Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er Kia skikkeligt i slage! Selger Kia Soul Eletrisk som bare hakka møkk!! I Haugesund nærme dei seg 70 solgte på et par mnd.

Er blitt så populære at det er 1 år ventetid nå.

Mora til en kamerat har kjøpt seg en slik, tror det skal være en ganske bra bil med tanke på utstyrsnivå og rekkevidde. Men fytti grisen å støgg den er da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og innen den tid vil no interessen kjølne og KIA vil ha bilene stående på lager siden andre elbil leverandører kan tilby bilen "På dagen".... 

Nei, akkurat det samme skjedde med Kia Sportage når den fikk facelift, den er like populær den dag idag!

Mora til en kamerat har kjøpt seg en slik, tror det skal være en ganske bra bil med tanke på utstyrsnivå og rekkevidde. Men fytti grisen å støgg den er da....

Ja får ganske mye bil for pengene! Så er det jo den eneste El bilen med 7 års garanti! Syns den er utrolig pen å se til eg. M5 en og E91 en blir nok solgt til fordel for en Kia Optima nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spottet en E30 323i i dag. Ble litt nysgjerrig siden det var en eldre dame som satte seg inn i bilen. Tok reg.nr og sendte inn. Bilen er da en -85 mod som er første gang registrert i Norge i -87 for deretter være registrert på nåværende eier siden -89. Videre søk forteller meg at dama som er nåværende eier kjøpte denne bilen når hun var 58 år gammel. Hun er nå 83 år og kjører rundt i en orginal og pen E30. :-)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring med låsolje er at ting blir bare mer klissete inni der. Når kulde da kommer, så blir låsen vrien. Få ut fuktigheta, er jo sjeldent noe problem med frosne låser.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Jeg får se på det senere i dag :-P

Ingen låser rundt bilen som gikk rundt, og er jo egentlig "bare" 3 minus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja får ganske mye bil for pengene! Så er det jo den eneste El bilen med 7 års garanti! Syns den er utrolig pen å se til eg. M5 en og E91 en blir nok solgt til fordel for en Kia Optima nå.

Ja det gjør man helt klart, men jeg hadde nok lagt til litt ekstra og kjøpt E-Golf i stede. Den har lengre rekkevidde, bedre kvalitet og ser MYE bedre ut :)

Hehe, ja du er vel den eneste som vurderer å bytte ut E60 M5 med Kia :P Men Optima ser helt ok ut, naboen her selger Kia så han har hatt den med hjem som demobil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...