wicky124 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 ouff...det med matpakke ja... Funnet ut at jeg ikke liker matpakke...Ei heller å handle kebab/burger daglig... Så jeg bare handler mat på butikken for 1uke av gangen og tror egentlig det sparer ganske mye penger i det lange løpet... Men så var det dette med økonomi... Ost koster 19kr...men skal man ha kjent merke må man ut med 59kr.... merkelig fenomen... e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 http://mobil.amta.no/Havnet_i_gr_fta_da_han_skulle_kj_re_til_Sverige_p__tre_dekk-5-3-1414.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 ouff...det med matpakke ja... Funnet ut at jeg ikke liker matpakke...Ei heller å handle kebab/burger daglig... Så jeg bare handler mat på butikken for 1uke av gangen og tror egentlig det sparer ganske mye penger i det lange løpet... Men så var det dette med økonomi... Ost koster 19kr...men skal man ha kjent merke må man ut med 59kr.... merkelig fenomen... Ja, ikke sant... Tror det er smart å handle for en uke av gangen, hvert fall når en klarer å finne den perfekte balansen slik at en har kjøpt akkurat det en trenger uten å ende opp med å kaste en haug med mat.. Begynte med det selv når jeg flyttet nå, det er flere år siden kortet mitt ikke er blitt brukt hver dag, nå har jeg holdt meg unna butikken siden mandag og det føles utrolig deilig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Men så er det dette med tilgjengelighet...nærbutikkene kryr det av..og de har åpent til 23...og på søndager... så man ender opp med å kjøpe noe når man har lyst på noe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Det er noe dritt, alt for lettvint... Så i stedet for fiskegratengen man var optimistisk og kjøpte på mandag dukker det alltid opp noe mer fristende ila uken! hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 hHAHAHA helt riktig as!!! Litt glad jeg ikke bor i Oslo sentrum... var litt sånn... "kona lagde fiskeboller?jaja går ned trappa til gatekjøkkenet"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 hHAHAHA helt riktig as!!! Litt glad jeg ikke bor i Oslo sentrum... var litt sånn... "kona lagde fiskeboller?jaja går ned trappa til gatekjøkkenet"... Hørtes egentlig digg ut, men da flyr vel pengene temmelig fort, kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Fjord Line mellom Langesund og Hirtshals... er det noe å satse på i forhold til Color Line (Superspeed) mellom Larvik og Hirtshals? Color Line har ca. dobbelt så dyre billetter, men turen over tar ca. en time mindre. Er det noe annet som man bør vite om Fjord Line? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Fjord Line mellom Langesund og Hirtshals... er det noe å satse på i forhold til Color Line (Superspeed) mellom Larvik og Hirtshals? Color Line har ca. dobbelt så dyre billetter, men turen over tar ca. en time mindre. Er det noe annet som man bør vite om Fjord Line? Sandefjord - Strømstad har Color Line ca 3 ganger så mange kunder (mener jeg å huske å ha lest) - og det er sikkert en grunn til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Har du tatt den ene så kan du nå prøve den andre Denne gangen sparer du penger også..også vet du til neste gang hvem av de to som er best... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Fjord Line mellom Langesund og Hirtshals... er det noe å satse på i forhold til Color Line (Superspeed) mellom Larvik og Hirtshals? Color Line har ca. dobbelt så dyre billetter, men turen over tar ca. en time mindre. Er det noe annet som man bør vite om Fjord Line?Er ikke det nye ferjene til Fjordline? Fine båter vertfall Tok Fjordcat fra Kristiansand i sommer, aldri igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Jeg har ikke tatt Fjord Line til Langesund, men jeg har tatt samme båt flere ganger mellom Hirtshals og Stavanger. Fjord Line sine båter er helt nye, og i mine øyne hyggeligere å være ombord i enn Color Line sine. Et lite minus (for noen) med Fjord Line sine båter er en relativt liten Tax Free sammenlignet med Color Line sine, ellers går det jo mye i det samme. Man har også mulighet til å kjøpe lugar på Fjord Line sine båter, noe man ikke har mulighet til på Color Line sine. Sandefjord - Strømstad har Color Line ca 3 ganger så mange kunder (mener jeg å huske å ha lest) - og det er sikkert en grunn til det. Color Line har gått der i hundre år, og de har to ferjer. Fjord Line startet opp nå i sommer og har kun en ferje. Det er grunnen til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Her har jeg flyttet inn Ser du har pipe, hvilke fyringsmuligheter har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Snart ferdig på jobb , hjem å lage mat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Ikke snart ferdig på jobb, men får straks middag servert Pinnekjøtt idag gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg