Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Ikke les hvis du ikke har sett siste episode av Sons of Anarchy!

Jaaa! Nettopp sett den...Helt sykt, men var også litt som jeg trodde. Selv om jeg aldri hadde trodd at det med Gemma skulle skje. Blir spennende å se hva som skjer i sesongens siste episode, neste uke. Tror nok desverre det blir en mørk slutt (han kjører seg ihjel på sin fars gamle motorsykkel). Dette er vel noe som er delvis spådd av skaper Kurt Sutter, at det vil bli en mørk slutt på serien.

Blir hvertfall nervepirrende! Satt med høy puls i dagens episode. :o

Gemma "had it coming", men faen, Unser da!

Mørk slutt ja, skulle ikke forundre meg om Jax også kvelder.. blir jo som bla. Unser(?) og Tara sa tidligere, at klubben kun medbringer død og elendighet :)

Endret av Ådne95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skal være verdt 50k med godkjenning?

Er da ikke alle som har mulighet eller kunnskap til å bygge om en bil og få det godkjent.

bilen øker lett 50 tusen i verdi kontra en som ikke er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bygge om kan jeg se, men akkurat det å få den godkjent bør jo på ingen måte være verdt 50k. De fleste er vel oppegående nok til å skjønne hva som er trikset for å få s54 inn i en e30 etter hvert? Og det koster _ikke_ 50k. Faktisk så snakker man en merkostnad på 2-3 lapper antagelig, om man ikke gjør det selv.

edit:

http://www.vg.no/forbruker/bil-baat-og-motor/elbil/bmw-alle-serier-blir-ladbare/a/23348596/

Trist. Virkelig trist. Dette vil få negative konsekvenser for de "vanlige" bilene.

Endret av TRF-Racing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bare å møte opp på trafikkstasjonen så er den godkjent. Bor du som meg på sørlandet.  må man faktisk krangle i timesvis og inn til  flere timer bare man godkjenner et senkesett. Her får du alt servert tut og kjør! lett verd 50 lapper.

Der borte på vestlandet godkjenner de alt under en lav sko, bare den er kjørbar inn i kontrollhallen så går den igjennom :P

Endret av Dirty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

xxxxx

Må dere to slutte å spoile, det er IKKE kult. Spesielt ikke når episoden er så fersk at man ikke kan forvente at folk har sett den enda.

Jeg har sett den og ser frem til finalen, tror generelt at det er veldig mange røde tråder gjennom serien man ikke får se enden til, dessverre, men Stutter er ganske brilliant så får se hva han får til i den siste episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere to slutte å spoile, det er IKKE kult. Spesielt ikke når episoden er så fersk at man ikke kan forvente at folk har sett den enda.

Jeg har sett den og ser frem til finalen, tror generelt at det er veldig mange røde tråder gjennom serien man ikke får se enden til, dessverre, men Stutter er ganske brilliant så får se hva han får til i den siste episoden.

whops, my bad.. ikke helt gjennomtenkt. La innlegget i en spoiler nå :)

Er redd det blir mange løse tråder ja, kan umulig få nøsta opp alt sammen i en episode..

krysser fingra for at det blir noe av de planene om en prequal :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har montert motor/kupevarmer i bilen fra før sånn at du får noe som styrer varmeren er det liksågodt å sette inn en vanlig termostatstyrt vifteovn.

Setter du bare inn ei kupevifte som har strøm hele dagen vil det være veeldig varmt i bilen når arbeidsdagen er over.

Ikke verre enn å dra til bilen 2timer før man slutter på jobb så er den god og varm til man skal hjem... 

Dette er ikkje bra! Mange av disse innevifteovnene er ikke lagd for kulde, dvs at vifta fryser fast når det blir skikkelig kaldt. Jeg hadde BEHA vifteovn eller noe?! i en Opel Combo, en dag krøp tempen under -20 og jeg putta inn kontakta. Det gikk nøyaktig 1min før skiten tok fyr fordi vifta hadde fryst fast :lol:

En får jo dedikerte kupèvifter ned i 2-300kr uansett..

Hvem monterer inne-ovn i bil egentlig? :P

Da er MLen klar for vintern med 20toms piggdekk :)

post-42422-0-49675800-1417736385_thumb.j

post-42422-0-25895600-1417736386_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke verre enn å dra til bilen 2timer før man slutter på jobb så er den god og varm til man skal hjem... 

Hvem monterer inne-ovn i bil egentlig? :P

Gidder ikke å lete langt tilbake for å quote rekti..

Jeg har feriehus med "ring hytta varm" som i praksis vil si at jeg sender sms til en dings som skrur på strømmen feks dagen før jeg har planer om å dra dit,

aldri hatt problem med at en "inneovn" står en kald plass og skrur seg på.

Det fins ingen grunn til å tro at det er andre lagre i ei vifte en eller annen markedfører som kupevifte, og det er slunkent med andre ting som kan "fryse fast" inni der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hva vi prater om nå...jeg bare monterer vanlig defa kupevifte i bilen, kobler den i bagasjen, kabel ut av bagasjeluka og koble den på stikkontakt ved p-plassen min :)

Gjett hvem som skal kjøpe nye skilt neste år a...

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/bil-og-trafikk/naa-kan-du-skrive-navn-paa-skiltet-ditt/a/23349582/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clouet er, hvis det mot formodning, er en bil du gidder å ha etpar sesonger; Har den ikke Defapakke så kjøp det og få det montert.
Alt annet er halvhjertet tull man ikke gidder å leve med i lengden. Det er veeldig behagelig at bilen er varm og god inni og varm motor som gjør at varmeapp funker både på mårran og når man skal hjem fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...