hermanoo90 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Jeg svarer på PM etter taco! LedLenser er i mine øyne dyrt og gammeldags.. Ikke at jeg har fasiten, men de gidder ikke engang å regulere lyktene sine, dvs at effekten daler fra første sekund.. Dessuten bruker de gammeldags led-teknologi og prisene er direkte fæle.. Synes je. MEN! Jeg har hatt LL selv og de tåler juling Spiser du Taco enda? :P hehehe TRF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 kjøpte meg en led lenser s05 hodelykt idag til 600 kr.. God eller dårlig ? Upris ? Fikk bare så brått lyst på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Maglighten min, døpt Maggie, funker til det hun skal. Rett og slett. Verken mer eller mindre Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 20, 2014 Share Skrevet November 20, 2014 Maglighten min, døpt Maggie, funker til det hun skal. Rett og slett. Verken mer eller mindre Lovlig "balltre" til å ha under førerstolen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Werther Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Du må ikke høre på svadaet til Wicky. All show, no go. Først var det Maserati. Så var det Tesla Model S. Og så skryter du av hvor mange du truer med en gammal maglite. Få deg et liv Wicky. Fredrik 90, Mag142 og Skulebollen reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 hahahahaha du er søt du werther....men gjør som Originalen og pakk deg bort i en pose Werther reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Lovlig "balltre" til å ha under førerstolen? Originaljekken i E36 er todelt right? Den er faktisk karakterisert som "slagvåpen" om den ligger løst i bilen.... En maglight "Lett tilgjengelig" er også våpen OM den ikke fungerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Maglighten min, døpt Maggie, funker til det hun skal. Rett og slett. Verken mer eller mindre Jevla pakk er min første tanke om deg når du fremstår slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Overtar om en time Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Jevla pakk er min første tanke om deg når du fremstår slik ganske normalt å ha "våpen" lett tilgjengelig i bilen, er det ikke? jeg har alltid hatt kniv i sidelomma på førerdøra.. Endret November 21, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Originaljekken i E36 er todelt right? Den er faktisk karakterisert som "slagvåpen" om den ligger løst i bilen.... En maglight "Lett tilgjengelig" er også våpen OM den ikke fungerer... Men hvorfor er det så stas å ha "slagvåpen"? Er du så feig at du ikke tør bruke nevene eller....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 tenkte mest på dyr jeg asså men selvfølgelig, skulle du få trøbbel der du er aleine mot flere så er det jo greit å ha noe annet enn bare knokene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Jeg ser vertfall ikke hensikten Menger meg ikke med folk som gjør at jeg trenger slikt Av samme grunn som jeg aldri har fått en på tryne på byn, men har kompiser så har komt hjem med knekt nese og blåmerker x antall ganger, enkelte klarer bare dra på seg folk alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 (endret) Har jo en garasjejekk på framsiden av setet på Benzen til ASD diffen, sæ har kølle der. Har dog aldri sett noen eller noe ha bruk for slagvåpen i bil uten at den som er i besittelse av et utøver noe kriminelt. Hadde jeg vært drosjesjåfør hadde jeg nok hatt noe i tilfelle, man vet aldri hva man kommer bortfor. Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk Endret November 21, 2014 av FredrikE24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Lurer på hva enkelte her holder på med på veien i Norge. Dere får ting til å virke helt Texas i dette landet når trafikken i grunn er verdens mest siviliserte. Jeg kjører med normal folkeskikk og har normal folkeskikk i hverdagen også og aldri vært borti bråk. Dere som havner i bråk har definitivt noe av skylden for det selv. Jeg har ingenting i bilen, men som Ådne nevnte over, en kniv hadde vært kjekt for praktiske grunner (halvdød roadkill f eks, den situasjonen hadde gitt meg panikk uten kniv). Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg