Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Bomma litt på tastaturet kanskje? Et 2-tall hadde vell passa bedre enn et 3-tall... 

Hadde nok heller gått for en M3 3.2 med tilsvarende kilometerstand, uansett om prisen var identisk :) M3 er M3, Alpina er Alpina, smak og behag, og ikke alltid samme målgruppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/alpina-b8-schnega/195380851.html?lang=en&pageNumber=1&action=eyeCatcher&__lp=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&makeModelVariant1.makeId=1100&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&damageUnrepaired=ALSO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=ALSO_EXPORT

En av to B8 på mobile.de... 203k før avgifter, sikkert ikke voldsomt mye på en så gammel bil, men allikevel. Så 350 med prutingsmonn til 320 eller så er kanskje ikke aller verst?

M3 er det jo flust av.

Edit: Kjapt utrekna på toll.no, 320k med avgifter. 350 for en med norsk historikk og ferdig på norske skilt er vel OK da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BILPLEIEKONGEN får masse tomler opp fra meg!

fikk feil leveranse. de har nå fått ettersendt den riktige, og jeg får beholde det jeg fikk feil da dette var noe jeg trengte!
fikk 200 kr i rabatt på denne varen.

kjempe service og fine samtaler på mail :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...