Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har ett bra middel å vaske folie med?

Du kan bruke vanlige vaskemidler på folie, så lenge den er blank. Er det matt folie må du bruke vaskemidler tiltenkt matt lakk, f.eks denne såpen fra swissvax.

De ruglete flekkene du snakker om kan være asfalt/tjæreflekker som det er mye av på høst og vinter. Fjernes enkelt med prickbort som du kan kjøpe på mange bensinstasjoner og noen dagligvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki da satser vi på det....Om folien revner....hvem skal jeg sende faktura til?

Edit: Snakket med Avery sitt kundesender og de sa det skal gå fint med prickbort så lenge jeg ikke lot den jobbe i timesvis... spray på, spyl av...så skal det gå fint :)

Fikk også tilbud om nye avery folien i rød krom til 14k...hm hm hm....

Endret av Wicky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki da satser vi på det....Om folien revner....hvem skal jeg sende faktura til?

Edit: Snakket med Avery sitt kundesender og de sa det skal gå fint med prickbort så lenge jeg ikke lot den jobbe i timesvis... spray på, spyl av...så skal det gå fint :)

Fikk også tilbud om nye avery folien i rød krom til 14k...hm hm hm....

Send den til Joachim. Han folierte sin egne bil, da kan han ta regninga di også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere ha gjort? Du har akkurat kjøpt en helt ny BMW med dieselmotor og tenker at du får heller bestille tid til en førstegangsservice med olje og filterbytte. En slik service pleier jo å komme etter et par tusen kilometer. Nei... sier BMW du behøver først å komme tilbake til oss når bilen har kjørt 20000 Km. God tur til deg! Jeg tenker at 20000 Km er veldig langt når motoren skal kjøres til og alle interne deler i motoren er helt nye... eller hva mener dere?... :-s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville dere ha gjort? Du har akkurat kjøpt en helt ny BMW med dieselmotor og tenker at du får heller bestille tid til en førstegangsservice med olje og filterbytte. En slik service pleier jo å komme etter et par tusen kilometer. Nei... sier BMW du behøver først å komme tilbake til oss når bilen har kjørt 20000 Km. God tur til deg! Jeg tenker at 20000 Km er veldig langt når motoren skal kjøres til og alle interne deler i motoren er helt nye... eller hva mener dere?... :-s

Da hadde jeg tenkt at det er godt man har 5 års garanti :) Hvis man da ikke har planlagt å ha bilen lengere enn det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...