Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synd regnet kommer tilbake mandag/tirsdag 316. Sleik den mens du kan :D

Men må si det er rimelig tåjt i motorrommet på E90 for skifte av AE pærer. Redd for at skjermen til hjula må av! Haff...

Skrevet
Ja, da var man hjemme igjen etter en bytur da.. Som nesten alltid skuffer Oslos byliv. Endte faktisk på trompeten fordi det var lang kø på Luux. Overtall gutter og hver gang man danset med noen jenter, så kom det noen sleske karer og dyttet deg bort og sjekket dem opp med noen tak her og der også på med klinings. Tok det litt roligere ikveld sev, og da er det kjedelig når man bare blir knuffet rundt og rundt, frister jo egentlig bare å slå ned alle og enhver av disse folka (stort sett utlendinger faktisk, vet ikke hvorfor de holder på sånn, men noen kåte norske ungdommer er det vel også..), men kan jo ikke gjøre sånt. Er ikke av den typen. Bedre å dra hjem. God natt bimmers. Håper alle hadde en fin lørdagskveld :)

Du gikk jo på de feeeeeeeeteste stedene og da;)

Skrevet

Ikke sant :D

Da var benzen nesten hel igjen :)

270514_10150685569915204_823235203_19521269_6353692_n.jpg

Må bare lime venstre sideblinkers, fordi klipsene har røket og passer ikke helt perfekt når det er så mye rust der :lol: Også må jeg kjøpe blinklyspærer :)

Skrevet

Nürburgring er ENORMT ENORMT ENORMT! M3 GTS, 1M Coupé, Carrera GT bla bla bla. Eneste jeg ikke har sett er Veyron og NSX, alt annet er spotta, nesten bokstavelig. BMW M3 + M5 og Porsche 911 er herved kjedelige biler. "Alle" har dem. Sverger på at jeg har sett flere M3er her enn jeg har sett vanlige 3-serier. Vanvittig opplegg. Bokstavelig talt kilometerlanger køer hele døgnet. Vi sto bom fast i kø kl 01:30 i natt, prøvde å kjøre til en sving med bra oversikt. Orker ikke mer racing, tatt ca. 500 bilder og har seriøs søvnmangel, stikker til siste stopp i Frankfurt for å oppleve litt mer turistattraksjoner.

Fy faen fy faen fyaen, sidelinje ved rettstrekka med ørten SLSer og R8ere som kriger om å vinne pallplass er helt absolutt vanvittig. 300+ km/t og de flyr forbi Z4ene og TTene. Fy faen lydene er helt sjuke, man får nesten vondt i øra og blir svimmel fordi øya blir forvirra av fokuseringen bak gjerdene. SLS lyd er som Corvrvetter på steroider, skikkelig Spitfire. Viper, Corvette, tonnevis av av Mustanger. Alt er sett. Helt vanvittig bredde av biler i bilparken. Strøkne E30 Alpinaer, Golf einsere, til franske Alpine-biler, Aston DBSere og Rapidere er over alt, BMW M-biler er så normalt at jeg har sluttet å ta bilde av dem. Sikkert tusenvis av 911er i området, uten å overdrive. Helt stappede campingplasser over alt og både dyre og vanlige biler står paralellparkert i grøftene. Har sett Møller sin VW som Atle Gulbrandsen (?) kjører. Det finnes så mange Audi R8-ere her på p-plassen at jeg får vondt. Audi viser ekstrem dominans over alt på Nürburgring, de har enorme stands og test sentere etablert over alt du kan se og gå - jeg er helt satt ut over hvor sterke muskler de viser. R8 LMSene er ekte trussel mot BMWs 2. plass. BMW har egen M-festival camp her og fans/eiere kom i egne busser!!!! :D

Aldri sett så mange mennesker, biler, campingplasser eller tribuner på en og samme plass. Dette er enormt og dette er bilgasmisk. Vi fikk ikke 3-serie som leiebil men Audi A6 2,0 TDi. Ganske stabil bil, ligget i 140-170 km/t nesten over alt. Kjørte i 180 km/t og tok min personlige rekord. Ellers for mye trafikk, selv på fri fartssoner så kommer man ikke lenger enn til 200 i vanlig bil, kanskje i mye kraftigere biler. Men Audien imponerer med veldig bra stabilitet. Føler ikke det er forhjulstrekk og nedbremsing er heftig stabilt fra ca. 180-ish til 120 = ingen stress.

For en tur!

Skrevet

Noekult: Morsomt å lese :D Du mangler 1 innlegg for 5000 innlegg nå, det neste innlegget ditt MÅ være reisebrev med masse bilder fra denne turen.. Du må herved ikke skrive noe før det kommer! :D Gleder meg til å lese mer om turen og se masse bilder! :)

Skrevet
":3lgyytqf]Har ikke mer info om den alfaen nei...

‎"Kjøper du en Bmw 740 får du med en 320 på kjøpet" fra et program på Nrk om Shanghai.

Var ikke det ca samme som skjedde for førstemann som kjøpte en A8 her i landet? Mener å huske han fikk med en Polo på kjøpet.

Mener å ha hørt om en kampanje i bergensområdet når finanskrisen kom. Hvor du ved kjøp av en BMW X5 fikk en Ford Ka med på kjøpet.

Den første i Norge som kjøpte A8 i 1994 fikk en ny Polo med på kjøpet, det stemmer. Var også slik at den første som kjøpte VW Phaeton i Norge fikk en Lupo på kjøpet, mener det var en av våre kjente hotelleiere som sto for det kjøpet.

Under finanskrisa så var det jo populært for norske bilforhandlere å hente biler fra Island etter bankkrisen der, norske bilforhandlere tømte jo nærmest hele island for luksus SUVer. Var mye smør og brødbiler også som fulgte med over og disse brant serlig Sandven inne med, som bestemte seg for å tilby kjøpere av X5 og Cayenne småbiler på kjøpet :wink:

Skrevet
Eksos; Er på guttetur i Ålesund :) Ålreit uteliv her.

Jeg er ikke den som er mest ute, men ganske greit med liv igår iallefall :) Hvorfor tur til Ålesund da? Regner med Geiranger osv. står på kjøreruta :P

Skrevet
264787_10150293428714134_529464133_8952535_2063019_n.jpg

sommer <3

har handla båt også, skikkelig grommotor :D

Hmmmm... et kjempefint sommerbilde... 8)

Jeg er oldschool snekkemann (tre) og elsker dorgefiske etter gjedde i Landvikvannet og Reddalsvannet rett syd for Grimstad. Vridbar propell er tingen hvis båten skal gå skikkelig langsomt uten at motoren mister momentet... :)

Skrevet

Jeg er oldschool snekkemann (tre) og elsker dorgefiske etter gjedde i Landvikvannet og Reddalsvannet rett syd for Grimstad. Vridbar propell er tingen hvis båten skal gå skikkelig langsomt uten at motoren mister momentet... :)

oppvokst med en far og farfar som hadde en ting for trebåter. Farfar hadde en 44 eller 45 fot tresnekke og far hadde en 42 fot seilbåt. utrolig pene båter, men fytti grisen så mye vedlikehold som kreves :? Far gikk mot familietradisjonene og kjøpte en plast balje, året etter fulgte senior eksempelet og gikk for plast han også. Moro å få brukt båten, ikke bare vedlikeholdt den :lol:

Nürburgring er ENORMT ENORMT ENORMT!

*klippet for å spare plass*

For en tur!

Godt det er flere av oss som har blitt trollbundet av ringen. Selv har jeg bare vært der "off-Season", men det var allikevel STAPPPET med m biler og 911'r.... Har ett håp om å få tatt meg en tur i uke 31, har bestilt hytte i marielyst i danmark den uka. Driver å prøver å finne ut hvor lang tid det tar ifra puttgarden til ringen ;) hehe

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...