janerik171187 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 da er vinterbilen snart klar, bare takluka og ta panseret igjen (ble helt ræva ) ikke bra utført, men funker på vinterbil og få på grove dekk og takstativ med fjernlys noekult og sandersander reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Haha du å folien. Først slik fæl jdm-hellaflush på 7ern så camo på 3ern. Mye kostet en rull nok til en hel bil? e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Haha du å folien. Først slik fæl jdm-hellaflush på 7ern så camo på 3ern. Mye kostet en rull nok til en hel bil? hehe 2400kr inkl toll og drit inn i norge 1.52x30m, så har nok til ivaffall en bil til. har bare brukt 10-12m ca kjøpte det mest pga denne bilen er rusten, så måtteh a det litt morro før den går på høggern neste vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2014 Share Skrevet Oktober 8, 2014 Er det ikke få nok 2 dørs E30 fra før? Dumt å bare bruke opp og kaste Edit: Kikka litt i tråden din, ser ut som denne er "beyond repair" så da skjønner jeg det litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Er det ikke få nok 2 dørs E30 fra før? Dumt å bare bruke opp og kaste Edit: Kikka litt i tråden din, ser ut som denne er "beyond repair" så da skjønner jeg det litt bedre må nok legge inn en god del timer rustsveis for å få denne bra, og har en annen 2dørs som er ganske bra men mangler omtrent alle deler, så denne blir delebil til den neste år om ikke jeg ser an hvor mye rust som må sveises for å få euok (ekke alt som MÅ sveises for eu) og har dne 2år til som vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Ålreite kræsja M3er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 I helvete er det som har skjedd der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Film har skjedd der. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 "The wast majority of M3s just imploded when they saw the new C63 Merc" -Roger- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Filminnspilling til mission impossible 5 leste jeg på Facebook.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 http://www.carthrottle.com/discuss/Ntr4Ts/Mercedes, incest? Skulebollen og eriksen76 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Ålreite kræsja M3er Skulle nesten tru det var jeg som har kjørt for nå har jeg jammen lov til å kjøre å e30_joakim og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Neste uke på finn.no "M3 selges. IKKE OMBYGD!!!11. I god stand, litt småplukk her og der er det, er tross alt bruktbil, ring for info" Skårholen, adne95 og HPVL reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 "The wast majority of M3s just imploded when they saw the new C63 Merc"Haha, dream on! Nye C63 ser jo ferdig "imploded" ut i forhold til nye M3, ikke er sportstaxien raskere heller tross 60 hester og 150 nm mer. M3 setter dagsorden i kassen nok en gang BMWE39turbo og eriksen76 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Mercedesen ser ut som en Peugeot cab bakra x) !!!! Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg