Fredrik Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Selvfølgelig kan de brukes i alle andre land som aksepterer Euro som betalingsmiddel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Ja, ser man det. Var det jeg trodde, men ble litt usikker siden det er nasjonalt trykk på dem.. takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Du bør nok ta vare på de til neste gang. Tror du får ganske elendig igjen ved å veksle de her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Veksle gjør jeg ikke, da skulle det vært snakk mye i såfall. Så blir nok med kjerringa til Praha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Haha gamle folk som prøver spill er litt genialt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 2, 2014 Share Skrevet Desember 2, 2014 Noen som har ett bra middel å vaske folie med? Du kan bruke vanlige vaskemidler på folie, så lenge den er blank. Er det matt folie må du bruke vaskemidler tiltenkt matt lakk, f.eks denne såpen fra swissvax. De ruglete flekkene du snakker om kan være asfalt/tjæreflekker som det er mye av på høst og vinter. Fjernes enkelt med prickbort som du kan kjøpe på mange bensinstasjoner og noen dagligvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Har prickbort men trodde ikke folien tålte det? Er blank folie ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Går helt fint med prickbort om folien er av god kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Avery folie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Har prickbort men trodde ikke folien tålte det? Er blank folie ja... Prickbort dreper plastidip. Folie skal ikke være noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 (endret) Oki da satser vi på det....Om folien revner....hvem skal jeg sende faktura til? Edit: Snakket med Avery sitt kundesender og de sa det skal gå fint med prickbort så lenge jeg ikke lot den jobbe i timesvis... spray på, spyl av...så skal det gå fint Fikk også tilbud om nye avery folien i rød krom til 14k...hm hm hm.... Endret Desember 3, 2014 av Wicky e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Oki da satser vi på det....Om folien revner....hvem skal jeg sende faktura til? Edit: Snakket med Avery sitt kundesender og de sa det skal gå fint med prickbort så lenge jeg ikke lot den jobbe i timesvis... spray på, spyl av...så skal det gå fint Fikk også tilbud om nye avery folien i rød krom til 14k...hm hm hm.... Send den til Joachim. Han folierte sin egne bil, da kan han ta regninga di også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Hva ville dere ha gjort? Du har akkurat kjøpt en helt ny BMW med dieselmotor og tenker at du får heller bestille tid til en førstegangsservice med olje og filterbytte. En slik service pleier jo å komme etter et par tusen kilometer. Nei... sier BMW du behøver først å komme tilbake til oss når bilen har kjørt 20000 Km. God tur til deg! Jeg tenker at 20000 Km er veldig langt når motoren skal kjøres til og alle interne deler i motoren er helt nye... eller hva mener dere?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Nå har ikke jeg noen erfaring/kunnskap ang nybil, men det synes jeg hørtes veldig langt ut! Hadde bare bytta olje selv jeg, men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 3, 2014 Share Skrevet Desember 3, 2014 Hva ville dere ha gjort? Du har akkurat kjøpt en helt ny BMW med dieselmotor og tenker at du får heller bestille tid til en førstegangsservice med olje og filterbytte. En slik service pleier jo å komme etter et par tusen kilometer. Nei... sier BMW du behøver først å komme tilbake til oss når bilen har kjørt 20000 Km. God tur til deg! Jeg tenker at 20000 Km er veldig langt når motoren skal kjøres til og alle interne deler i motoren er helt nye... eller hva mener dere?... Da hadde jeg tenkt at det er godt man har 5 års garanti Hvis man da ikke har planlagt å ha bilen lengere enn det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg