Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Så lenge du bare skal ha en upersonlig arbeidsbil er det neppe så farlig om du kjøper fra auksjon. Men ikke regn med å gjøre et kupp - det er sjelden kremen av bruktmarkedet du finner der, så regn med litt småfiks, at de er hardt kjørt (inkasso, firma-, post- eller kommunebiler gjerne) og de ekstra utgiftene som tilkommer til auksjonsfirmaet.

Har kjøpt bil på auksjon en gang, og jeg brant meg såpass at jeg ikke skal gjøre det igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har også Altibox, minste hastighet 50/50... Tror det kostet ca 400/mnd

Men en annen jeg kjenner har også 35 som du har. Han har også helt andre priser enn hva jeg har. Skjønner ikke det der helt. Ser ikke ut som om de oppgir priser på nettsiden sin heller..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er de lokale leverandørene som bestemmer tilbud og priser, for min del blir dette Haugaland Kraft. En kollega av meg bor i Fredrikstad, og et hakk større linje enn det jeg har nå er 150,- billigere i måneden der kontra her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg har også Altibox, minste hastighet 50/50... Tror det kostet ca 400/mnd

Men en annen jeg kjenner har også 35 som du har. Han har også helt andre priser enn hva jeg har. Skjønner ikke det der helt. Ser ikke ut som om de oppgir priser på nettsiden sin heller..  

Det er de lokale leverandørene som bestemmer tilbud og priser, for min del blir dette Haugaland Kraft. En kollega av meg bor i Fredrikstad, og et hakk større linje enn det jeg har nå er 150,- billigere i måneden der kontra her.

Ok, derfor det ikke er oppgitt priser på nettsiden da! Ser at de ikke opppgir 50/50 på nettsiden deres en gang... Men farten er 52 opp/ned når jeg måler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiber.... DET hadde vært noe. Hvis kjerringa skal se Netflix eller andre streaming tjenester så kan i så fall jeg glemme å bruke nettet.. ADSL er konge! 1 ned og 0.5 opp.. Jippi!

Og nei, ingen mulighet for fiber.. Dritt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du bare skal ha en upersonlig arbeidsbil er det neppe så farlig om du kjøper fra auksjon. Men ikke regn med å gjøre et kupp - det er sjelden kremen av bruktmarkedet du finner der, så regn med litt småfiks, at de er hardt kjørt (inkasso, firma-, post- eller kommunebiler gjerne) og de ekstra utgiftene som tilkommer til auksjonsfirmaet.

Har kjøpt bil på auksjon en gang, og jeg brant meg såpass at jeg ikke skal gjøre det igjen.

Takk for svar. Hvordan brant du deg? Skjulte feil? Ser auksjonsfirmaene oppfordrer til å se bilen før man legger inn bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...