wicky124 Skrevet Desember 13, 2014 Share Skrevet Desember 13, 2014 (endret) Du vet du er voksen når det å ha en "wow se den bilen"-bil ikke er så viktig lenger...Å skape minner i bilen ved å ha den kuleste bilen alle ser på ikke er så viktig lenger... Eller den råeste bilen på svingete veier.... Når det å skape minne er å se sin egen datter smile når hun vasker bilen med deg...å se henne le når hun ser på TimmyTid i bilen mens hun spiser bolle og søler overalt..og tar på vinduene med klissete fingre... Det er minner man i fremtiden aldri kunne vært foruten... Endret Desember 13, 2014 av Wicky hermanoo90, Kristiansan'årn, eriksen76 og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Jeg er ikke farsmateriale, for mye ansvar. Ikke har jeg kule biler heller.. Ei heller husker jeg å svare på pmer ang lommelykt(er). Hater festfjas, hater fyll og vås! Gretten er jeg, skikkelig gretten.. Og gammel. I sjela. SweetBMW, Haukefer, FredrikE24 og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Tydeligvis ikke helt voksen enda jeg, Wicky... Siden jeg passer på at dattera mi bare søler oppi barnesete og helst ikke kliner noe dritt noe sted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Tydeligvis ikke helt voksen enda jeg, Wicky... Siden jeg passer på at dattera mi bare søler oppi barnesete og helst ikke kliner noe dritt noe sted. Barneoppdragelse kaller man det Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 hehe bare dere to aper kunne snudd noe søtt om til noe frekt! Husk...en bil er en bil. hva er viktigst for dere to? At ungen smiler eller at vinduet er rent?? jaja godt vi er forskjellige... hadde tenkt å utbasunere ganske mye med tanke på forskjell på barneoppdragelse...Men ser at dere aldri vil forstå en shitt anyway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Nei vi er vel oppdradd under litt forskjellige kulturer blandt annet så der blir vi nok ikke enige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Men med din kommentar så mener du at min unge ikke har oppdragelse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) hehe bare dere to aper kunne snudd noe søtt om til noe frekt! Husk...en bil er en bil. hva er viktigst for dere to? At ungen smiler eller at vinduet er rent?? jaja godt vi er forskjellige... hadde tenkt å utbasunere ganske mye med tanke på forskjell på barneoppdragelse...Men ser at dere aldri vil forstå en shitt anyway Skjønner at det er søtt, men det er hvertfall viktig at ungene vet at dem ikke skal røre andre sine biler. Altså ha den respekten for dem.Har noen unger i nabolaget her som er vant med at det ikke er så nøye noe som ender med at den stakkars bilen min får ripete tegninger i lakken Hadde en på jobb som filmet ungene da de danset på taket! Gud som de storkosa seg! Hehe riktignok en gammel Mazda. Endret Desember 14, 2014 av eriksen76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Men med din kommentar så mener du at min unge ikke har oppdragelse? Det har jeg ikke sagt, jeg hverken kjenner eller har sett din datter så det kan jeg ikke uttale meg om. Men det jeg mener at så lenge vi er oppdradd forskjellig så har vi også litt forskjellige referanser på hva som er riktig og ikke riktig oppdragelse, jeg ble f eks oppdradd med at det ikke er greit å klasse på ruter og kaste mat rundt seg i bilen. Jeg hadde også sikkert smilt og ledd av det når jeg var tre år gammel men mine foreldre mente at det ikke var riktig og oppdro meg deretter. Da viderefører jo jeg selvsagt dette automatisk til mine egene barn når de en gang skal oppdras Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Ok... grei nok forklaring. Min datter rører ikke andres biler, og har respekt for at når hun søler drikke i bilen med vilje så får hun tilsnakk. Men at hun søler eller tar på rutene gjør absolutt ingenting! eriksen76 og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen76 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 (endret) Ok... grei nok forklaring. Min datter rører ikke andres biler, og har respekt for at når hun søler drikke i bilen med vilje så får hun tilsnakk. Men at hun søler eller tar på rutene gjør absolutt ingenting!Var et veldig søtt bilde! ser ut som hun gleder seg til biltur med pappa. Endret Desember 14, 2014 av eriksen76 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Ok... grei nok forklaring. Min datter rører ikke andres biler, og har respekt for at når hun søler drikke i bilen med vilje så får hun tilsnakk. Men at hun søler eller tar på rutene gjør absolutt ingenting! Sånn jeg forstår det, så vil ikke Fredrik 90 at hans kanskje kommende barn søle rundt i bilen. Jeg ser også din side av saken at hvis hun er uheldig og søler så er ikke det verdens undergang. Men likevel syns jeg man skal si noe til barnet, så det skjønner at det lønner seg og være mer forsiktig for å unngå og søle senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 joda, om hun søler med vilje så er det en ting...Men når hun er 1år10mnd så vet hun ikke bedre.om hun er klissete og tar på vinduene når hun sitter fremme og venter på mamma så gjør det ingenting! Er ikke verdens undergang om bilen blir møkkete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 Har ingen ting med barneoppdragelse å gjøre Fredrik. Barn er barn, de vet ikke bedre. Lykke til den dagen du får barn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Desember 14, 2014 Share Skrevet Desember 14, 2014 timinga på ny mobilkjøp vakke verst fikk nye note4'n fredag, igår begynte xperia z1'n å kødde, funker helt fint, men om jeg får pressa litt rundt simkortlukaområdet (ikke noe spesielt hardt ellernoe) så dauer den, og må kødde litt med lader og litt fikling av lukene, så fuker den brått igjen. prøvd systemgjennopretting og, skjedde det samme igjen får vell sende den inn. note4'n funker bra da, er tydeligvis slutt på operatøsperre, da telenor kortet funka fint i den (går over til netcom og det funker ikke før nyttårsaften) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg