Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hjelp, folkens! Spurte i en FB-gruppe. Vi snakker følgende goodies:

2 x Snes i fin stand, men bare tilkoblingskabler til 1. 2 kontrollere, der den den ene er litt tung i bruk.
Følgende spill:
Jurassic Park
Winter Olympics 94
Super Mario Allstars
Super Mario World Allstars
Donkey Kong Country
Addams Family
Doom ?!! (stilig)
Street Fighter Alpha 2
Fifa International Soccer
Super Mario World

Bør jo være verdt den 1000-lappen jeg har "utestående" fra felgsalg/byttet :wink: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustert over alle kopifelgene som er kommet på markedet! "alle" har jo BBS RS nå.. Evt. Hartge split felger. eller work meister osv. Alle gromhjul blir kopiert og oppbrukt :(

Og ikke minst BBS LM bygen... Kjekt og ha handlet seg BBS LM til 20.000 når annenhver bmw kjører med det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er altfor mange kopifelger ute, vurderte lenge å kjøpe volk racing te37 til 523', men da jeg var som nærest på å legge inn bestilling kom GS med sine kopifelger... nå har jeg, som de fleste, hatt kopifelger, men i etterkant så skulle jdg mye heller ønske jeg hadde brukt litt mer penger på originalfelger, enten det er BBS LM eller noen originale bmw-hjul som kunne blitt nytt og fancy på en annen bil enn de sto på originalt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustert over alle kopifelgene som er kommet på markedet! "alle" har jo BBS RS nå.. Evt. Hartge split felger. eller work meister osv. Alle gromhjul blir kopiert og oppbrukt :(

Og ikke minst BBS LM bygen... Kjekt og ha handlet seg BBS LM til 20.000 når annenhver bmw kjører med det :P

men så ser man somregel att det er kopi selv om dem har 100km/t også. så skuffende å se slike felger på gromme biler, som 80% har...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...