wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Hvilken snap da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Hvilken snap da?Var vel heller slik story update sak.. Helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Alt som KAN gå i dass, det går i dass... Myrphy's law gjelder for meg, til de grader. Bestilte hvitpigmentert eikeparkett i kåken min, og gledet meg stort til å få det... På befaring i forrige uke løftet jeg på plastikken og oppdaget til min forstrekkelse at det lå vanlig eikeparkett der. Ble forbanna som faen, og stilte ganske strenge krav ovenfor utbygger... Nå har jeg fått til å få igjen penger mellomlegget for parketten, og få montert WC og vask på badet oppe kostadsfritt (dit hadde jeg egentlig bare lagt opp rør). Så kom noe godt ut av det, god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Så da gikk jo ikke ting i dass? -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jo, for Marita ville ha hvitpigmentert eik og er nå sur... Du kjenner vel igjen det fra din Linda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Var vel heller slik story update sak.. Helg. Åja på MFjeld sin story? Han var innom for å kjøpe kokain bare...så snappet han meg... majuz, M|Fjeld, Haukefer og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Hehe, ekke bare bare det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 http://www.ebay.com/itm/17-S035-STYLE-ALLOY-WHEEL-FITS-BMW-5-SERIES-E39-95-03-/400702392824?pt=UK_CarParts_Acc_Wheels_tyres_Trims_Car_Rims_ET&hash=item5d4bb949f8 Nå er det faen meg komt kopi av BBS RC også... Sukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Kom ny sesong av Broen på Netflix her om dagen. For de som er like glade i Svensk/dansk kriminalserier som meg, så kan serien anbefales. Det er få serier som får meg til å tenke så mye som denne i ledige stunder. Den perfekte Porschen spiller den største bil-rollen i serien også Brun, Fuchs og ingen ducktail! axept reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Kanon serie! Hun spiller meget bra! Har sett alt av den serien og stort sett de fleste danske/svenske.. Er bare så utrolig kjedelig at neste sesong ikke kommer før neste år.. På høsten mener jeg.. Og da er ikke "Martin" med lenger, Kim Bodina. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Jeg så sesong en forrige uke, nå er jeg i gang med sesong to. Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Klarer ikke ta skandinavisk språk seriøst på serier... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Dansk og svensk er bra, norsk er helt jævlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Bare jeg som hater han derre valen duden? Eksos og knoskar reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Liker ikke så godt det tv-showet hans.. Så han live i Bergen en gang og i Førde. Det er noe helt annet å se han live. Blir mye mer artig. Men som person vet jeg ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg