Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Helt enig, NFS Porsche vil jeg tro er det bilspillet jeg har spilt mest.

Eneste som irriterer meg er en eller annen "oppgave" der man skulle kjøre en nyere 911 på et havneområde under en viss tid, det klarte jeg aldri. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke NFS Porsche så godt, selv om jeg spilte det litt på PC jeg og... Men mimrer ofte til ungdomsskolen og Gran Turismo (1) til PlayStation (1). Nissan Skyline GT-R var tidenes bil pga. voldsomme trimmemuligheter. Godt mulig at det er derfor 90-talls japsebiler er blant mine favorittbiler, ever.

Jeg ville faktisk betalt relativt godt for en fullt fungerbar PS1 med Gran Turismo til. Gråe håndkontroller, latterlige loadingtider og CDer som var svarte under. Det er faktisk snart 20 år siden PS1 kom, helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer kanskje på om jeg har en liggende, med mindre den er kastet. :)

Gran Turismo ble jeg aldri helt betatt av, det ble liksom litt... kjedelig?

Da tar jeg heller en runde med NFS 3 i gul Diablo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke NFS Porsche så godt, selv om jeg spilte det litt på PC jeg og... Men mimrer ofte til ungdomsskolen og Gran Turismo (1) til PlayStation (1). Nissan Skyline GT-R var tidenes bil pga. voldsomme trimmemuligheter. Godt mulig at det er derfor 90-talls japsebiler er blant mine favorittbiler, ever.

Jeg ville faktisk betalt relativt godt for en fullt fungerbar PS1 med Gran Turismo til. Gråe håndkontroller, latterlige loadingtider og CDer som var svarte under. Det er faktisk snart 20 år siden PS1 kom, helt sykt.

Jeg skjønner ikke hvor min har blitt av, men jeg har den garantert et eller annet sted... Spilte Gran Turismo ekstremt mye... Husker jeg fikk den i julegave, og spilte selvfølgelig Gran Turismo hele tiden. Faren min synes det var dårlig at det ikke ble skader på bilene da du moste de i veggen. Selvfølgelig enig med han den dag i dag... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet når evt. Gran Turismo skal komme til PS4? Jeg har solgt min PS3 og absolutt alt av spill og tilbehør, men det kan være grunnen jeg trenger til å kjøpe PS4! Egentlig sluttet å game helt, uansett plattform, men ny Gran Turismo til ny generasjon PlayStation er livsalang tradisjon :P

Lurer kanskje på om jeg har en liggende, med mindre den er kastet. :)

Gran Turismo ble jeg aldri helt betatt av, det ble liksom litt... kjedelig?

Da tar jeg heller en runde med NFS 3 i gul Diablo. :)

Syns ikke at det var så kjedelig. Det var dritvanskelig i begynnelsen, men med "erfaring" (=credits) ble det bare bedre og bedre. De japanske touringbilene (NSX, Supra, GT-R osv.) så man jo aldri i andre spill. Jeg har hvertfall aldri vært NFS fan, og alltid vært GT fan :) Smaksak!

Tror jeg har en ps1 og Gran Turismo liggende på loftet en plass. Gi bud :P

Sjekk om det virker da! Både spill og maskin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

400 hvis du har Crash Bandicoot!

Da kan den nok trygt ligge. Det er rett og slett ikke verdt tiden det hele vil ta.

noekult: Hvis vi snakker om noe annet enn "400" så kan jeg sikkert grave det frem og teste det, men send meg gjerne en pm med hva du ser for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare testa NFS Porsche demo (pc). Spillte mye NFS 2 og 3. (Playstation) Hadde koder på FNS 2. BMRme så fikk man E34 istedefor bilen man valgte i menyen.

Spillte også NFS 3 mye pga politi greiene var meget artig.

Spillte mye med en kammerat der vi var byttet på å være politi og ta den andre.

Spillte også en del Rush 2: extreme racing USA. (n64) favoritt bilen der var også E34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...