Fredrik Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Jeg hadde heller ikke godtatt at de "retter" en feil på denne måten. Gulvføleren er én ting, men hva med membranen rundt evt. sluk og ikke minst evt. nivåforskjeller. Det eneste riktige er at de som tidligere har gjort en dårlig jobb gjør jobben på nytt skikkelig... Dette er forøvrig beviset på at selv dinosaurer kan være hurtige. GMC Denali er et monster... så diger at den nesten er kul... Merrushe og scoot reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 (endret) Mange som har testa Popcorn Time her? Lasta det nå, ser ut til å fungere veldig bra! 1080p og alt mulig Bedre alternativ til å drive med den nedlastinga kanskje?Genialt program, alle tiders like ulovlig som annen streaming da Endret Desember 4, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Genialt program, alle tiders like ulovlig som annen streaming da Det er ikke "ulovlig" for oss som ser på stream, det er ulovlig å sende stream. Det er vel tatt opp noen ganger i media da dette blir mer og mer populært. Ulovlig i hermetegn da det ikke er noen klare regler om dette.. Så vidt jeg har forstått. Det som kan være ulovlig med dette er jo at programmet lagrer en liten fil på PC'en mens du streamer, siden den må laste ned mens du streamer. Denne blir dog slettet etter en er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Prickbort dreper plastidip. Folie skal ikke være noe problem. Gjør den? Har alltid lest at den gjør det, men jeg bruker prickbort på min plastidippede grill en gang i uka, og den henger fortsatt. Spyler også av med HT etter prickbort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 (endret) Det er ikke "ulovlig" for oss som ser på stream, det er ulovlig å sende stream. Det er vel tatt opp noen ganger i media da dette blir mer og mer populært. Ulovlig i hermetegn da det ikke er noen klare regler om dette.. Så vidt jeg har forstått. Åja, men du seeder imens du ser med popcorn time Endret Desember 4, 2014 av Ådne95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Åja, men du seeder imens du ser med popcorn time Da blir det noe annet.. Men går ikke det å stoppe da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Er vel noen Motorsport team her som trenger en grom og billig buss?http://bimmers.no/topic/792673-scania-k113clb-1994/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Har spurt flere uavhengige erfarne flisleggere om det pluss diverse googling og det skal ikke gå utover varmen. Det kan ta noe lenger tid før det blir varmt men varmen magasinerer seg i flisene. Det er forøvrig helt normalt å legge flis på flis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Det virker ulogisk for meg. Overflatetemperaturen på toppen vil jo aldri være like høy som i bunnen av ett gulv ( les; temp rundt føler ). Termostaten kutter jo tilførsel til kablene når tempen rundt føler er oppnådd, og oppover i gulvet ( da gjerne støpen og flisene ) vil jo temperaturen gradvis være mindre? Jeg skal ikke si at dette ikke blir godt nok, det vet jeg ingenting om. Men jeg ville aldri godtatt dette som en løsning, som Fredrik nevner lenger opp angående membran. Jeg er nysgjerrig på hvordan de løser dette når sluket kommer 10cm lenger opp i gulvet? Jeg ser for meg fukt mellom de to lagene med flis og løse fliser om 4-5 år, sånn ca rundt da du ikke kan få dekket det av reklamasjon. Dette er en billig fiks fra håndtverkerne sin side, men ikke ett alternativ du bør gå med på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Da blir det noe annet.. Men går ikke det å stoppe da?Går ikke an å stoppe nei Fyy faen, noen andre som har sett siste episode av Sons of Anarchy? (Kom ut i går) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 (endret) Jeg har forhørt meg med flere uavhengige fagfolk som mener det blir bra i alle fall. Alle sier det samme om at varmen magasineres. Fuger er jo heller ikke tette, de suger vann så vann er det under alle fliser til en hver tid. Kan ikke gjøre noe annet enn å forholde meg til fagfolk. De som ikke har vært her har ingenting å vinne på å juge. Ferdig med den saken, snakk om tull igjen Endret Desember 4, 2014 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 (endret) Hva skjer med prisen? Er den ikke helt hinsides? Greit at det er m-tech, felger, og en større motor men over 200 000 synes jeg er sjukt... Linken ble borte, her er den: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48869560&searchclickthrough=true Endret Desember 4, 2014 av 316 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Går ikke an å stoppe nei Fyy faen, noen andre som har sett siste episode av Sons of Anarchy? (Kom ut i går) Jaaa! Nettopp sett den...Helt sykt, men var også litt som jeg trodde. Selv om jeg aldri hadde trodd at det med Gemma skulle skje. Blir spennende å se hva som skjer i sesongens siste episode, neste uke. Tror nok desverre det blir en mørk slutt (han kjører seg ihjel på sin fars gamle motorsykkel). Dette er vel noe som er delvis spådd av skaper Kurt Sutter, at det vil bli en mørk slutt på serien. Blir hvertfall nervepirrende! Satt med høy puls i dagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Hva skjer med prisen? Er den ikke helt hinsides? Greit at det er m-tech, felger, og en større motor men over 200 000 synes jeg er sjukt... Linken ble borte, her er den: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=48869560&searchclickthrough=true Er ikke så gal pris det. godkjenningen er verd 50 000, man betaler jo 130\140 for en bra mtech 2 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 4, 2014 Share Skrevet Desember 4, 2014 Har han sendt inn så samlebåndssøknader på de bilene han bygger? Nå er 130-140 for en m-tech 2 også mer enn hva jeg mener er vettug å gi... Men jeg er helt sikker på at de blir solgt. Veldig lite beskyldninger om at han driver med tull og fanteri så tror han har et godt rykte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg