Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hva med denne da Torbfer? Tror nok jeg hadde valgt noe slikt, har god erfaring med E90 og denne er både ryddig og veldig godt vedlikeholdt :)

http://m.finn.no/car/used/ad.html?model=1.749.2132&q=325&make=0.749&sort=0&ref=fas&finnkode=54009312

Såg ikkje så galen ut den faktisk :) syns dei er litt kjedelige men kan ikkje forvente alt for mye for den prisen heller. 

Endret av torbfer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg ikkje så galen ut den faktisk :) syns dei er litt kjedelige men kan ikkje forvente alt for mye for den prisen heller.

Nei den er ikke av de mest spennende men tror den er et trygt bilkjøp i denne prisklassen. Også er det jo utrolig hva ett par Blackline baklykter og en M-sport frontfanger gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags behov har du ? 2/4 seter, coupe/sedan/cab? 

Jeg tror det er lurt å legge penger i en bil som holder seg i verdi, mange glemmer det.

En bil som fortsatt er verdt ca det samme kontra feks en 3 eller 5 serie til 150.000 som er verdt 40.000 om 5 år.

Endret av Merrushe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei den er ikke av de mest spennende men tror den er et trygt bilkjøp i denne prisklassen. Også er det jo utrolig hva ett par Blackline baklykter og en M-sport frontfanger gjør :)

Det hjelper litt med blackline og M sport. Men hadde 1 serie i august, hadde den i 2 mnd men følte ikkje det va riktig bil for meg, kjøpte meg en 2010 E91 Msport det va egentlig bare for eg fikk den så billigt, den hadde eg i 1 mnd blei hentet idag, har også hatt en e90 før. Vurderer å prøve noe annet men vett ikkje hva eg vil ha :P

Hva slags behov har du ? 2/4 seter, coupe/sedan/cab? 

Jeg tror det er lurt å legge penger i en bil som holder seg i verdi, mange glemmer det.

En bil som fortsatt er verdt ca det samme kontra feks en 3 eller 5 serie til 150.000 som er verdt 40.000 om 5 år.

Coupe eller sedan! Er ikkje intr i cab!  Joda men eg har ikkje bilene så lenge så det er ikkje så nøye ;)

Endret av torbfer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg tror definitivt at E36 M3 får en renessanse... spesielt 3.2. Den modellen har fått alt for mye negativ omtale i forhold til hvor kompetent den i virkeligheten er som M-modell. Problemet er at den havnet helt i skyggen av E46 M3 da den modellen kom, men E46 M3 er egentlig bare en evolusjon av E36 M3 3.2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... jeg tror definitivt at E36 M3 får en renessanse... spesielt 3.2. Den modellen har fått alt for mye negativ omtale i forhold til hvor kompetent den i virkeligheten er som M-modell. Problemet er at den havnet helt i skyggen av E46 M3 da den modellen kom, men E46 M3 er egentlig bare en evolusjon av E36 M3 3.2.

Det er greit nok, men for min del klarer eg ikkje å like E36! Har aldri vert inne på tanken å kjøpe det. Men det er godt vi har forskjellig smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekke det litt....dumt?

Hadde danskebåten-julebord med jobben på fredag....Mye rare historier...Det jeg ikke forstår er hvordan folk kan begynne å drikke fredag ettermiddag kl 16...og holde på til 0800 søndag morgen....!?

Endret av Wicky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...