Fredrik Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Det er iallefall den letteste måten å få en bulk på. Med mindre du evt. kan se lakkrester fra den andre bilen på din bil skal du slite litt med å kunne bevise (i rettslig forstand) at bulken kommer fra Toyotaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 hun jobber 2 kontoret forbi meg... så tror det skal gå greit Men ja.. jeg har faktisk ekstra brei parkeringsplass NETTOP for å unngå p-bulker..Og alle på bygget her er misunnelige Fikk den målt opp til sjuern min... knoskar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Noen som kjenner til passformen på "m3" fangerne en får kjøpt til e90? Tenker på en slik fanger: http://www.carpartspro.no/index.php?route=product/product&path=61_113_479_284&product_id=1816 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Vært hos Skatteetaten... 75 min kø... Herregud gi meg styrke, rart folk går berserk i offentlige etater! 2. uke helt uten bil. Stappet kollektiv tilbud er ikke gøy! På en annen side, slipper å tenke på parkering og rushtrafikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Hei, lenge siden sist gitt! Hadde E39n på verksted i dag, vært litt merkelig i forstillinga, viste seg at venstre bærearm ikke var festet Men traversforingene bak var dårlige, burde bli byttet fikk jeg beskjed om. De skulle ha rundt 8000 for å skifte disse, samtidig ringte jeg et annet verksted som tok det for ca. 4500, men da med Meyle deler. Så er spørsmålet, er det virkelig så mye dårligere. Han dyreste hadde erfaring med Meyle og nektet å bruke dette, pga dårlig kvalitet. Samtidig trenger jeg ikke deler som skal klare 200.000 km til, bilen lever ikke så lenge uansett.. Er det evt. noen i Oslo området som kan gjøre dette selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Meyle har jeg selv brukt mye av, både på BMW og Benz, har lite å påpeke når det gjelder kvalitet. Hva med å sette i powerflex? Når det gjelder å bytte de, så trenger ikke det være så vanskelig På 80-90 talls modeller er det hvertfall mest jobb å få ut de gamle. Det er i og for seg lett om man har korrekt verktøy for jobben Skal se litt på sprengte tegninger når jeg kommer hjem så kan jeg vurdere å ta det i garasjen hos meg? Powerflex bruker å være billigere enn originaldelene og en god del enklere å montere. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Så nettopp filmen Warrior igjen og lurer på om folk har forslag til tilsvarende filmer? TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Tom hardy er grom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 The fighter trur eg er tilsvarende film. Warrior er dritbra, bortsett fra den kleine scenen der skoleelevene spør rektoren om å få se kampen(e) på skolen.. Helt ufattelig at de ikke klippa det dritet vekk, hørte ikke heime i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Noen som har opplevd å få riper i glasset til instrument panel på F-serien? Skulle tørke støv og kom bort i med neglene, var litt lat å brukte bare hånda.. Surt som f å se på noen få riper... Tok ikke i hardt engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 The fighter trur eg er tilsvarende film. Warrior er dritbra, bortsett fra den kleine scenen der skoleelevene spør rektoren om å få se kampen(e) på skolen.. Helt ufattelig at de ikke klippa det dritet vekk, hørte ikke heime i det hele tatt. Har du sett The Fighter? Helt enig, kanonbra film. Skulle tro det ble for mye klisje, men de får det til å funke utrolig bra. Helt enig angående skolescenen. Betydde ingenting for filmen sin del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Har ikke sett den nei, men handler om litt det samme trur eg. Mma/ufc iallefall, og to brødre.. Basert på sann historie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 http://m.finn.no/car/used/ad.html;jsessionid=07AF281544040B80F747DE1B687BDE74?finnkode=51352371&ov=m&usergroup=30 Hva er det denne karen prøver å selge egentlig? Hahaahha, det må være no av det værste jeg har sett på annonsefronten Så nettopp filmen Warrior igjen og lurer på om folk har forslag til tilsvarende filmer? Regner med du har sett Fight Club? Warrior er bedre, men The fighter og Blood and Bone er alt jeg kommer på i farta.... Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Får ta en titt på The Fighter. Har sett Blood and Bone og selvfølgelig Fight Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Fikk tak i en godbit her om dagen, skikkelig god å tagge rundt på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg