Haukefer Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Var sånn for meg og etter en oppdatering for noen uker siden, hjelper litt om du går inn på innstillinger (appstyring) og sletter buffer Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Takk for tips, fungerer utmerket nå adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Takk, karer! Endte opp med å gi 30.000,- over prisantydning Limiten gikk på 40 over, så var rimelig stressa ei stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Takk, karer! Endte opp med å gi 30.000,- over prisantydning Limiten gikk på 40 over, så var rimelig stressa ei stund Gratulerer, Anders! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 noen mc-interesserte her? Ny Kawasaki på vei, 300 hester og kompressor http://www.kawasaki-ninjah2.eu/en-GB/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Er en egen MCtråd her på forumet.....Men tror den sykkelen vil drepe veldig mange sjåfører dessverre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Satt og så på den for en drøy time siden faktisk! ser ganske syk ut! roarholt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Brodern min brukte bare 1 uke på å kondemnere sykkelen sin etter han kjørte opp heldigvis gikk det bra med han. Suzuki gsxr elns, 750 drevet for aks til førstesykkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Gratulerer, Anders! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Blir stadig mer skeptisk til MC på offentlig vei... Mange jeg har snakket har lagt fra seg sykkelen av frykt for stygge ulykker. Det var voksne, ansvarlige menn... Tror det tryggeste er å bare lindre tohjuling-kløen med en 125cc Vespa eller noe sånt. På MC vil jeg bare cruise rundt i fint vær og føle vind på kroppen, har ikke horn i panna da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Av samme grunn går jeg med tanker om en Ural sidevogn motorsykkel. Da bruke som et helårskjøretøy. Ganske sært, men tror det kunne vært en billig farkost i kommende etableringsfase! Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Vet om en som selger en sånn en faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Du skal betale meg GODT før jeg vurderer MC i norsk vinter as, haha Da jeg tok lappen så var jeg mest keen på å slippe snø og kulde om vinteren! Alltid bodd midt i byen uten egentlig behov for bil, men å vente på bussen i slaps og måtte rekke siste trikken/bussen etter midnatt var slitsomt Men kult om du gjennomfører det da, FredrikE24! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Hadde jeg bodd et annet sted enn Hedmarken skulle jeg vurdert mc hele året jeg også. Men jeg liker plass, jeg vet om en som kjører golf stv, skikkelig rælbil. Men har plass til det meste med nedlagte bakseter, og siden man ikke er redd for bilen er det plass til ekstra mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Den ninjaen vil jo aldri bli lovlig på veg. Kun for banebruk.. Ser virkelig ikke vitsen med 300 hk. Får aldri nytta dem da sykkelen bare løfter seg uansett fart... eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Men kult om du gjennomfører det da, FredrikE24! Man får utrolig med ekstrautstyr til disse syklene for at man lettere skal kunne klare å overleve ute på vintern(store kåper etc). De er ikke bygget for fart, men terreng og fremkommelighet. Ikke er de fryktelig spreke heller. Jeg tenker at å farte litt rundt i byen går helt fint, kjørte litt moped på vinteren før, og brodern kjørte moped på vinteren på heltid med piggdekk. Det er frossne hender som er det verste på vinterstid. Billig forsikring, lav veiavgift og ingen bomring.. Så har man kun planer om å kjøre til og fra jobb og diverse annet bør det gå ganske bra eriksen76 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg