FredrikE24 Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Man brukern som en vanlig kilde inn på forsterkeren, men inputen er Sonos-styrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Plages litt med at min e39 tappes for strøm når den står i 14 dager.. Noen som har noen tips til hvor man begynner og lete? Usikker på hva det kan vere.. er en 01 520d sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Mitt tips er å sjekke strømtrekket. Enten ved å koble av minuspolen og koble amperemeteret mellom og deretter fjerne en og en sikring og sjekke hvilken sikring som gir størst utslag når den fjernes. Eller så kan du ta ut en og en sikring og sette målepinnene over der sikringen skulle vært og målt strømmen som gikk der. Dette er selvfølgelig enklere på en litt eldre bil. Var en nyere BMW dette ble forsøkt på, ble ikke klok på det, må få bilen til å sove osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Den går i sleep ganske umiddelbart om du låser dørene, ergo, lukk alle dører, trykk inn låsen på bagasjeluke (og evt de dørene du er avhengig av å ha åpne), og mål trekket. Man må dog koble opp før du lar den gå i sleep, da av og på med strøm vil ta den ut av sleep igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Er ikke noe så enkelt som bagasjeromsbelysning som står og lyser for eks? Vært borti det, at den trudde luka var åpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Ja tenkte på den ideen din fredrike24.. Ikke helt sikker på om jeg forsto det sleep greiene?Skal sies at sist den sto tom for strøm, så satt jeg på booster og fikk start. Og etter dette så var det en tikkelyd fra høytalerne i hattehyllen tror jeg. Som ikke forsvant selvom jeg slo av bilen, tips til hva det er? Har ikke hatt den lyden siden den tid men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 reversert adne95 og M|Fjeld reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Hahaha. Omtrent samme bevegelse som min datter. Katter er rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Jeg har en 05 325ix med automat. Er det slik at når jeg trykker gasspedalen ned til "kickdown" har jeg da full gasspådrag? Helt ærlig så føles det som jeg har halvt gasspådrag, men om jeg trykker ned kickdown kan den jo lett finne på og gire fra 6-2 gir.. Og det er sjelden nødvendig eller tidsbesparende for den del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Hvem spiller Forza på Xbox 360 ? online drifting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Roger, du har vel to hakk på pedalen? I bånn, og HELT i bånn. Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Ja, eller ned til kickdown og selve kickdown! Blir 2 hakk det.Med kickdown mener jeg bryteren som ligger montert bak gasspedalen min og som tydeligvis gir beskjed til girkassen min at den må gire ned som om den sto stillestående om den blir trykket inn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 All bmw programvare jeg har sett så har du 100% pådrag når du legger pedalen mot kickdown knappen (altså uten å bruke kickdown). Jeg er jo dog diesel mann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Var det jeg også trodde! Du gav meg en ide, jeg kan kjøre diagnose på den i ista eller inpa og lese av verdien. Tror kanskje man får verdi opp i prosent alt etter hvor stor gasspådrag man har... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet Oktober 21, 2014 Share Skrevet Oktober 21, 2014 Folk som går frivillig på NAV pga di ikke gidder å jobbe.. For så å drive å klage på snap/face at di ikkje har råd til noe og alt er så kjedelig... Blir rett og slett oppgitt av visse folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg