Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Rølpetur??

:drink:

ja no sånt no....la meg 02 jeg as!

Apropo diskusjonen Erebus/Merrusche....Denne saken har blitt lagt død av moderatorene her inne. De har påpekt ting som viser til at dette ikke kan være samme bruker. merrushe kan ha lest tidligere innlegg? Da vet man det meste (om man leser alt i tulletråden fra side 1...)

Anyway... Videre diskusjon rundt hvorvidt dette er samme person er bortkasta. Ta det på PM med hverandre, dann chattegrupper på facebook eller på whatsapp... Å kaste bort tid på det her på forumet er bare tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja no sånt no....la meg 02 jeg as!

Apropo diskusjonen Erebus/Merrusche....Denne saken har blitt lagt død av moderatorene her inne. De har påpekt ting som viser til at dette ikke kan være samme bruker. merrushe kan ha lest tidligere innlegg? Da vet man det meste (om man leser alt i tulletråden fra side 1...)

Anyway... Videre diskusjon rundt hvorvidt dette er samme person er bortkasta. Ta det på PM med hverandre, dann chattegrupper på facebook eller på whatsapp... Å kaste bort tid på det her på forumet er bare tull.

Tror du virkelig noen gidder å lese 7165 sider tilbake? Å kjede seg er en ting, men en så lang tråd? Hmm.. :P

Griefer.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke at noen gidder å lese tulletråden fra a-å, men man kan uten tvil som flittig leser av forumet akkumulere opp mye kunnskap om hva som rører seg i forumet generelt og om enkelte andre brukere spesielt. Jeg skal ikke påstå at det er samme bruker, men jeg er rimelig sikker og jeg vet også hva han heter i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg sitter med masse forskjellige nick her inne er bare tull, og det har også blitt bekreftet av moderatorer her inne som har sjekket IP adressene og slått fast at det er forskjellige brukere - men Fredrik 90 får bare holde på med konspirasjonsteoriene sine - han ser jo enkelte brukere overalt og sjekker vel også under senga og terassen før han legger seg hver dag  :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan det da ha seg at vedkommende som skrev under brukeren Erebus har samme navn som brukeren som skriver under Merruche? Som Erebus så hadde vi en dialog på Mail, husker du det? Når man sender Mail til hverandre så kommer som kjent fullt navn opp, hvordan kan det ha seg at samme person med samme navn annonserer dine biler på Finn.no Merruche?

Hvordan kan det ha seg at en som skriver på Merceforumet under "AxelESP" har hatt samme biler som f eks brukeren Chicane og nå Merruche?

Kom igjen nå, vi er ikke født i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...