Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Litt usiikker på det, vet jeg har sett en E46 med den typen felger i det området før. 

Det er ikke en E46 hvertfall :) Ser det på skjermen, dører, sideskjørt osv :P

Kan vell kansje se ut som en Passat el. som Ullsokk sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og her sitter jeg med 1l/mil på landevei med orginal e39 530dat?  ett eller annet som er ute av kurs sikkert...

Har kjørt noen mil i 530dat og forbruket var noe annet enn du beskriver her! Til sammenligning bruker min gaaaamle Benz 0,8 jevnt over :P

Tok dette bildet da jeg hentet bilen for en kamerat da han kjøpte den.. Dvs. at jeg har tråkka på litt, startet i Nittedal(Varingskollen) og kjørte [4] mot Oslo i rushtiden. Sto i kø gjennom ulvensplitten og kjørte over Nordstrand og ned Herregårdsveien. Deretter ble ferden avsluttet ved Tusenfryd. Bilde er tatt rett før..

1172874_10153174538255341_1241509618_o.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

540i er 4liter V8?

Synes det høres ganske greit ut med tanke på at det er en V8 fra 2000 tallet :P

Fyller du forresten 95 eller 98 bensin? :P

4,4l v8 ja :P

Kan ver forbruket roer seg litt etterhvert da, har ikke hatt bilen ei uke engang så.

Fortsatt veldig gøy å få litt turtall på Hamann eksosen :D går litt suppe da

Fyller 95, håper virkelig ikke den trenger gå på 98.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt noen mil i 530dat og forbruket var noe annet enn du beskriver her! Til sammenligning bruker min gaaaamle Benz 0,8 jevnt over :P

Tok dette bildet da jeg hentet bilen for en kamerat da han kjøpte den.. Dvs. at jeg har tråkka på litt, startet i Nittedal(Varingskollen) og kjørte [4] mot Oslo i rushtiden. Sto i kø gjennom ulvensplitten og kjørte over Nordstrand og ned Herregårdsveien. Deretter ble ferden avsluttet ved Tusenfryd. Bilde er tatt rett før..

Posted Image

Hmm, får håpe det bare er morkne vakuumslanger, ganske kjent sak på disse har jeg forstått.. og at det kan få forbruket til å gå opp og effekten ned :)

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se hva slags E36 du får for samme prisen. Han er ikke spesielt interessert i bil, han ville bare noe som var "råneraktig", bakhjulstrekk og var i orden. For meg virker Volvo som et bedre alternativ enn en utknulla e36.

Det er en svart coupe 325 til 25000,- på finn nå, en kamerat som selger, den står uten skilt men eugodkjent, mangler bare skyldig årsavgift og avskiltingsbegjær, så er skiltene på igjen. Ville MYE MYE MYE heller kjøpt den enn en gammel volvo! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en svart coupe 325 til 25000,- på finn nå, en kamerat som selger, den står uten skilt men eugodkjent, mangler bare skyldig årsavgift og avskiltingsbegjær, så er skiltene på igjen. Ville MYE MYE MYE heller kjøpt den enn en gammel volvo! :P

Må si jeg er litt skeptisk til å kjøpe biler det ikke er betalt årsavgift på.

Er det ikke penger til det er det gjerne ikke mye til vedlikehold heller.

Men meg om det :-P

Bilen i artikkelen er en A4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...