Shattered Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Noen som ikke har lagt om enda? Lurer på om snøen legger seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Høres ut som du har elendige dekk... Ville ikke kjørt på is med de for å si det sånn! Sikkert gummiblandingen som er blitt for hard. Slik jeg husker det var dem helt Ok på vinterføre, men helt FORFERDELIG (!) på regnføre. Å kjøre med de dekkene på regn er som å .. nei vet du hva, jeg kommer ikke på med noen eksempler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Noen som ikke har lagt om enda? Lurer på om snøen legger seg Har ikke lagt om. Strålende vær om dagene her i vest. Kaldt er det, så kan jo bli glatt hvis det snur. Hm..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Noen som ikke har lagt om enda? Lurer på om snøen legger seg Jeg har ikke lagt om nei... Kjører 4x4... Så trenger ikke... Kødda, skal legge om neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Er meldt 13 grader å sol på søndag så legger ikke om enda Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Bytter neste uke jeg og Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Tenkte å drøye, men nå sludder det.... blir rolig tempo te skolen i mårra veit jeg Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Tenkte å drøye, men nå sludder det.... blir rolig tempo te skolen i mårra veit jeg Sendt fra min SM-G900F via Fapatalk Samme her! Tenkte å i hvert fall drøye noen dager, siden det er meldt 13 grader på søndagen som kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Bytta dog på firmabilen før jeg dro til Kristiansand i går... Blir her i området ut året på jobb, så var siste mulighet da dekkene lå i Oslo ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Noen som ikke har lagt om enda? Lurer på om snøen legger seg Jeg har ikke lagt om enda, noen som vet hvor mye gummi i mm det er på et dekk helt nytt? Jeg har 9mm da hvertfall, vet ikke når de ble kjøpt osv da det var forrige eier som kjøpte de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Hjalp moren min med å skifte hjul på bilen hennes i dag, det var første gang hun har skiftet hjul i hennes 50 år lange liv! Noen har det for godt, sånn skal ikke min fremtidige kone få ha det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Venter iallfall en måned til før jeg legger om, har ikke behov for vinterdekk enda her iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Legger om til sommerhjul i morgen jeg Men så skal ikke jeg på fjellet heller, så da holder sommerhjul litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg har nesten lyst og ligge om så jeg slipper å kjøre med de der forbanna Runflat dekkene. At BMW kan velge å utstyre bilene sine med RF dekk er for meg uforståelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Jeg har ikke lagt om enda, noen som vet hvor mye gummi i mm det er på et dekk helt nytt? Jeg har 9mm da hvertfall, vet ikke når de ble kjøpt osv da det var forrige eier som kjøpte de.Mønsterdybde varierer vel litt fra merke til merke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg