Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Men skraper av en biiiitte liten flik på toppen av ruta...Så river man... Til den detter av...Så har man altså ett stort felt i siderutene som ikke er sota...Så drar man hjem og river av resten...

Tar tak i det å river det av :P Fikk tak helt oppe, fikk faktisk alt av i en del :-)

Aha.. må skrape i såfall. Er ikke mulig å få tak i noe. Jaja, den tid den sorg.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja måtte skrape litt, jeg har vell egentlig bare ventet på det.. forøvrig første gang jeg har blitt stoppet på nesten litt over 3 år :)

Må vel mest sannsynlig fjerne på mine innen februar neste år, da skal den på EU.. Men ser nå det, sender den på EU med så tar jeg det deretter.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært flere oppholdsdager her i Arendal, samt temperaturer opp i mot 15 grader :) Høsten/vinteren kan være våt på Sørlandet...

Varmt her også, nesten 15 grader i dag men det bøtter ned, og da mener jeg virkelig bøtter... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott! :) Lurer på om det blir slik i årene som kommer pga klimaforandringene eller om dette er et enkelttilfelle. Det var mye syting om global oppvarming for noen år siden helt til folk frøs i hjel fordi det var så kaldt på vinteren, da holdt de kjeft. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klager ikke over været iallfall, i fjor hadde vi toppen 2 uker med snø :) Var faktisk ikke langt unna at jeg kunne kjørt på sommerdekk vinteren igjennom, men venter nok til 1. Desember før jeg legger om. Så fremt det ikke kommer snø får det, men det tviler jeg på :)

Det beste med varme vintere er at de ikke salter veiene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...