kunne jo egentlig se på han sjåføren at han lå under landssnittet i IQ så han får heller få lov til å tøffe seg litt. Sier seg jo forresten sjølv at når det står 4-5 ferrarier der, to evoer, div m3'er, m5 (litt tidligere) og fine veteranbiler, så er det en silverado med ledlys over alt og hjulspinn alle går og venter på.. kvammis, Thundercoil og -Roger- reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Men uansett hva noen kommer opp med så har BMW lagd bedre. Du mener det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Er burning ett problem også nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet August 31, 2014 Share Skrevet August 31, 2014 Vurderer å selge e90'en for å kjøpe billigere bruksbil og motorsykkel. Har det klikka for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg