wicky124 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Ja kan være superdrittbiler, I know...men med tanke på det jeg betalte for den så har jeg igrunn masse penger til overs til å fikse det som kan gå galt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Jeg tror at ML 1. generasjon (pre-facelift) kan være fornuftige kjøp bare man gjør hjemmeleksen først. Grattis med ny bil Wicky... http://www.klikk.no/motor/bil/bruktbil/article604203.ece wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Er det den som lå på finn som var lakkert i en Luxus-farge? Liker også første generasjons ML. Gratulerer. wicky124 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Er foliert hvit...sølv under... Takk Fredrik! Ja gikk igjennom sjekkliste punkt for punkt..pruta til grader... og ble enig med selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 ML er gode kjøp prismessig. Bare å handle deler fra USA etterhvert som ting ryker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 (endret) Bilde? Fått meg brun bil... Den saltlakan ass... Endret Desember 2, 2014 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 (endret) Ligger bilde lenger bak i tråden.... Men ja...bilen min var megaskitten i går (E klassen)....Spanderte på den en ekte "kuderhåndvask" til 200kr.... Idag tidlig var den like skitten igjen Men her er bilde: Når blir det "bimmers slædde treff" på gardermoen igjen? Jeg vil kjøre 4x4 Endret Desember 2, 2014 av Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Bilde? Fått meg brun bil... Den saltlakan ass... Det der skyldes ikke saltlake men folk som kjører med piggdekk. Piggene kverner opp asfalten til fint støv som bli seigt når det blir fuktig og legger seg som ett lag over hele bilen og understellet, gir ypperlig grobunn for salt og rust forøvrig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Noen som har ett bra middel å vaske folie med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Har ikke 3M et eget vaskemiddel for folie? Mener å huske det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Usikker as... tenkte på avery folien på E klassen...den har fått masse "ruglete" overflate nederst på kanalen og dørene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Det der skyldes ikke saltlake men folk som kjører med piggdekk. Piggene kverner opp asfalten til fint støv som bli seigt når det blir fuktig og legger seg som ett lag over hele bilen og understellet, gir ypperlig grobunn for salt og rust forøvrig Ja takk begge deler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Er 10500,- mye for 4 stk Nokian Hakkapelitta R2 245/40 19, da med omlegging og montering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Det er jo litt penger, men nordiske vinterdekk er det ikke så enkelt å handle fra f.eks. Dekkonline (det er jo mulig, men så mye billigere blir det ikke), så da blir prisene der etter. Mulig du kan spare en tusenlapp eller to på å ringe rundt og prute overalt, men det spørs igrunn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Kjapt spørsmål, Jeg var i Riga i helga, der er det Euro. Og jeg har igjen litt Euro. Det står jo Latvia etc på seddlene, kan disse brukes i andre Euro-land? Eller må en ha landets Euro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg