Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Du ska løpe på tredemølle i 10% stigning så lenge du orker, farta øker hvert minutt :P

Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk

Javel, riktig. Det høres tungt ut... Forsvaret skal liksom være så kult nå... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt med meg rulleskøyter jeg as....

Hadde gjerne betalt for å sett deg prøve det :P

Javel, riktig. Det høres tungt ut... Forsvaret skal liksom være så kult nå... :P

Tyngre enn det høres ut, nesten alle sa de regna med å holde ut lenger enn de gjorde :P greidde meg bra på styrketesten da, godt over snittet :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri sittet på helikopter... Det står på "bucket list" :)

Det var en "opplevelse" å sitte på i helikopter, mye mer spennende enn fly. Flydde fra Katterat til Narvik, ikke så fryktelig langt men helt fantastisk natur og piloten tok seg tid til å guide oss litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn lite helikopter der du typisk betaler 4-500,- for ti minutt er morsomt. Offshore-helikopter er veldig, veldig kjedelig. :)

Mesteparten av flighter kansellert på Eldfisk også.. Skal hjem imorgen og håper virkelig på at det går i orden :( Har store planer for helgen :P

Her er det bare de fire-fem siste flightene som ble kansellert, men det hjelper jo lite når mitt er blandt de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det oracal-folie? Kan du linke meg selgeren? Finner noen, men det er helt ville fraktpriser i forhold til det jeg har funnet før :)

http://www.ebay.com/itm/261402089470?_trksid=p2060778.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

gratis frakt der :P

la inn sånn "make offer" på 2000kr (husker ikke dollarverdien) fikk en da :)

kosta meg 2400kr inkl moms etc og tok en uke å få på døra :)

kjøpt en sånn en som skal på taket da hehe :P

fjernlys.jpg

og sånn takstativkassegreie

Endret av janerik171187
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de siste ukene sendt forespørsler til Ford Motor Norge med ønske om å få papirer for å nedklasse en Ford F-250. Jeg ordla meg godt, Statens Vegvesen gav grønt lys dersom papirene forelå. Igår falt dommen, og da jeg fikk tilbakemeldingen følte jeg meg litt som dette :mrgreen:

post-50093-0-44448600-1412879034_thumb.p

Med andre ord er alle håp ute, hver bidige stein er snudd i saken. Det er ikke siden 2008 vært mulig å nedklasse disse pickupene fra Lett-lastebil til Personbil. Ford Motor Norge vil ikke engang assosieres med at de tidligere har solgt "slike beist" i Norge i disse miljøtider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...