Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg svarer på PM etter taco!

LedLenser er i mine øyne dyrt og gammeldags.. Ikke at jeg har fasiten, men de gidder ikke engang å regulere lyktene sine, dvs at effekten daler fra første sekund.. Dessuten bruker de gammeldags led-teknologi og prisene er direkte fæle.. 

Synes je.

MEN!

Jeg har hatt LL selv og de tåler juling :)

Spiser du Taco enda?  :P :P :P hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jevla pakk er min første tanke om deg når du fremstår slik :)

ganske normalt å ha "våpen" lett tilgjengelig i bilen, er det ikke? jeg har alltid hatt kniv i sidelomma på førerdøra.. 

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originaljekken i E36 er todelt right? Den er faktisk karakterisert som "slagvåpen" om den ligger løst i bilen.... En maglight "Lett tilgjengelig" er også våpen OM den ikke fungerer...

Men hvorfor er det så stas å ha "slagvåpen"? Er du så feig at du ikke tør bruke nevene eller....? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser vertfall ikke hensikten :P Menger meg ikke med folk som gjør at jeg trenger slikt :)

Av samme grunn som jeg aldri har fått en på tryne på byn, men har kompiser så har komt hjem med knekt nese og blåmerker x antall ganger, enkelte klarer bare dra på seg folk alltid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jo en garasjejekk på framsiden av setet på Benzen til ASD diffen, sæ har kølle der. Har dog aldri sett noen eller noe ha bruk for slagvåpen i bil uten at den som er i besittelse av et utøver noe kriminelt. Hadde jeg vært drosjesjåfør hadde jeg nok hatt noe i tilfelle, man vet aldri hva man kommer bortfor.

Skrevet en haug med skriveleifer using Tapatalk

Endret av FredrikE24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva enkelte her holder på med på veien i Norge. Dere får ting til å virke helt Texas i dette landet når trafikken i grunn er verdens mest siviliserte. Jeg kjører med normal folkeskikk og har normal folkeskikk i hverdagen også og aldri vært borti bråk.

Dere som havner i bråk har definitivt noe av skylden for det selv. Jeg har ingenting i bilen, men som Ådne nevnte over, en kniv hadde vært kjekt for praktiske grunner (halvdød roadkill f eks, den situasjonen hadde gitt meg panikk uten kniv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...