Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Holdt på å kjøpe en ombygd E36 M3 sedan selv tidligere i år, til enda mindre penger, men fant ut at jeg ikke vil ha ombygd bil... La meg slippe å oppgi grunner til at jeg ikke vil ha det :P Og jeg vil nå ha "strøken" bil, dvs. ikke kjøpe noe som har ting neste kjøper kan klage på. NAF test må til i det minste, har svidd meg nok ganger nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på å kjøpe en ombygd E36 M3 sedan selv tidligere i år, til enda mindre penger, men fant ut at jeg ikke vil ha ombygd bil... La meg slippe å oppgi grunner til at jeg ikke vil ha det :P Og jeg vil nå ha "strøken" bil, dvs. ikke kjøpe noe som har ting neste kjøper kan klage på. NAF test må til i det minste, har svidd meg nok ganger nå :P

Strøken er den ikke, men heller ikke ombygd. Men helt greit det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne godt tenkt meg en e85 Z4 selv, men det er jo litt greit med de ekstra setene innimellom, selv om det ikke er så ofte for mitt vedkommende.. E87 130i ser også veldig spennende ut, ligger en på finn som frister noe fælt. :P

Over til en annen ting, noen her inne som har vært plaga med prolaps? Helga starter for mitt vedkommende med det som ser ut til å være en skikkelig saftig en :shock: Absolutt alt gjør vondt, hele døgnet! Var innom legen i sta og fikk henta ut noe Paralgin Forte og Arcoxia for å klare å stå oppreist :???: Grugleder meg til MR over helga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noekult: 117tusen før en z4 2.5i FØR pruting er ikke så aller verst...

http://www.mobile24.no/details.htm?id=198911056&offset=0&source=mob&type=autos〈=nor

$_27.JPG

OK stand den der ja :P

Her begynner det å ligne noe, selv om det er 30.000 kr. over budsjett, vet ikke om jeg kan klare det...

http://www.mobile24.no/details.htm?id=198959586&offset=10&source=mob&type=autos〈=nor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fått igjen om det så var min skyld og da :P selvfølgelig, er jo hele hensikten med kasko forsikring. men var nå ikke min skyld da jeg stod stille så. Saken er ikke ferdig ennå men. Jeg har vertfall fått utbetalt pengene for bilen - egenandelen som jeg får når saken er ferdig.

jepp.

ELENDIG marked akkurat nå for de som er prosessoperatører... Har ikke lyst å gå i gang med noe annet heller egentlig så.

Siden du er prosessoperatør, kjenner du en Arne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...