axept Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Men skraper av en biiiitte liten flik på toppen av ruta...Så river man... Til den detter av...Så har man altså ett stort felt i siderutene som ikke er sota...Så drar man hjem og river av resten... Tar tak i det å river det av Fikk tak helt oppe, fikk faktisk alt av i en del Aha.. må skrape i såfall. Er ikke mulig å få tak i noe. Jaja, den tid den sorg.. Haukefer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Ja måtte skrape litt, jeg har vell egentlig bare ventet på det.. forøvrig første gang jeg har blitt stoppet på nesten litt over 3 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Sånn itilfelle folk har mye penger når de dør... http://www.carbuzz.com/news/2014/11/2/Rolls-Royce-Phantom-Hearse-You-May-Be-Dead-but-You-Still-Got-Style-7723416/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Ja måtte skrape litt, jeg har vell egentlig bare ventet på det.. forøvrig første gang jeg har blitt stoppet på nesten litt over 3 år Må vel mest sannsynlig fjerne på mine innen februar neste år, da skal den på EU.. Men ser nå det, sender den på EU med så tar jeg det deretter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard welle Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Noen som vet son ca hva 60 000 service koster på E90 316d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Bilen "bestemmer" selv når og hvilken service den ønsker til enhver tid, så det er det umulig å svare på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Fy faen, det har regnet i et sett i snart en hel uke i Kristiansand... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Fy faen, det har regnet i et sett i snart en hel uke i Kristiansand... Har vært flere oppholdsdager her i Arendal, samt temperaturer opp i mot 15 grader Høsten/vinteren kan være våt på Sørlandet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Har vært flere oppholdsdager her i Arendal, samt temperaturer opp i mot 15 grader Høsten/vinteren kan være våt på Sørlandet... Varmt her også, nesten 15 grader i dag men det bøtter ned, og da mener jeg virkelig bøtter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Tempen er ikke mye si på, par dager siden var det målt over 18 grader her en plass (Sogn).. Blir ikke bytta dekk nett enda nei, slite pigger gjør jeg for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Varmt her også, nesten 15 grader i dag men det bøtter ned, og da mener jeg virkelig bøtter... Ja det skal sies at det regner godt her også nå 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Vi har faktisk et ganske fint høstvær her i Århus. Det er enkelte spredte byger, men de er lette og gir ikke mye regn. Ellers er det blå himmel, sol og lite vind. Temperaturen er for tiden rundt 13-14 grader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Så flott! Lurer på om det blir slik i årene som kommer pga klimaforandringene eller om dette er et enkelttilfelle. Det var mye syting om global oppvarming for noen år siden helt til folk frøs i hjel fordi det var så kaldt på vinteren, da holdt de kjeft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Jeg klager ikke over været iallfall, i fjor hadde vi toppen 2 uker med snø Var faktisk ikke langt unna at jeg kunne kjørt på sommerdekk vinteren igjennom, men venter nok til 1. Desember før jeg legger om. Så fremt det ikke kommer snø får det, men det tviler jeg på Det beste med varme vintere er at de ikke salter veiene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Kanskje ikke her nede nei men på det sentrale Østlandet er det saltlake vinteren gjennom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg