Eksos Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Når setter dere opp juletreet her på bimmers? Fikk omsider, litt forsinka, opp adventsstaken min i går, og satt like greit opp juletreet i samme slengen Shattered, -Roger-, Julianv og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Flott pynt. Ingenting er som et symmetrisk perfekt juletre som lukter frisk skog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rublings Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Får kjøpe noen fargerike øredobber å dekorere med nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Noen som har lyst til å kjøpe bruksbilen min? http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=54088172 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 (endret) byr 10.000 /wicky Endret Desember 8, 2014 av Merrushe Kennethe34, sandersander, Shattered og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Då har eg hvertfall gitt bud på en bruksbil eg kunne tenkt meg, så får vi se hva selger vil gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Passat til den prisen må være bortkasta penger as... Merrushe reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Du hadde kjøpt den til 10k wicky, innrøm d ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merrushe Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Då har eg hvertfall gitt bud på en bruksbil eg kunne tenkt meg, så får vi se hva selger vil gjør.. link? skal by over deg ^^ neida. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Ja for 10k hadde jeg glatt henta den og solgt ut kjapt for 39k.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Ja for 10k hadde jeg glatt henta den og solgt ut kjapt for 39k....Og brukt 29.000 på E-klasse reparasjoner uka etter Haug og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 link? skal by over deg ^^ neida. Bare til å by, eg kjøper ikkje biler uten eg får en grei pris E91 en kjøpte eg kun for eg fikk den så billigt. Men kan sei såpass at dette er en bil eg ikkje kommer til å gå i pluss på uansett hvor billigt eg får den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Uten å ha belegg for dette, har jeg imidlertid inntrykk av at andelen Mercedes med høy kilometerstand er større [...] Jeg kom over denne tidligere i dag, og synes den var verdt å dele i forbindelse med diskusjonen vi hadde rundt stor kilometerstand på BMW. Nå er jeg ikke helt stødig i tysk, men det er i hvert fall ingen kilometerstand som er dårlig. Denne E39 525TDS´en har rundet 1.005.000km. http://www.autobild.de/artikel/gebrauchtwagen-test-bmw-5er-e39--5489362.html Fredrik 90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Og brukt 29.000 på E-klasse reparasjoner uka etter En gang pr 100tusen km... neste hovedservice er om 18000km og koster den nette sum av 1900kr Si ifra hva du har brukt om bilen din noensine ruller 580kkm og du bruker den 80tusen km på litt over ett år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 8, 2014 Share Skrevet Desember 8, 2014 Jeg kom over denne tidligere i dag, og synes den var verdt å dele i forbindelse med diskusjonen vi hadde rundt stor kilometerstand på BMW. Nå er jeg ikke helt stødig i tysk, men det er i hvert fall ingen kilometerstand som er dårlig. Denne E39 525TDS´en har rundet 1.005.000km. http://www.autobild.de/artikel/gebrauchtwagen-test-bmw-5er-e39--5489362.html Se der ja, er vel det jeg hele tiden har prøvd å forklare at BMWer også kan gå langt Slik jeg jeg forsto det i artikkelen så var meningen å finne ut om det lønner seg å kjøre en bil med denne Kilometerstanden, bilen ble etter 1 000 000 km plukket i biter for å se hva som var igjen. Var mye rust selvsagt men ellers så var det ikke verre enn at bilen ble TUV godkjent (EU godkjent) på nytt, motor og gir hadde minst 200 000 km igjen etter å ha blitt undersøkt nøye. En runde med nye dempere, litt nye understells deler og denne bilen kan forstsatt gi en solid dose "Freude am Fahren" selv etter 17 år og 1 mill kilometer på veiene. BMW kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg