Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Blir stadig mer skeptisk til MC på offentlig vei... Mange jeg har snakket har lagt fra seg sykkelen av frykt for stygge ulykker. Det var voksne, ansvarlige menn...

Tror det tryggeste er å bare lindre tohjuling-kløen med en 125cc Vespa eller noe sånt. På MC vil jeg bare cruise rundt i fint vær og føle vind på kroppen, har ikke horn i panna da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal betale meg GODT før jeg vurderer MC i norsk vinter as, haha

Da jeg tok lappen så var jeg mest keen på å slippe snø og kulde om vinteren! Alltid bodd midt i byen uten egentlig behov for bil, men å vente på bussen i slaps og måtte rekke siste trikken/bussen etter midnatt var slitsomt :P

Men kult om du gjennomfører det da, FredrikE24!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kult om du gjennomfører det da, FredrikE24!

Man får utrolig med ekstrautstyr til disse syklene for at man lettere skal kunne klare å overleve ute på vintern(store kåper etc). De er ikke bygget for fart, men terreng og fremkommelighet.

Ikke er de fryktelig spreke heller.

Jeg tenker at å farte litt rundt i byen går helt fint, kjørte litt moped på vinteren før, og brodern kjørte moped på vinteren på heltid med piggdekk. Det er frossne hender som er det verste på vinterstid.

Billig forsikring, lav veiavgift og ingen bomring.. Så har man kun planer om å kjøre til og fra jobb og diverse annet bør det gå ganske bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...