316 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Du ska løpe på tredemølle i 10% stigning så lenge du orker, farta øker hvert minutt Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Javel, riktig. Det høres tungt ut... Forsvaret skal liksom være så kult nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Jeg hadde tatt med meg rulleskøyter jeg as....Hadde gjerne betalt for å sett deg prøve det Javel, riktig. Det høres tungt ut... Forsvaret skal liksom være så kult nå... Tyngre enn det høres ut, nesten alle sa de regna med å holde ut lenger enn de gjorde greidde meg bra på styrketesten da, godt over snittet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Jeg fikk inkallelsen i går, artilleribataljon, reperatør på tanks 7 januar ryker det sørover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Helikopteret kansellert, så da blir det en natt i Bergen. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Jeg må skaffe meg en bil.. så fort som mulig. Noen tips til bil max 50k? Helst ikke nord for Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Aldri sittet på helikopter... Det står på "bucket list" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 da er vinterbilen snart klar, bare takluka og ta panseret igjen (ble helt ræva ) ikke bra utført, men funker på vinterbil og få på grove dekk og takstativ med fjernlys Utrolig stilig! Hvor kjøper du folie fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Helikopteret kansellert, så da blir det en natt i Bergen. Mesteparten av flighter kansellert på Eldfisk også.. Skal hjem imorgen og håper virkelig på at det går i orden Har store planer for helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Aldri sittet på helikopter... Det står på "bucket list" Det var en "opplevelse" å sitte på i helikopter, mye mer spennende enn fly. Flydde fra Katterat til Narvik, ikke så fryktelig langt men helt fantastisk natur og piloten tok seg tid til å guide oss litt. noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Sånn lite helikopter der du typisk betaler 4-500,- for ti minutt er morsomt. Offshore-helikopter er veldig, veldig kjedelig. Mesteparten av flighter kansellert på Eldfisk også.. Skal hjem imorgen og håper virkelig på at det går i orden Har store planer for helgen Her er det bare de fire-fem siste flightene som ble kansellert, men det hjelper jo lite når mitt er blandt de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Merkelig rart, da jeg flydde til Nordland på jobb i 5-6 år var det kun tull med avgangene hvor jeg skulle hjem fra jobb, ALDRI da jeg skulle på jobb. Utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Utrolig stilig! Hvor kjøper du folie fra? ebay, drittfolie dette da, meget kødden/umulig å legge pent rundt kurver kurver hvor folien må strekkes går stort sett, men der den må krympes er 50/50 om det blir bra. bedre bilde i lyset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Er det oracal-folie? Kan du linke meg selgeren? Finner noen, men det er helt ville fraktpriser i forhold til det jeg har funnet før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 (endret) Er det oracal-folie? Kan du linke meg selgeren? Finner noen, men det er helt ville fraktpriser i forhold til det jeg har funnet før http://www.ebay.com/itm/261402089470?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT gratis frakt der la inn sånn "make offer" på 2000kr (husker ikke dollarverdien) fikk en da kosta meg 2400kr inkl moms etc og tok en uke å få på døra kjøpt en sånn en som skal på taket da hehe og sånn takstativkassegreie Endret Oktober 9, 2014 av janerik171187 sandersander reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 Har de siste ukene sendt forespørsler til Ford Motor Norge med ønske om å få papirer for å nedklasse en Ford F-250. Jeg ordla meg godt, Statens Vegvesen gav grønt lys dersom papirene forelå. Igår falt dommen, og da jeg fikk tilbakemeldingen følte jeg meg litt som dette Med andre ord er alle håp ute, hver bidige stein er snudd i saken. Det er ikke siden 2008 vært mulig å nedklasse disse pickupene fra Lett-lastebil til Personbil. Ford Motor Norge vil ikke engang assosieres med at de tidligere har solgt "slike beist" i Norge i disse miljøtider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg