wicky124 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Og innen den tid vil no interessen kjølne og KIA vil ha bilene stående på lager siden andre elbil leverandører kan tilby bilen "På dagen".... VegarVS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Nå er Kia skikkeligt i slage! Selger Kia Soul Eletrisk som bare hakka møkk!! I Haugesund nærme dei seg 70 solgte på et par mnd. Er blitt så populære at det er 1 år ventetid nå. Mora til en kamerat har kjøpt seg en slik, tror det skal være en ganske bra bil med tanke på utstyrsnivå og rekkevidde. Men fytti grisen å støgg den er da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Og innen den tid vil no interessen kjølne og KIA vil ha bilene stående på lager siden andre elbil leverandører kan tilby bilen "På dagen".... Nei, akkurat det samme skjedde med Kia Sportage når den fikk facelift, den er like populær den dag idag! Mora til en kamerat har kjøpt seg en slik, tror det skal være en ganske bra bil med tanke på utstyrsnivå og rekkevidde. Men fytti grisen å støgg den er da.... Ja får ganske mye bil for pengene! Så er det jo den eneste El bilen med 7 års garanti! Syns den er utrolig pen å se til eg. M5 en og E91 en blir nok solgt til fordel for en Kia Optima nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Spottet en E30 323i i dag. Ble litt nysgjerrig siden det var en eldre dame som satte seg inn i bilen. Tok reg.nr og sendte inn. Bilen er da en -85 mod som er første gang registrert i Norge i -87 for deretter være registrert på nåværende eier siden -89. Videre søk forteller meg at dama som er nåværende eier kjøpte denne bilen når hun var 58 år gammel. Hun er nå 83 år og kjører rundt i en orginal og pen E30. Sent from my iPad using Tapatalk HD Fredrik, -Roger-, 316 og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Everlasting love... en fantastisk historie. Jeg skulle ønske at jeg stadig hadde min 1987 E30 320i som jeg kjøpte i 1988... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Kalt her oppi nord nå, måtte stå å fyre bilnøkkelen med lighter for å få opp døren... Påtide å kjøpe låseolje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Min erfaring med låsolje er at ting blir bare mer klissete inni der. Når kulde da kommer, så blir låsen vrien. Få ut fuktigheta, er jo sjeldent noe problem med frosne låser. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Min erfaring med låsolje er at ting blir bare mer klissete inni der. Når kulde da kommer, så blir låsen vrien. Få ut fuktigheta, er jo sjeldent noe problem med frosne låser. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Jeg får se på det senere i dag Ingen låser rundt bilen som gikk rundt, og er jo egentlig "bare" 3 minus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 http://i.imgur.com/v04n4Od.webm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Ja får ganske mye bil for pengene! Så er det jo den eneste El bilen med 7 års garanti! Syns den er utrolig pen å se til eg. M5 en og E91 en blir nok solgt til fordel for en Kia Optima nå. Ja det gjør man helt klart, men jeg hadde nok lagt til litt ekstra og kjøpt E-Golf i stede. Den har lengre rekkevidde, bedre kvalitet og ser MYE bedre ut Hehe, ja du er vel den eneste som vurderer å bytte ut E60 M5 med Kia Men Optima ser helt ok ut, naboen her selger Kia så han har hatt den med hjem som demobil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Noen som vet hva som skjer ved solbergtårnet nå? Masse politibiler der nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Haha, 70 på et par mnd? blei solgt 1200 e-golf på 3 timer når de lanserte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Haha, 70 på et par mnd? blei solgt 1200 e-golf på 3 timer når de lanserte den Lettere sagt de drøyde med selve bestillingen til de ble lansert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Det er mye mulig, men salget har jo ikke minket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Haha, 70 på et par mnd? blei solgt 1200 e-golf på 3 timer når de lanserte den Tviler på de solgte 1200 e-golf i Haugesund på 3 timer noekult, Haukefer og Diiesel reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg