thbrekke Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Nei, det tror jeg ikke.. Med mindre noe tar borti osv... Flott.. Har ikke særlig lyst til å få kjøreforbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Jeg går vintern i møte med ASD diff, da er det bare å glede seg, for det skal ligges breit ved hver anledning som byr seg Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Erre noen her som har erfaring med foliering av bil? Hvor mye trenger jeg på en liten loppe av en bil? Bilen som skal skifte ham er en VW Lupo. Denne tråden er forøvrig gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Skal inn på biltilsynet i morra og godkjenne understell og felger. Alt skal være i orden, så det burde ikke by på noe problem, men jeg lurer.. Hvis bilen ikke blir godkjent, får jeg kjøreforbud da? Hva er kriteriene ved godkjenning av felger utenom de forhåndsgodkjente alternativene i vognkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Går vinteren i møte med 4 motion og gode piggdekk, det satt som støpt i fjor. Håper på noe løssnø og dårlig brøyting innimellom så jeg får prøvd fremkommeligheten litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Erre noen her som har erfaring med foliering av bil? Hvor mye trenger jeg på en liten loppe av en bil? Bilen som skal skifte ham er en VW Lupo. Denne tråden er forøvrig gull verdt En Lupo trenger ikke store arket for å foliere man regner ca 55x5ft for å foliere e39 sedan, så du kan jo regne derifra om du skulle være interessert så har jeg 3m matt rød folie 55x5ft rull liggende så har du nok til å matche mobildeksel og laptopen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 En Lupo trenger ikke store arket for å foliere man regner ca 55x5ft for å foliere e39 sedan, så du kan jo regne derifra om du skulle være interessert så har jeg 3m matt rød folie 55x5ft rull liggende så har du nok til å matche mobildeksel og laptopen også Husker du hvor mye du brukte på touringen?Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Touringen brukte jeg 75x5ft på, begge beregningene er med LITT til overs, ikke mye, men litt, så du har rå til å feile på en før eller noe adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Går vinteren i møte med 4 motion og gode piggdekk, det satt som støpt i fjor. Håper på noe løssnø og dårlig brøyting innimellom så jeg får prøvd fremkommeligheten litt Dama går vinteren imøte med 4 motion (quattro) og conti piggfritt, jeg har samme dekk med diffbrems på grompacten så skal nok klare meg jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Ja, det tror jeg abolutt! En sekk med sand i bagasjen så! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Hva er kriteriene ved godkjenning av felger utenom de forhåndsgodkjente alternativene i vognkortet?Du kan øke rulleomkretsen med 5% sporvidden med 15mm (et 7,5mm høyere enn originalt per felg). Min er registrert med 17" i vognkortet med lik dim foran og bak, men har fått papirer fra bmw på at e90 er levert med 19" i forskjellig dim foran og bak, siden jeg skal få den godkjent med 19" HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Ja, det tror jeg abolutt! En sekk med sand i bagasjen så! Hehe, Har ingenting å stille opp med mot henne, men har kjørt e36 m3 med diffbrems tre vintere på rad, og til nå aldri stått fast. Når det er sagt har jeg kjørt med hode og ikke prøvd meg på plasser som virker helt borte Kan ikke si det samme om noen av turene med bilen til fruen i fjor edit: Skriveleif... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Hehe, Har ingenting å stille opp med mot henne, men har kjørt e36 m3 med diffbrems tre vintere på rad, og til nå aldri stått fast. Når det er sagt har jeg kjørt med hode og ikke prøvd meg på plasser som virker helt borte Kan ikke si det samme om noen av turene med bilen til fruen i fjord Funker alltid dårlig å kjøre i fjorden Hva slags bil har frua di? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet September 22, 2014 Share Skrevet September 22, 2014 Funker alltid dårlig å kjøre i fjorden Hva slags bil har frua di? Jada jada, Leif sniker seg inn støtt og stadig. Hu kjører VW Passat Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg