-Roger- Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Solgte plutselig hovedbilen i dag, 2011 318d.. Veldig spontant, hadde ikke peiling at jeg kom til å gjøre det da jeg våknet i dag tidlig... Hva skal man kjøpe nå da tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Solgte via finn? Hvem selger hovedbilen spontant? F31 neste? Eller F11?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Det blir nok en e91 eller e61 tenker jeg.. Er ikke en unik tid for meg å kjøpe ny bil på mtp på økonomi, men vi har vurdert å bytte e90 til fordel for stv etter vi fikk hund for noen mnd siden.. Så når fetteren min sa at han ville gjerne kjøpe vår bil og vi begge hadde fri, gikk vi rett og slett i banken og hørte om han fikk finans. Et par timer etterpå var bilen omregistrert og kjerringen må kjøre m3 på jobb i morgen... -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Du bør kunne finne en grei e61 facelift for rundt samme pris som du aventerte e90-en for. Denne ligger riktignok litt høyere i pris, men den er jo i nærheten, og jeg ser for meg at det fint går an å prute litt her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Det blir nok en e91 eller e61 tenker jeg.. Er ikke en unik tid for meg å kjøpe ny bil på mtp på økonomi, men vi har vurdert å bytte e90 til fordel for stv etter vi fikk hund for noen mnd siden.. Så når fetteren min sa at han ville gjerne kjøpe vår bil og vi begge hadde fri, gikk vi rett og slett i banken og hørte om han fikk finans. Et par timer etterpå var bilen omregistrert og kjerringen må kjøre m3 på jobb i morgen...Ikke verst. Lykke til med biljakten videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 15, 2014 Share Skrevet September 15, 2014 Du bør kunne finne en grei e61 facelift for rundt samme pris som du aventerte e90-en for. Denne ligger riktignok litt høyere i pris, men den er jo i nærheten, og jeg ser for meg at det fint går an å prute litt her. Takk for tips! Tenker egentlig Max pris på 300, men gjerne nedover mot 250 om jeg finner en som er ok! Motoren i denne var jo veldi grei, men ønsker helst m-sport, hverfall sportratt og sportstoler. Evnt comfortseter selvfølgelig. og foretrukket med hengerfeste. Vet jeg kan ettermontere, men greit om jeg slipper liker heller ikke delskinn i e61 Og ja, LCI er 100% nødvendig! Manuell er ikke ønskelig i e61, men kan vurderes i 3 serie En kamerat har en veldig ok utstyrt 320xd med 75000km, 09 modell, m sport, skinn, navi pro, el seter, panorama, comfort access, helautomatiske bi xenon lykter osv som jeg Kan få for 300 plus omreg. Vurdere det sterkt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Disse jobbene kan du bare glemme slik det er nå, så du bør nok bare fortsette med det du startet på. Songa og maersk søker folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Songa har fått over 10000 søknader på sin utlysning, så jeg vil si sannsynligheten for å få jobb der er relativt lav. Spesielt nå som andre selskaper sparker godt kvalifiserte folk. Vil tro historien er lik hos Mærsk også. Jeg skal ikke påstå det er klin umulig å få jobb, men sammenligner man med bare for et par måneder siden vil jeg si det er relativt vanskelig. Spesielt om man ikke har erfaring innen akkurat det feltet fra før. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Bakdekk på sliteindex, kjøpe brukte dekk/felger her i tyskland eller halte hjem.. Det er spørsmålet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Om du likevel må handle nye ville jeg kjøpt der du er, men om du har nye hjemme og igrunn ikke trenger det ville jeg prøvd å komme meg hjem (så lenge det er forsvarlig riktignok). Evt. så kan du "importere" felger og selge de hjemme etterpå, men det pleier jo ikke å gå helt din vei har jeg merket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Haha, godt observert! Aldri mer selge felger! Får kjøre som en lobotomert prest så går det vel greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Haha, godt observert! Aldri mer selge felger! Får kjøre som en lobotomert prest så går det vel greit. Haha, kjett med de felgene dine... Men du kan jo selge Nintendo til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Nå som dere er så inne på utdanning.. Så kunne jeg trengt noen innspill. Gikk allmenn og går nå på folkehøgskole. Skal ikke studere videre, men komme meg ut i jobb som hjelpearbeider (lærling hvis du ikke har gått den linjen på skolen, læretida går over 3-4 år). For øyeblikket står det mellom tømrer og industrimekaniker. Der interessene mine ligger, mest innenfor mekanikk. Men er det flere relaterte yrker jeg bør vurdere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 NAV kalles det her i Norge. Når begynte nav å utbetale flere millioner dollar for å bare eksistere uten å dra på no jobbkurs? algebra bruker de fleste hver dag, f.eks når du estimerer hvor mange liter bensin du får for en 200 lapp for dagens bensinpris. Det har man jo kjørecomputer til...Og algebra er vel mer ligninger med ukjente faktorer...Mens ved beregning av antall liter pr 200-lapp bruker man jo bare vanlig "deling"... 200kr delt på 12,50øre per liter = antall liter du får på tanken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg