Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey! Folks! Det kommer litt seig guffe på ruta mi...alså som dugg, men det sitter fast på ruta, om dere skjønner? Er det kun varmergister som kan være synderen her? Det er en e30 det er snakk om...

Tipper delaminering av ruta :)

Skrevet

Det er det ikke :P det er sånn hinne, som blir borte med en veldig grundig vask..... men blir sånn nesten med en gang :/

Akkurat slik jeg får og :-P

Kanskje klimarens og nytt filter hjelper?

Skrevet

Kjørte på E18 i Sverige tidligere i kveld. Store deler av veien er 3-feltsvei som bytter på hvilken retning som har 2, så veien er litt trang med vaier som midtrekkverk. Lå i 120 km/t i pissregn i mørket med dårlig sikt, og rett etter at jeg har lagt meg inn etter en forbikjøring (der jeg har 2 felt i min kjøreretning) møter jeg plutselig en fjøsnisse som kommer i marsfart i feil retning på motorveien! 

Man får seg en støkk av slikt. Hadde jeg brukt 7-8 sekunder mer på forbikjøringen hadde det smelt noe jævlig front mot front siden ingen av oss hadde hatt noe plass til unnamanøver.  Tilfeldigheter som avgjør om man kommer levende hjem eller havner på likhuset i Sverige :???:

Det der er utrolig skummelt. Jeg tenker selv noen ganger nå jeg kjører på motorveien at man tar for gitt at du ikke møter noen på din side av midtdelern, skal ikke mer til enn en forvirret pensjonist som klarer å ta feil og overse varselskiltene. De vanligste dødsulykkene på Autobahn er påkjørsel bakfra og biler i motgående kjøreretning som en god nummer to.

Det er rart at de ikke har funnet opp noe som kan forhindre slike ulykker. F eks noen sensorer i bakken på påkjøringsfeltene som fanger opp når biler kjører feil vei som kan få en bom til å gå ned, eller sånne stolper som de har i gågater som går ned i bakken for å slippe inn varebiler.

Skrevet

Hey! Folks! Det kommer litt seig guffe på ruta mi...alså som dugg, men det sitter fast på ruta, om dere skjønner? Er det kun varmergister som kan være synderen her? Det er en e30 det er snakk om...

Tipper du har en liten lekkasje i varmeapparatet ditt, og at det rett og slett er frostvæske :)

Skrevet

Tipper du har en liten lekkasje i varmeapparatet ditt, og at det rett og slett er frostvæske :)

Det var det jeg fryktet :( kan jo se over filtre og sånt.... om det sitter det på e30? :P
Skrevet

Det var det jeg fryktet :( kan jo se over filtre og sånt.... om det sitter det på e30? :P

Mitt filter var iallefall tørt, bilen bruker heller ikke kjøleveske.
Skrevet

Min frue sier at jeg er en snåling.. En irriterende en sådan! Jeg har rett og slett ikke tålmodighet når det gjelder folk som bryter avtaler. Når noen sier at noe skal gjøres den og den dagen, da skal det skje som planlagt. Hvis ikke klarer jeg jo å utsette 1 gang, men skjer det ikke denne gangen heller? Da er jeg ferdig. 

Er jo ikke meninga å være teit/utålmodig/drittsekk, men for min del fører sånt til så mye irritasjon at jeg ser det mest produktivt å bare trekke meg ut først som sist!  :wae:

Skrevet

Jeg er veldig slik selv, det er misbruk av min tid og respektløst dersom det ikke finnes noen spesiell grunn(tragedier, sykdom etc.) til å bryte avtalen.

Derfor er jeg glad i å ordne meg selv, og yter hjelp til de som setter pris på det, og vet at jeg har ellers mye annet å bruke tiden på.

Har man satt et tidspunkt, så står man ved det, dersom ikke et forbehold foreligger.

Ved privat handel, har jeg foreløpig ingen dårlige erfaringer, har alltid fått kjøpt og solgt til avtalte tidspunkt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...