Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, lenge siden sist gitt!

Hadde E39n på verksted i dag, vært litt merkelig i forstillinga, viste seg at venstre bærearm ikke var festet :o

Men traversforingene bak var dårlige, burde bli byttet fikk jeg beskjed om. De skulle ha rundt 8000 for å skifte disse, samtidig ringte jeg et annet verksted som tok det for ca. 4500, men da med Meyle deler. Så er spørsmålet, er det virkelig så mye dårligere. Han dyreste hadde erfaring med Meyle og nektet å bruke dette, pga dårlig kvalitet. Samtidig trenger jeg ikke deler som skal klare 200.000 km til, bilen lever ikke så lenge uansett.. Er det evt. noen i Oslo området som kan gjøre dette selv? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meyle har jeg selv brukt mye av, både på BMW og Benz, har lite å påpeke når det gjelder kvalitet.

Hva med å sette i powerflex?

Når det gjelder å bytte de, så trenger ikke det være så vanskelig :) På 80-90 talls modeller er det hvertfall mest jobb å få ut de gamle. Det er i og for seg lett om man har korrekt verktøy for jobben :)

Skal se litt på sprengte tegninger når jeg kommer hjem så kan jeg vurdere å ta det i garasjen hos meg?

Powerflex bruker å være billigere enn originaldelene og en god del enklere å montere.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å få riper i glasset til instrument panel på F-serien? Skulle tørke støv og kom bort i med neglene, var litt lat å brukte bare hånda.. Surt som f å se på noen få riper... Tok ikke i hardt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The fighter trur eg er tilsvarende film. Warrior er dritbra, bortsett fra den kleine scenen der skoleelevene spør rektoren om å få se kampen(e) på skolen.. Helt ufattelig at de ikke klippa det dritet vekk, hørte ikke heime i det hele tatt.

Har du sett The Fighter?

Helt enig, kanonbra film. Skulle tro det ble for mye klisje, men de får det til å funke utrolig bra. Helt enig angående skolescenen. Betydde ingenting for filmen sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaahha, det må være no av det værste jeg har sett på annonsefronten :P

Så nettopp filmen Warrior igjen og lurer på om folk har forslag til tilsvarende filmer?

Regner med du har sett Fight Club? Warrior er bedre, men The fighter og Blood and Bone er alt jeg kommer på i farta....

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...