Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hm.. Her får jeg endelig en mulighet til å oppgradere nettlinja mi, fra usle 16mbits med 12mbits effektiv fart (Bor på en liten plass) til 25mbits.. Jadda, fremgang!! Bare velstand rett etterpå der jeg hadde en fart på ca 24mbits, kan ikke klage på det...

Nå synst jeg at nettet er tilbake der det var, så jeg sjekka infoen på oppkoblinga mi i modemet, joda.. der var det faen meg skrudd ned til 16 igjen! FAEN!

Telenor altså, ubrukelige folk!! Trenger farten... :stupid:

Ellers går det bra her.. Vant ikke på jokeren, men likevel..... ](*,)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treigt nett er forferdelig ja! Sjekka nettopp selv, ble nysgjerrig på hvordan det ligger ann... Fikk 37mbit/s ned, 36mbit/s opp, spørs om jeg kanskje må oppgradere :P

Hm.. Her får jeg endelig en mulighet til å oppgradere nettlinja mi, fra usle 16mbits med 12mbits effektiv fart (Bor på en liten plass) til 25mbits.. Jadda, fremgang!! Bare velstand rett etterpå der jeg hadde en fart på ca 24mbits, kan ikke klage på det...

Nå synst jeg at nettet er tilbake der det var, så jeg sjekka infoen på oppkoblinga mi i modemet, joda.. der var det faen meg skrudd ned til 16 igjen! FAEN!

Telenor altså, ubrukelige folk!! Trenger farten... :stupid:

Ellers går det bra her.. Vant ikke på jokeren, men likevel..... ](*,)

Endret av Eksos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk tregeste linja ;P Neste er vell på 75/75, etterfulgt av 150/150, 300/300, 500/500, 1000/1000 osv.... Men hvor stor hastighet trenger man eeeegentlig? 75/75 hadde kanskje vert kjekt, men alt over det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som privatperson trenger man nok ikke noe mer enn 75 nei. Ser ikke helt hvorfor i såfall.

Men at en vil ha mer enn 16, DET er nå sikkert :P

Er jo ikke mulig med fiber på min adresse så da er 25/3 (VDSL) maks på kobbernettet, og jeg hadde nok kunne ha tenkt meg litt raskere siden jeg spiller en del online..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor alene, og klarer fint å vente 3min ekstra på en film fra den flotte internettbutikken som alle veit navnet på, men mye vil alltid ha mer... Lurer på om det i det hele tatt er mulig å merke forskjell fra 75 til 150 ved lasting av sider og lignende, utenom når man laster ned filmer i 1080p ved siden av?

At 16/3 må være forferdelig er jeg klar over! Var muligens derfor jeg skreiv det jeg skreiv ;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor alene, og klarer fint å vente 3min ekstra på en film fra den flotte internettbutikken som alle veit navnet på, men mye vil alltid ha mer... Lurer på om det i det hele tatt er mulig å merke forskjell fra 75 til 150 ved lasting av sider og lignende, utenom når man laster ned filmer i 1080p ved siden av?

At 16/3 må være forferdelig er jeg klar over! Var muligens derfor jeg skreiv det jeg skreiv ;P

Simpelt, bruker du wifi klarer du ikkje 75/75.

med mindre du bruker aktivt ned og opplasting har du ikkje bruk for mer en 75/75

Har selv 47/24 på VDSL og klare mej fint. hadde vert bedre med 75/75

Endret av Dontzi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...