Shattered Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Veldig deilig å gå ut i stuen for å finne ut at varmepumpa har blitt satt på kjøling, 11 grader! Var 23 da jeg la meg. Kunne vært verre, kunne vært -11 :P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Så effektiv er den heldigvis ikke! Måtte vært kuldegrader ute også da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Noen i Oslo som har en bunnpanneplugg liggende? Skrik ut.. Skulle bytte olje på bilen, men gjengene på pluggen er gåen. Så nå står bilen der uten olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Vært på Huysman i dag og kjørt for første gang! Klarte 30.053 som holdt til dagens 9.beste rundetid totalt. Hva ligger dere på der nede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Noen som vet hvor man får kjøpt Style 166 felger nye? Gjør ikke noe om det er kopi. Helst i 18" men 19" går og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Mads: Vært der endel å kjørt i sommer, men nå ha de lagt om banen så tiden min gjelder vel ikke lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 (endret) Vært på Huysman i dag og kjørt for første gang! Klarte 30.053 som holdt til dagens 9.beste rundetid totalt. Hva ligger dere på der nede? Det som er irriterende med Huysman, er at det avhenger så voldsomt av vekta på personen som kjører, og ikke minst hvilken cart du får tildelt. Har vært dagens beste én gang, men husker ikke tiden. Cartene er såpass late at det virker litt håpløst når lettvekterne drar fra deg på akselerasjon. Man blir litt tørr bak øra etter et par økter hos Huysmann, skal ikke si jeg var noen supermann de to første gangene jeg var der ifjor. Endret November 16, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 (endret) Må være ganske stor forskjell på cartene, hadde nesten ikke grep andre heatet jeg kjørte. Første heatet var vi alt for mange, så jeg endte opp med en advarsel fordi alle nektet å slippe meg forbi så jeg var vel kanskje litt vel hard med de. Endret November 16, 2014 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Blir utrolig glatt når det blir kjørt masse. Kjørte engang etter det hadde vært cup elns. 10 lag som kjørte 200 runder sklei jo rundt banen når vi kjørte etter de noekult reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Kjørte cart i Grimstad for noen år siden, var ifm. Familiens tidligere sommerferier med båt. En langt mindre bane, men det var mye mer action, og man fikk faktisk opp farten slik at man følte at det var litt på grensa, og på enden av rettstrekket så smalt det alltid i potta på carten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Gokarten i grimstad var kjempemorro De har en i lillesand nå, der er det også fantastisk å kjøre. Spesielt om vinteren for da er det hakket glattere der inne carburetion reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 har kjørt gokart 3 steder, oslo hos huysmann, rudskogen og på kreta. på kreta var kartene så late at jeg fant ut at det gikk an å ligge bånn gass hele banen om man svingte brått (bremser litt av seg selv da) men han som styrte der borte ble ikke så blid da rudskogen var morro, late karter fra stillestående, men greie nok ellers, huysmann i oslo var direkte slitsomt om man prøver få grei tid da, endte ofte opp med at det bedre rundetider etterhvert mest pga man orka ikke bremse så mye etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Tror jeg bremset litt for lite. Ganske sikker på at mine beste rundetider var når jeg ikke hadde full attack men akkurat på grensa gjennom svingene uten å skrense. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 (endret) Et triks jeg bruker å overdrive, er og legge kroppen heftig ut i svingen, får godt grep på ytterhjula da Endret November 16, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 (endret) Føler det er stor variasjon på tidene der, noen dager ligger det mange under 30, andre ikke! Det beste jeg har ligget på er vel sene 27-runder. Jeg sliter litt med gnagesår på knokene etter 2-3heat, knæra går opp forbi rattet slik at det blir litt trangt! Fredrik:Er det et godt triks? Har gått opp på to hjul noen ganger uten å gjøre det jeg, føles ikke så trygt! Endret November 16, 2014 av Robkill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg