Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Mitt tips er å sjekke strømtrekket. Enten ved å koble av minuspolen og koble amperemeteret mellom og deretter fjerne en og en sikring og sjekke hvilken sikring som gir størst utslag når den fjernes. Eller så kan du ta ut en og en sikring og sette målepinnene over der sikringen skulle vært og målt strømmen som gikk der. Dette er selvfølgelig enklere på en litt eldre bil. Var en nyere BMW dette ble forsøkt på, ble ikke klok på det, må få bilen til å sove osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går i sleep ganske umiddelbart om du låser dørene, ergo, lukk alle dører, trykk inn låsen på bagasjeluke (og evt de dørene du er avhengig av å ha åpne), og mål trekket. Man må dog koble opp før du lar den gå i sleep, da av og på med strøm vil ta den ut av sleep igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenkte på den ideen din fredrike24.. Ikke helt sikker på om jeg forsto det sleep greiene?
Skal sies at sist den sto tom for strøm, så satt jeg på booster og fikk start. Og etter dette så var det en tikkelyd fra høytalerne i hattehyllen tror jeg. Som ikke forsvant selvom jeg slo av bilen, tips til hva det er?  Har ikke hatt den lyden siden den tid men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 05 325ix med automat. Er det slik at når jeg trykker gasspedalen ned til "kickdown" har jeg da full gasspådrag?

Helt ærlig så føles det som jeg har halvt gasspådrag, men om jeg trykker ned kickdown kan den jo lett finne på og gire fra 6-2 gir.. Og det er sjelden nødvendig eller tidsbesparende for den del...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, eller ned til kickdown og selve kickdown! Blir 2 hakk det.

Med kickdown mener jeg bryteren som ligger montert bak gasspedalen min og som tydeligvis gir beskjed til girkassen min at den må gire ned som om den sto stillestående om den blir trykket inn.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...