Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Alt som KAN gå i dass, det går i dass... Myrphy's law gjelder for meg, til de grader. Bestilte hvitpigmentert eikeparkett i kåken min, og gledet meg stort til å få det... På befaring i forrige uke løftet jeg på plastikken og oppdaget til min forstrekkelse at det lå vanlig eikeparkett der. Ble forbanna som faen, og stilte ganske strenge krav ovenfor utbygger... Nå har jeg fått til å få igjen penger mellomlegget for parketten, og få montert WC og vask på badet oppe kostadsfritt (dit hadde jeg egentlig bare lagt opp rør). Så kom noe godt ut av det, god helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ny sesong av Broen på Netflix her om dagen. For de som er like glade i Svensk/dansk kriminalserier som meg, så kan serien anbefales. Det er få serier som får meg til å tenke så mye som denne i ledige stunder.

Den perfekte Porschen spiller den største bil-rollen i serien også :) Brun, Fuchs og ingen ducktail!

1149456_569663819764497_250381456_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon serie! Hun spiller meget bra! Har sett alt av den serien og stort sett de fleste danske/svenske..

Er bare så utrolig kjedelig at neste sesong ikke kommer før neste år.. På høsten mener jeg.. :( Og da er ikke "Martin" med lenger, Kim Bodina.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...