adne95 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Snakker om sola så skinner'n Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Skamtøft med takboks. Det er det første eg tenker på som rått tilbehør på bil, rett inn på thule.no og sikle! Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Holdt på å kjøpe en ombygd E36 M3 sedan selv tidligere i år, til enda mindre penger, men fant ut at jeg ikke vil ha ombygd bil... La meg slippe å oppgi grunner til at jeg ikke vil ha det Og jeg vil nå ha "strøken" bil, dvs. ikke kjøpe noe som har ting neste kjøper kan klage på. NAF test må til i det minste, har svidd meg nok ganger nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Det var min første tanke også. Er jo kun positive ting med en takboks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Holdt på å kjøpe en ombygd E36 M3 sedan selv tidligere i år, til enda mindre penger, men fant ut at jeg ikke vil ha ombygd bil... La meg slippe å oppgi grunner til at jeg ikke vil ha det Og jeg vil nå ha "strøken" bil, dvs. ikke kjøpe noe som har ting neste kjøper kan klage på. NAF test må til i det minste, har svidd meg nok ganger nå Strøken er den ikke, men heller ikke ombygd. Men helt greit det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Noekult: 117tusen før en z4 2.5i FØR pruting er ikke så aller verst... http://www.mobile24.no/details.htm?id=198911056&offset=0&source=mob&type=autos〈=nor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Kunne godt tenkt meg en e85 Z4 selv, men det er jo litt greit med de ekstra setene innimellom, selv om det ikke er så ofte for mitt vedkommende.. E87 130i ser også veldig spennende ut, ligger en på finn som frister noe fælt. Over til en annen ting, noen her inne som har vært plaga med prolaps? Helga starter for mitt vedkommende med det som ser ut til å være en skikkelig saftig en Absolutt alt gjør vondt, hele døgnet! Var innom legen i sta og fikk henta ut noe Paralgin Forte og Arcoxia for å klare å stå oppreist Grugleder meg til MR over helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Nydlig på fjorden idag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Noekult: 117tusen før en z4 2.5i FØR pruting er ikke så aller verst... http://www.mobile24.no/details.htm?id=198911056&offset=0&source=mob&type=autos〈=nor OK stand den der ja Her begynner det å ligne noe, selv om det er 30.000 kr. over budsjett, vet ikke om jeg kan klare det... http://www.mobile24.no/details.htm?id=198959586&offset=10&source=mob&type=autos〈=nor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Nydlig på fjorden idag! {style_image_url}/attachicon.gif 2014-09-12 19.17.01.jpg valebrotet? Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarholt Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 å fy fa.... rimelig iskaldt å holde seg rolig i en slik situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 valebrotet? Sent from my iPad using Tapatalk HD Stemmer det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Hadde fått igjen om det så var min skyld og da selvfølgelig, er jo hele hensikten med kasko forsikring. men var nå ikke min skyld da jeg stod stille så. Saken er ikke ferdig ennå men. Jeg har vertfall fått utbetalt pengene for bilen - egenandelen som jeg får når saken er ferdig. jepp. ELENDIG marked akkurat nå for de som er prosessoperatører... Har ikke lyst å gå i gang med noe annet heller egentlig så. Siden du er prosessoperatør, kjenner du en Arne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 12, 2014 Share Skrevet September 12, 2014 Siden du er prosessoperatør, kjenner du en Arne? I Siden du er prosessoperatør, kjenner du en Arne? Ikke så jeg kommer på nei Henta denne i dag har noen timer foran meg nå ja adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 13, 2014 Share Skrevet September 13, 2014 Noekult: 117tusen før en z4 2.5i FØR pruting er ikke så aller verst... http://www.mobile24.no/details.htm?id=198911056&offset=0&source=mob&type=autos〈=nor Kalkulatoren rett? Hvorfor henter ikke da forhandler inn og selger med ekstrem fortjeneste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg